  • 21. Data: 2018-06-28 10:21:59
    Temat: Re: Co takiego zaje***fajnego jest w Smart-TV?
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-06-28 o 02:04, Pszemol pisze:
    > "Marek" <f...@f...com> wrote in message
    > (...)
    >
    > Ile czasu musisz czekać aby Twój TV pokazał obraz z anteny?
    > Też trzeba czekać długo?

    Jakiś czas temu komputery z Win 3.x startowały w kilka sekund.
    Podobnie z Win95/98, ale tylko te ze starszymi BIOSami. Nowsze BIOSy -
    te, co najpierw "wąchały" wszystko, co w kompie siedzi, to same z siebie
    startowały ponad pół minuty. To były BIOSy w pierwszych wersjach
    Pentium. Później było lepiej z BIOSem, ale gorzej z Windowsem.
    Teraz W7 albo W10 jak jest czysty, to na SSD też wstaje w kilkanaście
    sekund.

    A Rubina trzeba by porównywać do starszych lampowców - jakichś Berylów,
    Ametystów czy do Wisły. W porównaniu z nimi to była rakieta :)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 22. Data: 2018-06-28 11:36:05
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Pszemol <P...@P...com> napisał(a):
    > I w całym ekosystemie Androida nie ma alternatywy do otworzenia pliku
    > .doc ?

    Są, ale to kwestia szczęścia. Ekosystem w przypadku telewizorów jest dużo
    mniejszy i trudno o alternatywy.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 23. Data: 2018-06-28 11:41:53
    Od: JaNus <bez@adresu>

    > Z obu AB został wyłącznie jako emulator konsol itp. 99% czasu
    > uzywamy funkcji smart w TV bo dziala doskonale.

    A co z "uwspółcześnianiem"? Apdejt Androida będzie chyba możliwy, pewnie
    Smart-TV też coś w tym guście przewiduje, ale spodziewałbym się, że
    jednak w mniejszym zakresie?

  • 24. Data: 2018-06-28 11:49:08
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 28.06.2018 o 05:42, J.F. pisze:

    > Youtuba ? Wygodniej myszka i klawiatura.

    Yutuba na TV to ja steruję ze smartfona.

    > Chyba, ze masz myszo-pilota.
    >
    > Poza tym jesli Netflix, to po co przelaczac co chwila :-)

    Przychodzi kolejny domownik i przełącza na swój profil :)

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 25. Data: 2018-06-28 11:54:47
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 28.06.2018 o 10:07, Piotr Dmochowski pisze:
    > Planowane smart liczniki i smart sieci mogą być odcinane od zasilania na
    > polecenie elektrowni i taki będzie standard usługi, nie mamy pańskiego
    > prądu i co nam pan zrobi?
    > Pytanie retoryczne - który licznik chcielibyście mieć w domu?

    Elektrownia ci wyłączy jak nie będziesz płacił. Jak nie masz licznika
    smart to przyjdzie monter i wyłączy. Ze smart jest obawa że wyłączy ci
    nie elektrownia, ale jakiś gówniarz który bawi się w hackowanie. Albo Ruscy.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 26. Data: 2018-06-28 12:02:12
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 28.06.2018 o 10:07 Piotr Dmochowski <i...@p...onet.pl>
    pisze:

    > Smart TV przywraca stare dowcipy do życia, były opisywane przypadki że
    > TV wysyła do bazy zapis dźwiękowy z domu klienta, co jeszcze to można
    > się domyślać.

    Wystarczy HbbTV i już nadawca może śledzić kiedy oglądasz jego program.

    --
    SW3
    ----

  • 27. Data: 2018-06-28 12:15:53
    Od: Piotr Dmochowski <i...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-06-28 o 11:54, Mario pisze:

> [...]
    > smart to przyjdzie monter i wyłączy. Ze smart jest obawa że wyłączy ci
    > nie elektrownia, ale jakiś gówniarz który bawi się w hackowanie. Albo

