  • 1. Data: 2012-02-29 15:17:17
    Temat: Crucial M4 czy OCZ Agility 3?
    Od: kamil <k...@s...com>

    Który SSD z tematu wybrać?

    Róznica w cenie jest znaczna na korzyśc Agility 3, ale swego czasu miały
    sporo problemów, o kłopotach z M4 raczej dużo się nie słyszy.
    Zastosowania domowe - Win 7, photoshop i kilka gier na nim.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 2. Data: 2012-02-29 17:13:39
    Temat: Re: Crucial M4 czy OCZ Agility 3?
    Od: Rafal <b...@N...gazeta.pl>

    kamil wrote:

> [...]
    > sporo problemów, o kłopotach z M4 raczej dużo się nie słyszy.
    > Zastosowania domowe - Win 7, photoshop i kilka gier na nim.

    Crucial M4,
    ale zainteresuj się też Samsung 830, bo ceny ostatnio spadły

  • 3. Data: 2012-02-29 18:26:31
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2012-02-29 16:17, kamil wrote:

> [...]
    > sporo problemów, o kłopotach z M4 raczej dużo się nie słyszy.
    > Zastosowania domowe - Win 7, photoshop i kilka gier na nim.

    Mam Agility 3 z grudnia 2011 i F/W z tego okresu nie sprawia już zadnych
    problemow (sprzęt działa po 18h/dobe, mobilny, W7). Jezeli z jakiegos
    powodu M4 ma lepsze parametry, ktore dla Ciebie sa istotniejsze, to
    wybierz ten drugi. Swego czasu szukalem taniego SSD /gdy ceny byly
    wyraznie wyzsze/ ale przekonal mnie Vertex dobrym zapisem i faktycznie
    bylem z niego zadowolony... do czasu az padl :)