    Subject: Re: Co takiego zaje***fajnego jest w Smart-TV?
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: "Andrzej W." <a...@w...pl>
    Date: Thu, 28 Jun 2018 13:48:21 +0200

    > Mam LG. 100Hz matryca 4K.
    >
    > Za:
    >
    > - Natywne aplikacje Netflix/youtube działają lepiej niż z sąsiedniego
    > Android boxa i to nie jest wcałe słaby sprzęt.
    >
    > - Jakość z obu jest lepsza niż z androida, TV potrafi wykorzystać więcej
    > swoich mozliwości.
    >
    > - Nie znalazlem kodowania poza jakimś 30 letnim DivXem ktorego nie
    > odtworzyło by, natywny odtwarzacz jest przyzwoity.
    >
    > - Przemawia fakt ze zarówno netflix jak i YT nie maja od 0.5 roku ani
    > jednej wpadki z gatunku "coś nie działa i nie wiadomo co" a trafialo się
> [...]

    Odniosę się do Twoich "za", mam LG jeno już starszy odrobinę.
    - natywne aplikacje nie działają z obecnymi wersjami serwisów,
    - odtwarzacz DLNA jest tak tępy, że nie da się go używać,
    - cholernie wygodny pilot LG przestał działać trzy lata temu po którejś
    aktualizacji softu w TV "i co nam zrobisz"...
    Leży gdzieś te kilka dodatkowo wydanych stówek i wnerwia.
    - od lat nie było aktualizacji, tylko czasem w aplikacjach pojawia się
    komunikat "aplikacja przestanie działać od...".

    Ja swój kupiłem ze względu na możliwość nagrywania programów (DVB-T
    tylko używam), niestety zaproponowane rozwiązania są tak toporne, że
    hoduję z boku podpięte po HDMI RPi z MythTV i tego używam do jakiegoś
    bardziej złożonego nagrywania (seriale, aktorzy, lub tytuły pojawiające
    się raz na kilka lat). Choć jakość EPG u nas jest tak tragiczna, że
    szkoda gadać. Dwa wystąpienia tego samego tytułu (jedno w dzień a drugie
    w nocy) potrafią mieć inny tytuł, inny opis itp.

    --
    AWa.