  • 181. Data: 2011-06-28 10:01:50
    Temat: Re: Co robi? po nieprzyj?ciu mandatu?
    Od: MHM <m...@p...pl>

    > Użytkownik "MHM" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Wycięcie limitów z kodeksu i ostre karanie za spowodowanie wypadku?

    Tak jest... juz to widze.... rozumiem, ze
    wypadek = sa ofiary śmiertelne lub ranne
    kolizja = brak ofiar (ludzie wyszli bez zadnego szwanku)

    A teraz: jedzie sobie środkiem miast tak ze 150km/h synalek, siostrzeniec,
    ..... (wstawic dowolna osobe z rodziny) siakiegos prominenta. I tenze na
    pasach potraca ludzia (powiedzmy, ze mial farta i przeyzl - zlamanie
    otwarte kosci). I co ?? I nic. Na podstawie KD (tego po "nowelizacji", bez
    limitow) zostaje uniewinniony, bo przeciez jechal z "dozwolana" predkoscia.
    Pieszy mu wtargnal na droge.

    Jak Ci sie podoba ??

    --
    MHM
    http:\\www.skc.org.pl - Sudecki Klub Citroena

  • 182. Data: 2011-06-28 14:04:37
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Mon, 27 Jun 2011 20:53:11 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > Ja takie coś widziałem w Lagunie 4 miesięcznej i w beemce 5
    > która z aso wyjechała i 100 metrów za aso takie mecyje.
    > Rzekłbym, że na trasie widziałem dużo więcej aut bez kół o marce
    > innej niż żuk.

    No bo cavalino to dresiarz mykający BeeMKą, która kupił jako "funkiel -
    nówka, mało śmigana" od jakiegoś handlarza, który z kolei wytargał ją że
    szrotu, pospawał, poklepał, polepił i kij....cavalino może po wsi smigać -
    panicho :))))

  • 183. Data: 2011-06-28 14:05:53
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Mon, 27 Jun 2011 19:22:26 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > Zdaje się, że czytałeś tylko pół PoRD i to takie "giertychowe"
    > - mniejsze "pół", by było łatwiej czytać i zaliczyć...

    To które w końcu pół jest "większe" a które "mniejsze"?

    NMSP

  • 184. Data: 2011-06-29 06:53:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Tak jest... juz to widze.... rozumiem, ze
    > wypadek = sa ofiary śmiertelne lub ranne

    Nie.
    Wszystko co ma negatywne skutki.

> [...]
    > otwarte kosci). I co ?? I nic. Na podstawie KD (tego po "nowelizacji", bez
    > limitow) zostaje uniewinniony, bo przeciez jechal z "dozwolana"

    Podoba.
    Pieszy też ma patrzeć gdzie lezie.

  • 185. Data: 2011-06-29 06:53:40
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Kamil" <a...@a...com> napisał w wiadomości

    > No bo cavalino to dresiarz mykający BeeMKą, która kupił jako "funkiel -

    PLONK pyskacza.

  • 186. Data: 2011-06-29 08:19:38
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 27 Jun 2011 20:15:55 +0200, Cavallino wrote:
    >Wycięcie limitów z kodeksu i ostre karanie za spowodowanie wypadku?

    wypadkow od tego nie ubedzie, bo kto bedzie zwalnial, skoro wolno
    wiecej.
    Za to trzeba bedzie wiecej wiezen zbudowac, domow dziecka i domow
    opieki nad inwalidami z wypadkow.

    Ostre karanie za wypadki nie ma sensu - patrz w statystyki, kierowca
    srednio nawet jednego wypadku nie spowoduje, jeden na kilkuset
    czlowieka zabije, co ma ta kara dac ?
    50 tys tragedii spolecznych - zagapil sie, nawet szybko nie jechal, a
    teraz siedzi, bank dom zlicytowal, zona w ciazy pod mostem ..

    Tu trzeba profilaktyki - moze dobrego szkolenia, moze autostrad, a
    moze FR gesto i w krzakach :-)

    J.

  • 187. Data: 2011-06-29 08:24:06
    Od: MHM <m...@p...pl>

    > Podoba.
    > Pieszy też ma patrzeć gdzie lezie.

    Tak jest..... powinien. Życzę ci abyś zawsze był młody i sprawny. Obyś
    nigdy nie miał problemów ze sprawnym poruszanim się o własnych siłach.

  • 188. Data: 2011-06-29 08:42:57
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > wypadkow od tego nie ubedzie, bo kto bedzie zwalnial, skoro wolno
    > wiecej.

    Dla zmniejszenia liczby wypadków należy zbudować drogi.

  • 189. Data: 2011-06-29 18:19:05
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Cavallino

    > PLONK pyskacza.