  • 171. Data: 2011-06-27 20:14:26
    Temat: Re: Co robi? po nieprzyj?ciu mandatu?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    news:4e07b3c6$0$2438$65785112@news.neostrada.pl...

    > Sądzisz że Żuk ma 5x dłuższą drogę hamowania niż Ferrari?

    Z jakiej prędkości?
    Zresztą na pewno nie twierdziłbym że jest to niemożliwe.

  • 172. Data: 2011-06-27 20:15:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "MHM" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

    > A w praktycze jak to sobie wyobrażasz ?

    Wycięcie limitów z kodeksu i ostre karanie za spowodowanie wypadku?

  • 173. Data: 2011-06-27 20:25:52
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-06-27 19:34, niusy.pl pisze:

    > Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com>

    > Do zera ?

    Nie, do Art. 4 PoRD.

  • 174. Data: 2011-06-27 20:28:55
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-06-27 20:14, Cavallino pisze:

    > Z jakiej prędkości?
    > Zresztą na pewno nie twierdziłbym że jest to niemożliwe.

    z prędkości 70 km/h ;) Klasyczna przelotowa żuka. Obstawiam, że
    przy sprawnych hamulcach w żulu stajesz na pedał, blokujesz
    koła, w ferrarce stajesz, nie blokujesz bo abs działa, i 5 razy
    dłużej nie będzie ... nie będzie nawet 2 razy dłużej.

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!

  • 175. Data: 2011-06-27 20:32:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > z prędkości 70 km/h ;) Klasyczna przelotowa żuka. Obstawiam, że przy
    > sprawnych hamulcach w żulu stajesz na pedał, blokujesz koła,

    A jaki procent Żuków ma sprawne hamulce?
    I nie tylko hamulce?

    Ja już widziałem takiego co mu w czasie hamowania odjechało koło - na
    dwupasmówce.
    Po prostu oderwało się od mocowania piasty, wewnętrzna część została na
    śrubach, obręcz z oponą pojechała w dal.

  • 176. Data: 2011-06-27 20:47:38
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Cavallino

    > Ja już widziałem takiego co mu w czasie hamowania odjechało koło - na
    > dwupasmówce.
    > Po prostu oderwało się od mocowania piasty, wewnętrzna część została na
    > śrubach, obręcz z oponą pojechała w dal.

    Co Ty, nie znasz się, przecież wszyscy oświeceni wiedza, że
    trzydziestoletni żuk hamuje prawie tak samo dobrze jak nowe Ferrari, no
    moooże troszeczkę gorzej.

  • 177. Data: 2011-06-27 20:53:11
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-06-27 20:32, Cavallino pisze:

    > A jaki procent Żuków ma sprawne hamulce?
    > I nie tylko hamulce?

    Pojęcia nie mam, mój ma na ten przykład niesprawne, ale jak
    dowiedziałem się jaką metodą spowodować by sprawne były, to
    można podejrzewać, że duży.

    > Ja już widziałem takiego co mu w czasie hamowania odjechało koło
    > - na dwupasmówce.
    > Po prostu oderwało się od mocowania piasty, wewnętrzna część
    > została na śrubach, obręcz z oponą pojechała w dal.

    Ja takie coś widziałem w Lagunie 4 miesięcznej i w beemce 5
    która z aso wyjechała i 100 metrów za aso takie mecyje.
    Rzekłbym, że na trasie widziałem dużo więcej aut bez kół o marce
    innej niż żuk.

  • 178. Data: 2011-06-27 22:02:50
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-06-27 20:15, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "MHM" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Wycięcie limitów z kodeksu i ostre karanie za spowodowanie wypadku?

    Nie tyle karanie co konieczność prawdziwego zadośćuczynienia
    (finansowego) rannemu lub rodzinie ofiary.

    Zadośćuczynienie byłoby płacone z OC, którego stawka z kolei byłaby
    ustalana swobodnie przez ubezpieczyciela, na podstawie dowolnych
    kryteriów ustalanych przez ubezpieczyciela i ubezpieczającego.

    Tyle że wtedy naprawdę skończyłoby się rumakowanie po ulicach.
    Bo skrupulatność z jaką dba o to dziś straż wiejska, to pewnie nic wobec
    skrupulatności jaką wykazałby się ubezpieczyciel.

  • 179. Data: 2011-06-27 22:54:42
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Cavallino

    > Wycięcie limitów z kodeksu i ostre karanie za spowodowanie wypadku?

    Pomysł wyjątkowo idiotyczny, wypadek jest zdarzeniem tak rzadkim i zwykle
    o tak złożonych przyczynach, że "ostre karanie" zań to istny kretynizm.
    Kary i tak są zdecydowanie za wysokie, jak na czyn nieumyślny.

  • 180. Data: 2011-06-27 23:55:01
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 27 Jun 2011, niusy.pl wrote:

    > Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>

    > A Ty zdajesz sobie sprawę, że ten z podporządkowanej ma ustąpić pierwszeństwa ?

    A Ty zdajesz sobie sprawę, że ten z podporządkowanej ma zachować ZWYKŁĄ
    ostrożność?
    Czytałeś co piszę czy nie? - podkreślę: "ZAUWAŻENIA".

    > To znaczy właśnie to, by nie wjechać przed maskę obojętnie ile
    > ktoś jedzie po głównej.

    A to co piszę wyżej, oznacza, że ten z podporządkowanej nie ma
    obowiązku wysyłać umyślnego (tak jak np. przy cofaniu), żeby
    z najbliższego drzewa wypatrywał pojazdów których nikt się
    (ze względu na oczekiwane prędkości) nie spodziewa.

    Nie, nie "obojętnie ile kto jedzie".
    I przypadki w których "wyjeżdżający" nie został uznany za winnego,
    mimo że wbił się z niego pojazd 200kmph jadący z pierwszeństwem przyroda
    zna.
    Nie, nie chce mi się szukać :>, możesz napisać "nie wierzę", Twoja wola.

    pzdr, Gotfryd