    From: piorun <p...@-...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Ciuchy IXS-jakie opinie?
    Date: Thu, 26 Feb 2009 13:37:25 +0100

    Koczis pisze:
    > Witam.
    >
    > Jak w temacie, jakie macie opinie na temat tej firmy? Czy w porownaniu do np.
    > Dainese sa duzo gorzej wykonane. Szukam kurtki skorzanej i wydatek 2tys na
    > Dainese troche mnie dobija, ale jak mam juz kupic to moze lepiej dozbierac?
    > Co polecacie, moze jakies inne marki? Jakis czas temu byl post, ze Vanucci sa
    > dobre, ale gdzie w Wawie mozna poprzynierzac?
    >
    > Dzieki za porady.
    >
    > Koczis
    > R1

    Ja mam kurtkę ixs model coronado.
    Wcześniej używałem spidi i mogę powiedzieć, że jestem mile zaskoczony
    stosunkiem jakości do ceny.
    Mimo,że kurtka kosztowała troszkę ponad 1000 PLN (spidi ok.2000)
    sprawuje się doskonale.
    Powiedziałbym nawet,że nie zamieniłbym już jej na sidi.
    Kurtka ma 2 podpinki (jedną z membraną od wiatru i deszczu, drugą
    ocieplającą (45 km w ulewnym deszczu nie zrobiło na niej wrażenia).
    Jakość wykonania jest również na wysokim poziomie (wiele pomyślanych
    kieszeni wewnętrznych, tam gdzie trzeba - na mankietach i kołnierzu od
    wewnątrz podszyta - mięciutką skórką)
    Według mnie to dobry wybór.
    Pozdrawiam.