    Wyłączy w środku dnia i włączy np. wieczorem. Następnego dnia znowu,
    albo dopiero za dwa. Płacenie nie ma z tym nic wspólnego.
    Chodzi o to że rośnie pobór prądu oraz moda na źródła ekologiczne.
    Trzeba budować nowe linie przesyłowe, modernizować rozdzielnie itp. a to
    kosztuje. Jakiś cwaniak wpadł na pomysł że zamiast dać lepszą siec można
    obciąć dostawy i naściemniać ludziom że to jest smart i eko.
    Analogicznie jest z wiatrakami, jak nie wieje to nie ma prundu a
    budowanie magazynów energii kosztuje. Lepiej wymusić na słabszym że jak
    chce mieć energię na żądanie to niech sobie sam UPS stawia, albo się
    przestawia na życie zgodnie z naturą (jutro ma wiać więc zrobię pranie i
    upiekę ciasto).
    To mnie właśnie zadziwia że ludzie chodzą na konferencje, brandzlują się
    tymi smart nowinkami i nie widzą co się kroi.
    Jeżeli zużycie prądu rośnie, zamykane są tradycyjne elektrownie, źródła
    alternatywne nie zapewniają stałych dostaw to komuś trzeba odciąć
    zasilanie. Przykład dopłat eko do prądu w DE pokazuje że przemysł nie da
    się orżnąć, więc zostają konsumenci. Na razie Niemcy poszli po rozum do
    głowy i odpuścili sobie pogoń ze eko zasilaniem, ale ogólne zasady są
    widoczne.
    Mieliśmy latać na wakacje w kosmos a tymczasem głupiego prądu w gniazdku
    nam zaczyna brakować, ktoś by wymyślił taki scenariusz?

    Piotrek

  • 28. Data: 2018-06-28 12:28:40
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    W dniu 28.06.2018 o 12:02, SW3 pisze:

    > Wystarczy HbbTV i już nadawca może śledzić kiedy oglądasz jego program.

    Zupełnie jak netflix...

  • 29. Data: 2018-06-28 13:34:03
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-06-28 o 01:52, Pszemol pisze:

    > Jak się taka przystawka do Amigi nazywała?

    Iglasses. Były tez wersje na PC.

    Pozdrawiam

  • 30. Data: 2018-06-28 13:39:30
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-06-28 o 01:51, Pszemol pisze:

    > Dlaczego naiwni?

    Bo dają się namówić na nieprzydatny wydatek.

    > I dlaczego mam wydawać tylko tyle ile to "konieczne"? :-)
    > I według czyich kryteriów tą konieczność oceniasz?
    > Telewizor nie jest artykułem niezbędnym do życia, to rodzaj
    > zabawki, jeśli droższy mi się podoba z jakiegoś względu od
    > tego tańszego to dlaczego mam nie wydać więcej na coś,
    > co mi się podoba? Czy na samochód, ciuchy, telefon czy
    > inne rzeczy zawsze wydajesz tylko tyle ile to "konieczne"?

    Jeśli twoje hobby to telewizor to wydawaj ile chcesz.
    Ale nie chwalił bym się takim hobby publicznie. :-)

    > Ja swojego smarta od Samsunga wykorzystuję głównie do Netflixa i Hulu.
    > Tak, te serwisy działają również na pececie, na tabletach i nawet na
    > telefonach, i czasem oglądam coś z Netflixa na tych urządzeniach
    > ale właśnie TV ma większy ekran, lepszy dźwięk i nie musisz
    > go trzymać w ręce: możesz się rozsiąść na kanapie i oglądać :-)

    Ty wykorzystujesz do oglądania materiału w lepszej rozdzielczości.
    I teraz taki jest, były czasy że ludzie kupowali a jedyne źródło
    materiału w $k to były filmiki przyrodnicze na YT.

    > Dla kogoś, kto nie ma smarta ale ma w miarę nowoczesny TV
    > warto rozważyć zakup dodatkowego urządzenia do streamingu
    > wtykanego do TV wprost do gniazdka HDMI w postaci takiego
    > przerośniętego flashdrajwa.

    Biorąc pod uwagę zmiany w kodowaniach i inne cuda warto kupić
    TV bez smarta i dokupić do niego przystawkę która tę rolę
    spełni.

    > Tak, 3D to była ślepa uliczka - ale niejako przy okazji można było
    > kupić bardzo dobry telewizor z bardzo jasnym ekranem który
    > przyda się do oglądania TV w jasnym pokoju mieszkalnym bez
    > konieczności zasłaniania żaluzji - ten mój Samsung jest właśnie
    > jednym z tych 3D dostępnych w 2012 roku i bardzo sobie chwalę
    > jakość obrazu w 2D: wyjątkowo jasny i wyraźny obraz!
    > A więc polecam TV 3D nawet do oglądania 2D.

    A kto ci zagwarantuje że niemodyfikowalny smart w twoim TV nie jest
    też ślepą uliczką?