  • 1. Data: 2010-05-02 22:09:19
    Temat: Co byście wybrali Nikon P100 czy Canon SX1 IS
    Od: "santos_001a" <s...@v...com>

    bardzo prosze o opinie, zalezy mi na ultrazoomie i filmach full hd.
    To co podoba mi sie w Canonie to obrotowy ekran, czesto pstrykam fotki na
    wakacjachz reki.
    To co widze to ze w Canonie jest czulosc od ISO 80 a w Nikonie dopiero 160
    mimo ze oba maja matryce CMOS.
    Ktos moze sie wypowiedziec, szukam aparatu dla sredniozaawansowanego amatora
    ktory nie chce lustrzanki.

  • 2. Data: 2010-05-03 07:57:31
    Temat: Re: Co byście wybrali Nikon P100 czy Canon SX1 IS
    Od: "Cavy " <c...@N...gazeta.pl>

    santos_001a <s...@v...com> napisał(a):
    > bardzo prosze o opinie, zalezy mi na ultrazoomie
    > (..)
    > ktory nie chce lustrzanki.

    Dołączam sie do pytania bo mój Canon S3 IS być może zakończył żywot.Czy do
    obu można założyć filtry, bo gwintu chyba nie mają,

  • 3. Data: 2010-05-03 08:28:59
    Od: "santos_001a" <s...@v...com>

    > Dołączam sie do pytania bo mój Canon S3 IS być może zakończył żywot.Czy do
    > obu można założyć filtry, bo gwintu chyba nie mają,

    z tego co przeczytalem to nie i niektore sklepy wprowadzaja w blad
    sprzedajac nakrecane filty podczas gdy na obiektywie sa jedynie rowki
    rownolegle.
    Przeczytalem z tysiac opinii i generalnie 99% tyczy sie canona, P100 kupilo
    zaledwie kilka osob ale w przypadku Canona opinie sa mieszane tzn. kazdy
    subiektywnie widzi jego wady natomiast po nikonie jezdza rowno. Ponoc ten
    Nikon to nie aparat ale zabawka z jakoscia zdjec jak z komorki, taka opinie
    czytalem kilkukrotnie dlatego nie wiem co myslec.
    Ten Canon podoba mi sie ale brakuje mi dwoch rzeczy. Ekranu o lepszej
    rozdzielczosci lub kontrascie, w SX20 mialem beznadziejny ekran. Druga rzecz
    to brakuje mi programu zdjec sekwencyjnych z ustawianym interwałem np. co
    minute czy pol godziny. I jeszcze jedna bardzo upierdliwa rzecz, brak trybu
    3:2. Po prostu lubie kadrowac w formacie w ktorym bede dalej operował. Nie
    wiem czy jest szansa zeby to programowo dolozyc. Czy w ogole jst szansa ze
    do SX20 pojawi sie oryginalny firmware canona ktory pozwoli na krecenie
    full hd?