  • 11. Data: 2016-11-18 23:18:01
    Temat: Re: Ciężki żywot kierowcy...
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "cef"

    > .... no i masz w garażu jakieś płyny do spryskiwaczy, ale jak
    > potrzeba to okazuje się np, że tylko zimowe jak letni potrzeba

    A czy jest coś co wyklucza użycie płynu zimowego w lecie?
    ---
    Optymalizacja, zimowy droższy

  • 12. Data: 2016-11-18 23:30:57
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-11-18 o 23:01, Budzik pisze:
    > Użytkownik z ...@...pl ...

    > Nie wyobrazam sobie nie miec w bagazniku zapasowego płynu. A z zakreceniem
    > nie widze problemu. Mozna tez sobie go postawić prosto. Możesz sobie tez
    > kupić na poł z sasiadem :)

    Ja też.
    Wożę 2 litrową banieczkę Arala, niemieckiego.

    --
    Irokez

  • 13. Data: 2016-11-19 00:05:06
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2016-11-18 18:12, re <r...@r...invalid> wrote:
    > Witajcie
    >
    > Skończył mi się płyn w spryskiwaczu :-)
    >
    > I zamierzam dokupić, ale ... no nie wiem jaki poza tym, że zimowy. W sumie
    > jak chodzi o wydatek to nie ma to kompletnie żadnego znaczenia, ale mówią,
    > że z metanolem zły, ale dobry, więc sam nie wiem. Może sobie popieprzymy
    > trochę o płynach do spryskiwaczy ? :-)
    >
    > Znalazłem np taki ranking http://niusy.pl/@auto-swiat.pl/9vg

    Od jest starszy od Internetu ;-). Generalnie na oko parametry na
    etykietkach lepsze, a w praktyce słabsze, większość płynów z napisem
    -20/-22/-25 przy -20 mi zamarzała 2 lata temu.

    Ja kupuję najtańszy jaki mogę dostać, chociaż często trzeba czekać do po
    świętach, raczej nie płacę więcej niż 2zł za litr.

  • 14. Data: 2016-11-19 00:08:16
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Troche inteligencji wystarczy.

  • 15. Data: 2016-11-19 00:25:25
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2016-11-18 22:01, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    > Użytkownik z ...@...pl ...

    > Nie wyobrazam sobie nie miec w bagazniku zapasowego płynu.

    Nie wyobrażam sobie wożenia w bagażniku zapasowego płynu. Tylko w jedym
    samochodzie mam jakiś absurdalnie mały zbiornik poniżej dwóch litrów, w
    pozostałych okolice 3-4 i nie ma sensu wozić zapasów.

  • 16. Data: 2016-11-19 00:39:42
    Od: Zgr <z...@p...fm>

    > Troche inteligencji wystarczy.

    żeby umieć cytować ;) :)

    A co do tematu:
    Pytajnik napisał o metanolu - stąd post Zenka.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.

  • 17. Data: 2016-11-19 00:41:31
    Od: Zgr <z...@p...fm>

    W dniu 2016-11-18 o 23:18, re pisze:

    > Użytkownik "cef"

    > A czy jest coś co wyklucza użycie płynu zimowego w lecie?
    > ---
    > Optymalizacja, zimowy droższy

    Wydawało mi się, że wiosną zimowy bywa nawet tańszy od letniego.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 18. Data: 2016-11-19 01:01:23
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wez sie glupi kutasie odpierdol. Korzystam z tabletu i googlowego programu. Nie ma
    zadnych mozliwosci konfigurowania i takiego cytowania zeby jakies chujowe czytniki
    dedykowane do komputerow je widzialy. Masz pretensje pisz do googla.

  • 19. Data: 2016-11-19 07:31:58
    Temat: zainstalował inny czytnik ? Re: Ciężki
    Od: "Rey48" <n...@g...com>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Korzystam z tabletu i googlowego
    > programu. Nie ma zadnych >mozliwosci konfigurowania i takiego cytowania
    > zeby jakies czytniki dedykowane do komputerow je widzialy.

    Jaki problem, żebyś zainstalował inny czytnik ?

  • 20. Data: 2016-11-19 07:41:20

> [...]
    > nie widze problemu. Mozna tez sobie go postawić prosto. Możesz sobie tez

    Mam mały bagażnik w który wchodzi jakaś skrzynka z narzędziami + rower
    składak. (Yaris I) :-)
    W poprzednich samochodach z musu woziłem butelkę po oleju bo trzeba było
    dolewać. Skończyłem z tym ;-)
    Prędzej wyleję te zbędne litry niż wpakuję do mojego ciasnego mieszkania :-)
    Tak wiem... Zaraz się odezwie jakiś ekolog. Ale w sumie to i tak miało
    być wylane ;-)