  • 1. Data: 2012-03-03 18:50:24
    Temat: Citroen - czy to fajne auto jest ?
    Od: " Michał" <m...@N...gazeta.pl>

    Takie coś:
    http://otomoto.pl/citroen-c6-C23144141.html

    Jak to jedzie przy 200km/h ?
    Czy ciche ?
    Jak po dziurach (dużych i małych) ?
    Jak z kompem - też rozumie jak się do niego gada jak w C2 (z 2004) ?

    i czemu nie ma benzynowych :) ?

    jak to się ma do Merca S, Vel Satisa, albo inaczej bo auto
    rzadkie - ktoś tym jechał i czy było fajnie ?

  • 2. Data: 2012-03-03 22:40:30
    Temat: Re: Citroen - czy to fajne auto jest ?
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-03-03 17:50:24 +0000, " Michał" <m...@N...gazeta.pl> said:

    > Takie coś:

    Coś takiego.
    ;>

    > Jak to jedzie przy 200km/h ?

    Normalne.

    <http://www.youtube.com/watch?v=HGdxB_U5cHU>

    > Jak po dziurach (dużych i małych) ?

    Tak.

    > Jak z kompem

    Działa.

    > - też rozumie

    Komputer zazwyczaj nie rozumie.

    > jak się do niego gada

    Normalnie.

    > i czemu nie ma benzynowych :) ?

    Po co?

    > jak to się ma do Merca S, Vel Satisa

    Jest inne.

    > , albo inaczej bo auto
    > rzadkie - ktoś tym jechał i czy było fajnie ?

    Tak, było bardzo fajnie, gdyż to limuzyna dla tych wysoko opłacanych...

    --
    Bydlę

  • 3. Data: 2012-03-04 00:51:08
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-03-03 18:50, Michał pisze:

    > Takie coś:
    > http://otomoto.pl/citroen-c6-C23144141.html

    IMHO duzzo za tanie - wlacza sie ostrzegawcza lampka

    > Jak to jedzie przy 200km/h ?
    > Czy ciche ?

    ma podwojne szyby - jest cichy

    > Jak po dziurach (dużych i małych) ?

    zobacz test - zwlaszcza druga czesc.
    Zobaczysz jak sie ma zawieszenie na dziurach w stosunku do BMW7
    http://www.streetfire.net/video/042-top-gear-citroen
    -c6_183687.htm

    > Jak z kompem - też rozumie jak się do niego gada jak w C2 (z 2004) ?
    >
    > i czemu nie ma benzynowych :) ?

    pewnie tylko w PL - taki trynd

    > jak to się ma do Merca S, Vel Satisa, albo inaczej bo auto
    > rzadkie - ktoś tym jechał i czy było fajnie ?

    jest inne i sie wyroznia na drodze.
    Za mercem sie nikt nie obejrzy, za c6 raczej tak (nie jezdzi tego az tak
    duzo).

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 4. Data: 2012-03-04 11:46:38
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 3 Mar 2012 17:50:24 +0000 (UTC), " Michał"
    <m...@N...gazeta.pl> wrote:

    >Takie coś:
    >http://otomoto.pl/citroen-c6-C23144141.html

    Import z Niemiec. Ciekawe.

    http://photos02.otomoto.pl/photos/original/C23/14/41
    /C23144141_4.jpg

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 5. Data: 2012-03-04 11:55:07
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    jerzu wrote:

    > Import z Niemiec. Ciekawe.
    >
    > http://photos02.otomoto.pl/photos/original/C23/14/41
    /C23144141_4.jpg

    Austrii?

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 6. Data: 2012-03-04 12:32:58
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-03-04 10:46:38 +0000, jerzu <t...@i...pl> said:

    > Import z Niemiec.

    ===
    Status pojazdu sprowadzonego: sprowadzony / zarejestrowany
    Kraj pochodzenia: Niemcy
    ===

    > Ciekawe.

    Wręcz sensacyjne w zestawieniu z zeznaniem sprzedawcy.
    --
    Bydlę

  • 7. Data: 2012-03-04 15:31:10
    Od: Czeslawek <c...@g...pl>

    W dniu 2012-03-04 12:32, Bydlę pisze:

    > Wręcz sensacyjne w zestawieniu z zeznaniem sprzedawcy.

    Dziwny też jest numer telefonu.

    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek

  • 8. Data: 2012-03-05 22:00:21
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 4 Mar 2012 12:32:58 +0100, Bydlę <p...@g...com> wrote:

    >Wręcz sensacyjne w zestawieniu z zeznaniem sprzedawcy.

    Spojrzałeś na tablice rejestracyjne?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 9. Data: 2012-03-08 01:39:27
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    jerzu <t...@i...pl> napisał(a):

    > Import z Niemiec. Ciekawe.
    >
    > http://photos02.otomoto.pl/photos/original/C23/14/41
    /C23144141_4.jpg

    Bardziej mi chodzi o model niż ten egzemplarz, wkleiłem przypadkowy
    z białym wnętrzem, tylko chyba trochę goło tu ;)

  • 10. Data: 2012-03-08 01:44:25
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    AL <a...@s...tam> napisał(a):

    > IMHO duzzo za tanie - wlacza sie ostrzegawcza lampka

    przykładowy model, ale widzę w 2 lata cena spadła ze 100k pln
    za 2 letnie, do 30k za 4..5 letnie :)
    to bardziej niż vel satis i alfa 166 ;)

    > ma podwojne szyby - jest cichy

    O to dobrze :) bo przez szyby dużo słychać

    > zobacz test - zwlaszcza druga czesc.
    > Zobaczysz jak sie ma zawieszenie na dziurach w stosunku do BMW7
    > http://www.streetfire.net/video/042-top-gear-citroen
    -c6_183687.htm

    tylko to jest bmw5...

    a pomiędzy 5 a 7 pewnie przepaść jak pomiędzy audi a6 (złe auto) a a8 (dobre).

    > pewnie tylko w PL - taki trynd

    dusigosze tu są ?

    > jest inne i sie wyroznia na drodze.
    > Za mercem sie nikt nie obejrzy, za c6 raczej tak (nie jezdzi tego az tak
    > duzo).

    ważne jak jeździ ;) i nawet w crash-testach wypadł całkiem ok