  • 31. Data: 2018-06-28 13:48:21
    Temat: Re: Co takiego zaje***fajnego jest w Smart-TV?
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

> [...]
    > odtworzyło by, natywny odtwarzacz jest przyzwoity.
    >
    > - Przemawia fakt ze zarówno netflix jak i YT nie maja od 0.5 roku ani
    > jednej wpadki z gatunku "coś nie działa i nie wiadomo co" a trafialo się
    > to już na androidzie.
    >
    > - Cholerne wygodny pilot LG w budowanym akcelerometrem /zyroskopem co
    > pozwala zdumiewająco precyzyjnie sterować kursorem.
    >
    > - Mozliwośc wpięcia mediów typu pendrive i tv automatycznie grzecznie
    > zapyta co dalej i czy się przełaczyć.
    >
    > - Responsywny. W przeciwieństwie do żalosnie napisanych aplikacji z

    Odniosę się do Twoich "za", mam LG jeno już starszy odrobinę.
    - natywne aplikacje nie działają z obecnymi wersjami serwisów,
    - odtwarzacz DLNA jest tak tępy, że nie da się go używać,
    - cholernie wygodny pilot LG przestał działać trzy lata temu po którejś
    aktualizacji softu w TV "i co nam zrobisz"...
    Leży gdzieś te kilka dodatkowo wydanych stówek i wnerwia.
    - od lat nie było aktualizacji, tylko czasem w aplikacjach pojawia się
    komunikat "aplikacja przestanie działać od...".

    Ja swój kupiłem ze względu na możliwość nagrywania programów (DVB-T
    tylko używam), niestety zaproponowane rozwiązania są tak toporne, że
    hoduję z boku podpięte po HDMI RPi z MythTV i tego używam do jakiegoś
    bardziej złożonego nagrywania (seriale, aktorzy, lub tytuły pojawiające
    się raz na kilka lat). Choć jakość EPG u nas jest tak tragiczna, że
    szkoda gadać. Dwa wystąpienia tego samego tytułu (jedno w dzień a drugie
    w nocy) potrafią mieć inny tytuł, inny opis itp.

    --
    AWa.

  • 32. Data: 2018-06-28 13:51:40
    Od: DaNsOuNd <d...@t...pl>

    W dniu 2018-06-27 o 22:56, BaSk pisze:
    > No wiem, że można to-i-owo odpalić na ekranie, ale wolę do tego używać
    > PC-ta. Czy warto "koniecznie" dokupić sobie tego smarta? Co za tym
    > przemawia wg Was?

    nazwa

  • 33. Data: 2018-06-28 14:25:05
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 27 Jun 2018 19:04:20 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > A wiesz skąd się to bierze? Appki bardzo chętnie używają

    Wiem skąd się to bierze. ale to nie zmienia zasady.

    > I reguła 80:20 - skupiasz się na 80% klientów z głównego nurtu,

    Nie interesuje mnie to. Mnie interesuje żeby aplikacja działa bez
    problemu minimum 20 lat.

    > Ile czasu musisz czekać aby Twój TV pokazał obraz z anteny?
    > Też trzeba czekać długo?

    Nie interesuje mnie to bo nie oglądam tv z powietrza. Nawet gdybm
    oglądał z powietrza to co z tego że obraz jest po kilku sekundach
    jak ten smartv tv z 8 procesorami nie jest w stanie reagować na
    cokolwiek (pilota) przez kilkadziesiąt sekund po wyświetleniu obrazu
    bo musi się "rozgrzać". Oczywiście idiotycznie buforuje zdarzenia,
    żeby po tych kilkudziesięciu sekundach zrobić z nich kaskadową
    dyskotekę.

    --
    Marek

  • 34. Data: 2018-06-28 14:26:42
    Od: BQB <a...@s...com.invalid>

    W dniu 28.06.2018 o 03:47, Mario pisze:

    > I sterować myszką i klawiaturą? Wygodniej sterować pilotem przy pomocy
    > wygodnego interfejsu. Akurat mam starszy TV i do niego mam player -
    > Roku. Netflix fajnie się na nim ogląda, tylko póki co nie pojawiła się w
    > nim wtyczka do HBO GO. Ale ma Direct Wifi i mogę mu streamować z komórki.

    Ja używam MiTV Box, jego system to android TV - wygląda i działa nieco
    inaczej, ma też inny sklep, ale za to używa się tylko pilota, który ma
    tylko przyciski, oraz mikrofon - do wyszukiwania głosowego.

  • 35. Data: 2018-06-28 14:29:24
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 28.06.2018 o 12:28 Zbych <a...@o...pl> pisze:

    > Zupełnie jak netflix...

