  • 91. Data: 2016-11-21 19:36:58
    Temat: Re: Ciężki żywot kierowcy...
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2016-11-21 10:02, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Przyjazny" napisał w wiadomości grup

    > Na szybie, bo chyba nie w zbiorniku ?

    W przewodach.

    > Na szybie inna rozmowa, moze zamarzac.

    Na szybie to w ogóle dziwne warunki panują (i w dyszach też).

    > Sa testery plynow - takie aerometry. Na plynie z wody i etanolu raczej
    > sie sprawdzaja.

    Po chwilowej zmianie zwyczajów producentów znów większość płynów które
    kupuję ma napisane że zawierają metanol, więc raczej nie będą
    wiarygodne.

    > Mam wrazenie, ze ostatnio nie oszukuja na plynach w supermarketach ...
    > taki -22 probe zamrazarki wytrzyma.

    -22 to mało kto ma w zamrażarce, w szczególności przy prawdziwych -22 w
    zamrażarce lodów nie da się wydłubać z pojemnika.

  • 92. Data: 2016-11-21 19:41:49
    Od: Zgr <z...@p...fm>

    W dniu 2016-11-20 o 22:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Zgr z...@p...fm ...

    (...)

    > Z ciekawości - wprowadzasz do rejestru zakupów poszczególne pozycje a nie
    > cała fakture?

    Część faktur idzie do rejestru, część do modułu handlowego: towar do
    dalszej odsprzedaży lub to, co chcę w celach historycznych lub innych
    mieć w dokumentacji.

    Ad rejestru: korzystam z CDN-Optima (zresztą sprzedaję go też i prowadzę
    szkolenia). W nim do rejestru mogę wrzucić cały dokument lub rozbić go
    na "kawałki" wg różnych kryteriów, lub wręcz wg pozycji, np. mając na
    jednej fakturze zakup usługi, paliwo 50/50%, paliwo 100%, materiały do
    biura, środek trwały i marchewkę dla kozy, którą nie wliczam w K.U.P. ;)

    > Jeżeli to sa ceny brutto to to jestem pod wrazeniem :)

    Netto.

    Ale czasem nawet w jakimś badziewiu typu Makro czy inny Selgros można
    trafić na dobrą cenę. Zwłaszcza w czymś, co się raczej nie starzeje.

    Natomiast płyny, które kupowałem po 3,xx netto lub 4,xx netto (za
    pojemnik 5-cio litrowy) były kupowane częściowo w jakimś Auchan,
    częściowo w hurtowniach samochodowych.

    Ważne, aby nie mieszać różnych płynów zimowych, bo wzajemnie mogą
    zareagować, i z (-22) oraz (-24) zrobi się (-10). Sam sobie tak kiedyś
    "skisiłem" dwa płyny i to w trasie :(

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 93. Data: 2016-11-21 21:46:20
    Temat: Re: zainstalował inny czytnik ? Re: Ciężki
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-11-20 o 22:06, re pisze:

    > Możesz przekazać rodzicom że wyrosłeś im na idiotę.
    > ---
    > Odpierdol się od moich rodziców szczawiu

    Skoro wychowali cię na niereformowalnego kretyna to możesz
    liczyć że nigdy.

    Pozdrawiam

  • 94. Data: 2016-11-21 21:56:21
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "RadoslawF"

    Skoro wychowali cię na niereformowalnego kretyna to możesz
    liczyć że nigdy.
    ---
    Spierdalaj

  • 95. Data: 2016-11-22 04:00:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Zgr z...@p...fm ...

    > Ważne, aby nie mieszać różnych płynów zimowych, bo wzajemnie mogą
    > zareagować, i z (-22) oraz (-24) zrobi się (-10). Sam sobie tak kiedyś
    > "skisiłem" dwa płyny i to w trasie :(

    Dzieki za cała odpowiedz.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?

  • 96. Data: 2016-11-22 19:32:51
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-11-21 o 21:56, re pisze:

    > Skoro wychowali cię na niereformowalnego kretyna to możesz
    > liczyć że nigdy.
    > ---
    > Spierdalaj

    Możesz przekazać rodzicom że wyrosłeś na idiotę.
    Na pewno się ucieszą.

    Pozdrawiam

  • 98. Data: 2016-11-23 10:38:45
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-11-22 o 23:39, re pisze:

    > Możesz przekazać rodzicom że wyrosłeś na idiotę.
    > Na pewno się ucieszą.
    > ---
    > Odpierdol się od moich rodziców szczawiu

    Powiedz szczawiu rodzicom że spłodzili i wychowali niereformowalnego
    idiotę. Dowód na to przeczytają w usenecie.

    Pozdrawiam

  • 99. Data: 2016-11-23 18:58:37
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Letniego się kupuje koncentrat, a nie gotowy płyn, to wychodzi jakoś 0,5
    > zł/l.

    Z letnim też tak robię.

    --
    Pozdrawiam,