  • 61. Data: 2012-03-02 22:12:12
    Temat: Re: Czym będzie pecet?
    Od: "Latet" <l...@l...pl>

    > A może tym?
    > http://www.alwaysinnovating.com/products/hdmidongle.
    htm

    Fajne, ale jeden szczegół mi umyka - czym dla tego urządzenia jest TV? Po prostu
    ekranem do wyświetlania obrazu, które to urządzenie generuje i przekazuje przez
    hdmi?

    latet

  • 62. Data: 2012-03-02 22:21:26
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2012-03-02 23:12, Latet pisze:
    htm

    > Fajne, ale jeden szczegół mi umyka - czym dla tego urządzenia jest TV?
    > Po prostu ekranem do wyświetlania obrazu, które to urządzenie generuje i
    > przekazuje przez hdmi?

    Monitorem(przez hdmi) i źródłem zasilania(przez USB).

    miab

  • 63. Data: 2012-03-02 22:26:37
    Od: "Latet" <l...@l...pl>

    > Monitorem(przez hdmi) i źródłem zasilania(przez USB).

    Ah, no tak. Wiedziałem, że coś mi umyka. Teraz jasne. Bardzo pomysłowe
    urządzenie. I rzeczywiście wyjątkowe bliskie pierwotnej definicji "PC".

    latet

  • 64. Data: 2012-03-02 22:36:57
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2012-03-02 23:26, Latet pisze:

    > Ah, no tak. Wiedziałem, że coś mi umyka. Teraz jasne. Bardzo pomysłowe
    > urządzenie. I rzeczywiście wyjątkowe bliskie pierwotnej definicji "PC".

    USB pewnie można by było podłączyć też do jakiegoś dodatkowego źródła
    danych inny komputer, tablet, telefon, pamięć dyskowa, modemo-router a
    być może do danych pobieranych przez zinternetowany TV.

    miab

  • 65. Data: 2012-03-02 22:55:34
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 2.3.2012, miab napisał(a):

    > A może tym?
    > http://www.alwaysinnovating.com/products/hdmidongle.
    htm

    Fajne. I cena też niestraszna. ;D
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://uwolnijlaptopa.pl/

  • 66. Data: 2012-03-03 00:24:27
    Temat: Re: Co to jest pecet? Poważnie.
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Fri, 2 Mar 2012 23:10:36 +0100, Yakhub napisał(a):
    ..

    > ... Do niedawna niektóre bankomaty
    > działały na DOSie.

    Ostatnio wyciągnąłem kartę zza pazuchy (pewnie się naelektryzowała) przy
    wkładaniu do czytnika przeskoczyła iskra i zobaczyłem piękne logo OS/2
    Warp. Kartę pożarło i przez tydzień odzyskiwałem.

  • 67. Data: 2012-03-03 09:16:34
    Od: "Latet" <l...@l...pl>

    > USB pewnie można by było podłączyć też do jakiegoś dodatkowego źródła danych
    > inny komputer, tablet, telefon, pamięć dyskowa, modemo-router a być może do
    > danych pobieranych przez zinternetowany TV.

    Zdaje się, że na tym drugim filmie pod koniec on mówi, że przez kabel USB "zer
    iz no trasmision"...

    latet

  • 68. Data: 2012-03-03 15:24:19
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Fri, 2 Mar 2012 23:10:36 +0100, Yakhub <y...@g...pl> wrote:

    >Nie tylko.
    >Wciąż działa sporo specjalistycznego sprzętu, kontrolowanego przez
    >soft pod DOSa (np. obrabiarki). Do niedawna niektóre bankomaty
    >działały na DOSie.

    Tyle że to przeciwieństwo peceta rozumianego jako, hm... komputer
    osobisty.

  • 69. Data: 2012-03-03 23:55:23
    Od: "maX" <a...@i...pl>

> [...]

    Musi byc zachowana kompatybilność z 8086, czyli z trybem 16-bit.

    > Na takim z BIOSem powinien a na takim z EFI ?

    Sprawdź czy na stronie producenta płyty jest dostępny do niej dosowy flasher
    biosu (z reguły jest, jeśli dana płyta nie ma zintegrowanego w biosie
    flashera). A skoro jest dosowy flasher to i musi być mozliwość korzystania
    ze środowiska dos, żeby tego flashera użyć. Ale nawet jeśli z płytami EFI
    dos byłby już niekompatybilny (choć wątpię) - to wyłącznie wina płyty, sam
    procesor wsadzony do płyty ze zwykłym biosiem normalnie używałby dosa.

  • 70. Data: 2012-03-05 07:39:57
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-03-02, o godz. 23:10:36
    Yakhub <y...@g...pl> napisał(a):

    > Wciąż działa sporo specjalistycznego sprzętu, kontrolowanego przez
    > soft pod DOSa (np. obrabiarki). Do niedawna niektóre bankomaty
    > działały na DOSie.

    Na DOS-ie nie widziałem. Na NT 4.0, Win2k czy OS/2 to i owszem.

    Zdrówko