  • 1. Data: 2012-03-03 20:35:14
    Temat: co kupić ?
    Od: edekk <e...@y...com>

    jestem na kupnie nowego auta . interesuje mnie auto dosyć ładne i bez
    awaryjne zatem wzrok kieruję przedewszystkim ku autom z niemiec . do tego
    musi ono dobrze przyspieszać więc raczej interesuje mnie turbodiesel .
    interesuje się na dzień dziesiejszy następującymi modelami :

    - vw golf tdi 2003
    - audi a3 tdi 2001
    - ford fokus tdci 2004
    - opel astra tdi 2004
    - jakieś inne ???

    który z nich modeli będzie najlepszy ?

    czy jest możliwość zdobyć takie auto z dość niskim przebiegiem około 180 km
    czy już wszystkie niemieckie auta na allegro mają kręcone liczniki ? jak
    rozpoznać kręcenie licznika w tych modelach ?

    a może lepiej podejść do tranzakcji od przeciwnej strony i zakupić auto
    mniej prestiżowe , ale też jednocześnie tańsze jak np. dacia logan lub jakiś
    koreańczyk ?

    co robić

    --
    edzio

  • 2. Data: 2012-03-03 20:47:14
    Temat: Re: co kupić ?
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > - vw golf tdi 2003
    > - audi a3 tdi 2001
    > - ford fokus tdci 2004
    > - opel astra tdi 2004
    > - jakieś inne ???

    Pachnie trollem...
    P.S. "Niemieckie" auta najczesciej nie składane są w Niemczech...

  • 3. Data: 2012-03-03 20:49:51
    Od: edekk <e...@y...com>

    BearBag wrote:

    > Pachnie trollem...
    > P.S. "Niemieckie" auta najczesciej nie składane są w Niemczech...

    i co z tego , jak nie są ?? moge chcieć po prostu niemieckie czy nie ??

    --
    edzio

  • 4. Data: 2012-03-03 23:05:45
    Od: "go!" <g...@g...pl>

    ja bym kupil Audi albo Golfa, w zaleznosci zaleznie

    > P.S. "Niemieckie" auta najczesciej nie składane są w Niemczech...

    Taaa... I moze Ford tez?

  • 5. Data: 2012-03-05 09:22:49
    Od: DooMiniK <bachusmalpapostpl>

    On 03/03/2012 22:05, go! wrote:
    > ja bym kupil Audi albo Golfa, w zaleznosci zaleznie

    > Taaa... I moze Ford tez?

    Dokładnie! Może Skłodowska też była kobietą?!?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 6. Data: 2012-03-06 07:30:39
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-03-03 20:35, *edekk* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
    [...]
    > co robić

    to :) - nudzi Ci się?

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 7. Data: 2012-03-06 16:14:37
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Mirek Ptak

    > Dnia 2012-03-03 20:35, *edekk* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać: [...]
    >>
    > to :) - nudzi Ci się?

    Do mnie coś mówisz?

  • 8. Data: 2012-03-06 21:49:13
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-03-06 07:30, Mirek Ptak pisze:
    > Dnia 2012-03-03 20:35, *edekk* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
    > [...]
    >>

    > to :) - nudzi Ci się?
    >
    > Pozdrawiam - Mirek

    Edziok korzysta z TOR'a :D

  • 9. Data: 2012-03-06 21:52:29
    Od: to <t...@i...pl>

    begin megrims

    > Edziok korzysta z TOR'a :D

    Jaki edziok? Ja w ogóle tych postów nie widzę. Admini neozdrady wycinają?

  • 10. Data: 2012-03-06 22:10:25
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-03-06 21:52, to pisze:
    > begin megrims

    > Jaki edziok? Ja w ogóle tych postów nie widzę. Admini neozdrady wycinają?

    o przepraszam: edekk