  • 61. Data: 2012-05-12 20:17:25
    Temat: Re: Co to ku**a jest?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 12 May 2012 19:54:42 +0200, Ghost napisał(a):

    > Cos na poparcie?

    Zdrowy rozsadek ? Pomysl, jaki ma algorytm dzialania ?

    J.

  • 62. Data: 2012-05-12 20:21:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 12 May 2012 20:02:28 +0200, Ghost napisał(a):

    > Ale zauwazyles, ze abs tylko impulsuje i nie potrafi zablokowac na stale
    > hamulca?

    Zauwazylem, ale taki ma program, to coz innego moglem zauwazyc ?

    Poza tym pomysl - hamujesz na lodzie, wciskasz na maksa, a abs mimo
    impulsowania zdejmuje jakies 90% sily hamowania.

    Wiec nawet jesli jest jakies mechaniczne ograniczenie, to i tak komputerek
    moze ci mocno ograniczyc mozliwosc hamowania. Takie w koncu jego zadanie
    :-)

    J.

  • 63. Data: 2012-05-12 22:04:04
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Zdrowy rozsadek ? Pomysl, jaki ma algorytm dzialania ?

    Zdrowy rozsadek muwi, ze po pierwszym uderzeniu abs czujnik musi
    zaimpulsowac, jesli to nie nastapi znaczy, ze abs nalezy wylaczyc. To, ze to
    sie stanie wlasnie przy hamowaniu to juz mamy astronomicznie niskie
    prawdopodobiensto, a to, ze jedno uderzenie abs bedzie mialo znaczacy wplyw,
    mamy astronomicznie nieskie prawdopodobienstwo do kwadratu.

  • 64. Data: 2012-05-12 22:05:10
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Zauwazylem, ale taki ma program, to coz innego moglem zauwazyc ?

    To nie program to zasada dzialania.

> [...]
    > moze ci mocno ograniczyc mozliwosc hamowania. Takie w koncu jego zadanie

    Ale to inna bajka jest.

  • 65. Data: 2012-05-12 22:06:34
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 11 May 2012 18:50:06 +0200, Kuba (aka cita) napisał(a):

    > wskaż taką awarie układu ABS (zwłaszcza elektryczną), zeby nie można było
    > hamować

    Dowolna, która da na zawory odcinające zasilanie. Tylko tyle. Może być
    przebicie tranzystorów sterujacych stopnia sterującego.

    --
    ___________ (R)

  • 66. Data: 2012-05-12 22:08:58
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 11 May 2012 19:02:17 +0200, J.F napisał(a):

    > Na ile skomplikowana to musi byc awaria, czy wystarczy np jeden
    > spalony tranzystor, to niestety nie wiem ..

    Traktując sterownik jak czarna skrzynkę, to cholera wie - cokolwiek, co
    zasili zawór odcinający.
    Natomiast z punktu widzeni akonstruktora - prawdopodobnie układ jest taki,
    że masz kondensator, który jest w szereg z zaworem - to zabezpiecza przed
    podaniem napięcia na stałe. Tyle, że on może zostać przebity...

    --
    ___________ (R)

  • 67. Data: 2012-05-12 22:38:30
    Temat: pac
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > muwi

    aaaa!

  • 68. Data: 2012-05-13 01:25:35
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 12 May 2012 20:02:28 +0200, Ghost napisał(a):

    > Ale zauwazyles, ze abs tylko impulsuje i nie potrafi zablokowac na stale
    > hamulca?

    Potrafi, potrafi. Kwestia tego, że nie jest do tego zaprogramowany.

    --
    ___________ (R)

  • 69. Data: 2012-05-13 20:36:51
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 11 May 2012 12:26:37 +0200, Krzysiek Kielczewski
    <k...@g...com> wrote:

    >Znasz jeden wiarygodny przypadek odcięcia hamulcy?

    Proszę...

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 70. Data: 2012-05-14 08:18:22
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>