  • 1. Data: 2012-03-03 12:10:00
    Temat: Ile płacicie za AC ??
    Od: "Karola" <k...@g...pl>

    WItam
    Ile płacicie za AC, jaki samochód i jaka firma ubezpieczajaca ?
    Dziękuje za odpowiedzi

  • 2. Data: 2012-03-03 12:13:58
    Temat: Re: Ile płacicie za AC ??
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 03-03-2012 o 12:10:00 Karola <k...@g...pl> napisał(a):

    > WItam
    > Ile p?acicie za AC, jaki samochód i jaka firma ubezpieczajaca ?
    > Dziekuje za odpowiedzi

    Nie masz co robić? Weź umyj naczynia, podłogę, pupę... dla Ciebie mam
    piosenkę:

    Słuchaj Karola jak cię błaga lud, umyj pupę bo jest wielki smród
    my czekamy już tyle lat, a w historii Karoli czystej pupy brak...

    :)

  • 3. Data: 2012-03-03 13:19:22
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Karola

  • 4. Data: 2012-03-03 16:34:19
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-03-03 11:10:00 +0000, "Karola" <k...@g...pl> said:

    > WItam
    > Ile płacicie za AC

    Dokładnie tyle, ile wynika z polityki ubezpieczyciela i stanu faktycznego.
    Czasami udaje się wytargować od agenta parę procent opustu.

    > , jaki samochód

    Ja mam szary metalic.

    > i jaka firma ubezpieczajaca ?

    Ostatnio Axa, przedtem PZU, jeszcze przedtem Warta, przedtem
    jakiśtwórotrudnejnazwiealejużgoniemanarynku, a jeszcze przedtem PZU.
    Nie, nie wiem jeszcze czy i kto będzie następny.

    > Dziękuje za odpowiedzi

    Ależ proszę uprzejmie.

    --
    Bydlę

  • 5. Data: 2012-03-05 11:19:09
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 03/03/2012 11:10, Karola wrote:
    > WItam
    > Ile płacicie za AC, jaki samochód i jaka firma ubezpieczajaca ?
    > Dziękuje za odpowiedzi

    A dla kogo ten wywiad? Bez kozery powiem pińcet!

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 6. Data: 2012-03-05 11:25:23
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2012-03-05 11:19, kamil pisze:

    > A dla kogo ten wywiad? Bez kozery powiem pińcet!

    e tam mało. Ja milion pińcet sto dziewińcet ;)