    W przypadku streamingu to jest (a przynajmniej powinno być) oczywiste, że
    jak serwer wysyła pakiety to wie dokąd. A i tak pewnie to jest opisane w
    ich politykach, regulaminach.
    W przypadku telewizji rozsiewczej można się nie spodziewać, że odbiornik
    jest nie tylko odbiornikiem. Tym bardziej, jeśli żadnych komunikatów o
    cookies czy RODO nie wyświetla.

    --
    SW3
    ----

  • 36. Data: 2018-06-28 14:30:30
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 28 Jun 2018 07:07:02 +0200, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
    > - Natywne aplikacje Netflix/youtube działają lepiej niż z
    > sąsiedniego

    Czy na pewno to jest natywna aplikacja czy to tylko przegladarka otwierajaca link
    http://www.youtube.com/tv?
    Czy wyswietla komentarze?

    --
    Marek

  • 37. Data: 2018-06-28 14:37:44
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 28 Jun 2018 10:07:49 +0200, Piotr Dmochowski
    <i...@p...onet.pl> wrote:
    > się domyślać. Zanim kupisz przeczytaj dokładnie warunki użytkowania,

    Heh. Smart Samsunga przed włączeniem funkcji "Smarttv" wyświetlil
    warunki korzystania circa 100 stron tekstu (!!).

    --
    Marek

  • 38. Data: 2018-06-28 15:10:54
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 28.06.2018 o 13:39, RadoslawF pisze:

    > Bo dają się namówić na nieprzydatny wydatek.

    W ten sposób można się czepić każdego wydatku, który nie służy
    bezpośrednio utrzymaniu funkcji życiowych.
    Za każdym razem gdy wchodzi jakiś nowy produkt jest on na początku drogi
    i znajdują się ludzie gotowi wydać na to pieniądze. Stać ich na to. Bez
    nich ten produkt być może nie miałby szans na zaistnienie na rynku.
    Możesz nimi pogardzać, ale to dzięki nim za jakiś czas możesz kupić ten
    produkt względnie tanio.

    > Jeśli twoje hobby to telewizor to wydawaj ile chcesz.
    > Ale nie chwalił bym się takim hobby publicznie. :-)

    Czyli jak ktoś kupuje ekspres do kawy (w cenie smart TV) to znaczy, że
    jego hobby to ekspres do kawy? I nie może o tym powiedzieć publicznie bo
    to wstyd?

    > Ty wykorzystujesz do oglądania materiału w lepszej rozdzielczości.
    > I teraz taki jest, były czasy że ludzie kupowali a jedyne źródło
    > materiału w $k to były filmiki przyrodnicze na YT.

    > Biorąc pod uwagę zmiany w kodowaniach i inne cuda warto kupić
    > TV bez smarta i dokupić do niego przystawkę która tę rolę
    > spełni.

    Teraz chyba ciężko o tv bez smarta. W każdym razie tak aby dzięki temu
    był tańszy o kilka stówek. Jak patrze w Mediamarkt to bez smarta
    najczęściej są telewizory HD Ready. Kupowanie tego teraz to jest
    wyrzucanie pieniędzy w błoto.

    > A kto ci zagwarantuje że niemodyfikowalny smart w twoim TV nie jest
    > też ślepą uliczką?

    No to za kilka lat dokupi do niego przystawkę jeśli jego funkcje smart
    przestaną być apdejtowane. Gdyby kupić teraz TV bez smart (HD Ready?) i
    do niego przystawkę to za parę lat i tak trzeba by kupić nową przystawkę
    bo ta już też nie będzie apdejtowana.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 39. Data: 2018-06-28 15:33:59
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 27 Jun 2018 22:56:11 +0200, BaSk napisał(a):

    > Czy warto "koniecznie" dokupić sobie tego smarta? Co za tym
    > przemawia wg Was?

    Nic. Odpuść sobie. Z TV taki komputer jak z koziej dupy trąba. Szkoda na
    to czasu. Kupuj TV bez Smarta i podłącz do niego komp po HDMI.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 40. Data: 2018-06-28 15:50:32
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 28 Jun 2018 12:15:53 +0200, Piotr Dmochowski napisał(a):

    > Na razie Niemcy poszli po rozum do
    > głowy i odpuścili sobie pogoń ze eko zasilaniem, ale ogólne zasady są
    > widoczne.
    > Mieliśmy latać na wakacje w kosmos a tymczasem głupiego prądu w gniazdku
    > nam zaczyna brakować, ktoś by wymyślił taki scenariusz?

    Tragizujesz. Pomyśl szerzej. Masz jedną Ziemię z ograniczonymi zasobami.
    Chcesz żeby twoje praprawnuki zdechły bo zabrakło czegoś tam o co nie
    zadbałeś teraz ty?
    No, chyba że nie zrobiłeś dzieci i masz to w d..., ale wtedy napisz o
    tym to będzie cię łatwiej zrozumieć.
    --
    Jacek
    I hate haters.