  • 71. Data: 2012-03-07 19:04:19
    Temat: Re: Co to jest pecet? Poważnie.
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "jwzw" jimaft$4mh$...@m...internetia.pl

    > wyposażonym w system operacyjny Windows, żeby nie powiedzieć "komp z windowsem".

    Raczej w DOS.

    IMO:

    Kiedyś były minikomputery i każdy umiał pisać coś w Pascalu czy w Fortranie.
    Do tej grupy ludzi dołączyli ci, którzy potrafili używać jakieś edytory tekstu.
    PC miał dać narzędzie domowym programistom, ale dał domowym typistom. Po jakimś
    czasie PC służył już niemal wyłącznie do przeglądania stron WWW, w tym przede
    wszystkim Fejsbuka -- którego chyba nigdy nie widziałem na swe oczęta. Wyżej
    zorganizowani użytkownicy potrafili skonfigurować czytnik usenetowy, czyli
    potrafili odpalić OE.

    PeCEt to to:

    http://www.real.pl/uploads/tx_vipromo/KW11_przewijan
    iec_low.pdf

    Arm11, 349 złotych, Android... 220 litrów mleka... trochę drogo...
    [ale w innych sklepach zapłacicie tylko 115 litrów tego mleka]

    A tak poważnie -- tam są inne RAMki niż w atomowym notebooku?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'