  • 11. Data: 2012-03-08 02:00:14
    Temat: Re: Citroen - czy to fajne auto jest ?
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    > > Czy ciche ?
    >
    > <http://www.youtube.com/watch?v=HGdxB_U5cHU>

    jednak tak cicho nie jest... (przynajmniej na filmie)

    to jest ok, ale i tak głośne - przy dużych prędkościach:
    http://www.youtube.com/watch?v=UyHft8bMnXM

    przy 200km/h Vel Satis Initiale jest ok:
    http://www.youtube.com/watch?v=jHFkcYZ8UKQ
    przy 0..60km/h silnik renault w poprzedniku lepszy - ciszej.

    jest jakaś strona gdzie by było w db przy prędkościach powiedzmy
    50,10,200,250?

    > Tak.

    http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=Sstu4O0pYAc
    szukając wyciszenia vel satis vs c6 znalazłem vel satisa jako quad użytego

    > Działa.

    to dobrze ;), bo podobno w autach na F. nie działa - ale jeszcze tego nie
    doświadczyłem ;)

    > Komputer zazwyczaj nie rozumie.

    > Normalnie.

    > Po co?

    bo lepsze ?

    > Jest inne.

    lol, a coś więcej ?

    > Tak, było bardzo fajnie, gdyż to limuzyna dla tych wysoko opłacanych...

    i już nie jest ?

  • 12. Data: 2012-03-08 22:33:46
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-03-08 01:00:14 +0000, " Michał" <m...@g...pl> said:

    > bo lepsze ?

    Do czego lepsze? Od czego lepsze? Dlaczego lepsze?
    (tyle pytań, a odpowiedź wciąż taka sama ;-))

    > lol, a coś więcej ?

    Lepsze, ładniejsze, przyjemniesze, mające coś, czego brak tamtym.
    Wystarczy pojeździć cytryną, by to przyznać. (no - trzeba jeszcze mieć
    tę uczciwość...)

    > i już nie jest ?

    Dlaczego nie jest? "czy ktoś tym jechał i czy było fajnie?" "tak, było
    fajnie, gdy ktoś (odpowiadający, czyli ja) nim jechał".

    --
    Bydlę

  • 13. Data: 2012-03-09 19:57:33
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    Bydlę <p...@g...com> napisał(a):

    > Do czego lepsze? Od czego lepsze? Dlaczego lepsze?
    > (tyle pytań, a odpowiedź wciąż taka sama ;-))

    Bo mi nie zamarznie w zimie ;)
    i bo zazwyczaj mają wiekszą moc, tylko właśnie widzę że tam
    ta benzyna co jest to dokładnie ten sam silnik co teraz mam
    a ot mocne niejst ani duże, pozatym ilość szuk w polsce = 0 (zero).

    > Lepsze, ładniejsze, przyjemniesze, mające coś, czego brak tamtym.
    > Wystarczy pojeździć cytryną, by to przyznać. (no - trzeba jeszcze mieć
    > tę uczciwość...)

    I znowu nie Niemiec, nie Japoniec...
    Miałem tak kupując pierwszego francuza - boje się ze mam teraz odwrotnie ;)

    za często mi się wyrywa: "kupiłem a6",
    "o ja, nie nie - weź sprzedaj to gó**o i kup auto".

    tylko jak zaglądnę do phateona to naprawdę fajne :)

    > Dlaczego nie jest? "czy ktoś tym jechał i czy było fajnie?" "tak, było
    > fajnie, gdy ktoś (odpowiadający, czyli ja) nim jechał".

    Właśnie... droga z pracy się zmienia z 6km na 35km ;)

    Coś mnie znowu korci żeby jednak zmieniać...

  • 14. Data: 2012-03-09 22:06:37
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-03-09 18:57:33 +0000, " Michał" <m...@g...pl> said:

    > Bo mi nie zamarznie w zimie ;)

    _wszystkie_ auta zamarzają zimą.
    Tyle, że problemy stwarzają dysponenci aut, a nie ropa, kable, świece
    czy akumulator.

    > i bo zazwyczaj mają wiekszą moc

    Tak, jasne.

    > I znowu nie Niemiec, nie Japoniec...

    Wiem - nic tak nie cieszy jak auto z Trzeciej Rzeszy, ale niektórzy
    wolą np. większy komfort użytkowania niż większą (tu wpisz cechę).

    > za często mi się wyrywa: "kupiłem a6",
    > "o ja, nie nie - weź sprzedaj to gó**o i kup auto".

    Ale to przecież kwestia wychowania, nie jakości marek.

    > Coś mnie znowu korci żeby jednak zmieniać...

    Zamieniaj i koniecznie opisz.

    --
    Bydlę