    From: Mario <M...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Co takiego zaje***fajnego jest w Smart-TV?
    Date: Thu, 28 Jun 2018 15:10:54 +0200

    W dniu 28.06.2018 o 13:39, RadoslawF pisze:

    > Bo dają się namówić na nieprzydatny wydatek.

    W ten sposób można się czepić każdego wydatku, który nie służy
    bezpośrednio utrzymaniu funkcji życiowych.
    Za każdym razem gdy wchodzi jakiś nowy produkt jest on na początku drogi
    i znajdują się ludzie gotowi wydać na to pieniądze. Stać ich na to. Bez
    nich ten produkt być może nie miałby szans na zaistnienie na rynku.
    Możesz nimi pogardzać, ale to dzięki nim za jakiś czas możesz kupić ten
    produkt względnie tanio.

    > Jeśli twoje hobby to telewizor to wydawaj ile chcesz.
    > Ale nie chwalił bym się takim hobby publicznie. :-)

    Czyli jak ktoś kupuje ekspres do kawy (w cenie smart TV) to znaczy, że
    jego hobby to ekspres do kawy? I nie może o tym powiedzieć publicznie bo
    to wstyd?

    > Ty wykorzystujesz do oglądania materiału w lepszej rozdzielczości.
    > I teraz taki jest, były czasy że ludzie kupowali a jedyne źródło
    > materiału w $k to były filmiki przyrodnicze na YT.

    > Biorąc pod uwagę zmiany w kodowaniach i inne cuda warto kupić
    > TV bez smarta i dokupić do niego przystawkę która tę rolę
    > spełni.

    Teraz chyba ciężko o tv bez smarta. W każdym razie tak aby dzięki temu
    był tańszy o kilka stówek. Jak patrze w Mediamarkt to bez smarta
    najczęściej są telewizory HD Ready. Kupowanie tego teraz to jest
    wyrzucanie pieniędzy w błoto.

    > A kto ci zagwarantuje że niemodyfikowalny smart w twoim TV nie jest
    > też ślepą uliczką?

    No to za kilka lat dokupi do niego przystawkę jeśli jego funkcje smart
    przestaną być apdejtowane. Gdyby kupić teraz TV bez smart (HD Ready?) i
    do niego przystawkę to za parę lat i tak trzeba by kupić nową przystawkę
    bo ta już też nie będzie apdejtowana.

    --
    pozdrawiam
    MD