  • 1. Data: 2012-03-03 11:28:18
    Temat: Znowu 3 literki hehe
    Od: daro <d...@w...pl>

    Coś w tym jest... :)

    http://wiadomosci.wp.pl/gid,14302149,kat,355,title,W
    ypadek-w-Lodzkiem,galeria.html

  • 2. Data: 2012-03-03 11:40:33
    Temat: Re: Znowu 3 literki hehe
    Od: to <t...@i...pl>

    begin daro

    > http://wiadomosci.wp.pl/gid,14302149,kat,355,title,W
    ypadek-w-
    Lodzkiem,galeria.html

    Bo to najtańsze konie mechaniczne którymi da się dodatkowo jeździć bokiem
    i jarać gumę... Przy czym często właścicieli nie stać na utrzymanie
    zawieszenia w sensownym stanie czy zakup dobrych opon, no i RWD bez ESP
    wiele nie wybacza... Efekt widzimy dość często.

  • 3. Data: 2012-03-03 12:00:43
    Od: daro <d...@w...pl>

    to pisze:
> [...]
    > zawieszenia w sensownym stanie czy zakup dobrych opon, no i RWD bez ESP
    > wiele nie wybacza... Efekt widzimy dość często.

    E tam, pijak po prostu.

  • 4. Data: 2012-03-03 12:02:22
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 03-03-2012 o 11:28:18 daro <d...@w...pl> napisał(a):

    > Coś w tym jest... :)
    >
    > http://wiadomosci.wp.pl/gid,14302149,kat,355,title,W
    ypadek-w-Lodzkiem,galeria.html

    Stary i w dodatku głupi.

  • 5. Data: 2012-03-03 13:10:40
    Od: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl>

    daro <d...@w...pl> napisał(a):

    > Coś w tym jest... :)
    >
    > http://wiadomosci.wp.pl/gid,14302149,kat,355,title,W
    ypadek-w-Lodzkiem,galeria.h
    > tml
    Też mi nowość. W Łodzi wszyscy wiedzą że Pabianice i Zgierz to tylko do przodu
    jeżdżą. Powinni zrobić albo dodatkowe szkolenia dla wieśniaków i wjazd do
    miasta jak mają plakietkę że zdali. Albo parkingi na rogatkach i wjazd do
    miasta komunikacją zbiorową. Ochujeć idzie z debilami z graniczących z Łodzią
    miasteczek. Tylko w pedał potrafią dać. Zero myślenia, stosowania się do
    przepisów.

  • 6. Data: 2012-03-03 13:21:17
    Od: to <t...@i...pl>

    begin daro

    > E tam, pijak po prostu.

    Pijak, nie pijak, ale może gdyby jechał Yarisem 1.0 albo Loganem 1.5 dCi to
    nie zdecydowałby się na ucieczkę...

  • 7. Data: 2012-03-03 15:14:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 3 Mar 2012 12:10:40 +0000 (UTC), kogutek napisał(a):
> [...]
    > jeżdżą. Powinni zrobić albo dodatkowe szkolenia dla wieśniaków i wjazd do

    Kursy i egzaminy sa w Lodzi a nie w pabianicach czy Zgierzu.

    owszem, czasem sie zdarzaja osrodki w miescie bez tramwaju ... ale to nadal
    generalnie "duze miasta" sa.

    J.

  • 8. Data: 2012-03-03 16:46:21
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "daro" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    > E tam, pijak po prostu.

    Nie tylko, jak widzę na fotach strasznie wieśniacki wóz z ciemnymi szybami
    a'la młode youmeny z remizy

    --
    Irokez

  • 9. Data: 2012-03-03 17:43:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > owszem, czasem sie zdarzaja osrodki w miescie bez tramwaju ... ale to
    > nadal
    > generalnie "duze miasta" sa.

    Leszno to np. cholernie duże miasto...

  • 10. Data: 2012-03-03 19:51:59
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-03-03 11:28, daro pisze:
    > Coś w tym jest... :)
    >
    > http://wiadomosci.wp.pl/gid,14302149,kat,355,title,W
    ypadek-w-Lodzkiem,galeria.html

    ~ 20 letnie auto, a poducha strzeliła :)