  • 1. Data: 2012-02-28 10:47:21
    Temat: Przy podłączeniu czegoś do przedniego USB reset komputera
    Od: Piotr <g...@g...pl>

    Witam,
    przy podłączeniu czego kolwiek do przedniego USB następuje reset komputera.
    Gdy wkładam pendrive do USB, internet ORANGE, przenośny dysk pod USB,
    kartę SD na przednim panelu komputer się resetuje
    Dotyczy to tylko przedniego panelu. USB tylnej części obudowy są OK.
    Nawet gdy dotknę zewnętrzną obwódkę Gniazda USB wtyczką np. pendrive
    następuje reset.
    Ale ciekawe jest to, że od zakupu komputera a minęło już dobre 2 latka,
    teraz to się dzieje i dziwi mnie jeszcze to, że czasami następuje ten reset.
    Czasem włożę coś do portu i ładnie działa, a czasem resecik.
    Miał coś takiego podobnego kolega z pracy, u niego pomogło to,że
    przewody audio i USB poprowadził osobno w obudowie. Problem u niego znikł.
    Też wykonałem taki zabieg - pomogło zaledwie na 2 dni.

    Czemu się tak dzieje i czy ma ktoś z Was pomysł jak rozwiązać problem?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2012-02-28 14:51:47
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    > Czemu się tak dzieje i czy ma ktoś z Was pomysł jak rozwiązać problem?

    na początek podstaw inny zasilacz.

  • 3. Data: 2012-02-28 15:10:26
    Od: Piotr <g...@g...pl>

    W dniu 2012-02-28 15:51, Doxent pisze:

    > na początek podstaw inny zasilacz.
    zasiłka pierwsza klasa Chieftec CFT-600-14CS także nie sadze aby to było
    to choć może...

  • 4. Data: 2012-02-28 16:04:46
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/02/2012 14:51, Doxent wrote:

    > na początek podstaw inny zasilacz.

    Obstawiał bym raczej problem z masą, ten panel nie styka się gdzieś do
    obudowy? Wszystkie piny z USB są dobrze podłączone do płyty głównej?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 5. Data: 2012-02-28 20:46:47
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > Czemu się tak dzieje i czy ma ktoś z Was pomysł jak rozwiązać problem?

    Płyta Gigabyte może? Mój tato miał ten problem przy płycie Gigabyte, mogę
    zarzucić konkretnym modelem w razie czego.

    --
    Marcos
    marcos [AT] wyprawa . info

    http://www.wyprawa.info

  • 6. Data: 2012-02-28 22:03:07
    Od: Piotr <g...@g...pl>

    W dniu 2012-02-28 21:46, =Marcos= pisze:

    > Płyta Gigabyte może? Mój tato miał ten problem przy płycie Gigabyte,
    > mogę zarzucić konkretnym modelem w razie czego.

    tak, płyta Gigabyte GA-MA790X-UD3P

  • 7. Data: 2012-02-29 00:45:19
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > tak, płyta Gigabyte GA-MA790X-UD3P

    W naszym przypadku starsza Gigabyte, model oparty na nForce 430, więc może
    jednak nie związek z płytą...

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 8. Data: 2012-02-29 20:32:55
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 28.02.2012 11:47, Piotr pisze:
    > przy podłączeniu czego kolwiek do przedniego USB następuje reset komputera.

    Komputer jest podłączony do gniazdka z sensownie podłączonym
    bolcem?

    Czy wcześniejsze usunięcie z siebie ładunków elektrostatycz-
    nych (na przykład przez dotknięcie obudowy) cokolwiek zmie-
    nia?

    > Też wykonałem taki zabieg - pomogło zaledwie na 2 dni.

    To znaczy, że jednak coś może być nie tak z gniazdami lub
    okablowaniem. Obudowa jakaś sensowna czy byle jaki blaszak?

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./

  • 9. Data: 2012-02-29 20:46:41
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Piotr" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Gdy wkładam pendrive do USB, internet ORANGE, przenośny dysk pod USB,
    > kartę SD na przednim panelu komputer się resetuje

    Mnie się zdarzało zjawisko odwrotne: podczas odłączania jednego
    konkretnego pendrive (Corsair Voyager 4GB) komputer się zawieszał. (tylko
    szybkie odłączenie bez "odmontowania").
    Inne nosniki USB niż w/w takiego efektu nie wywołały jak dotąd nigdy.

    --
    marfi