  • 11. Data: 2012-09-28 15:46:39
    Temat: Re: Ciekawy okres nadchodzi
    Od: Salata <s...@n...interia.nospam.pl>

    On 2012-09-28 13:45, cpt. Nemo wrote:

    > A kto Ci takich bzdur naopowiadal ?
    > No chyba ze chcesz koniecznie czworke, choc ja np. wole dwojke :)

    Mam okazje bawic sie androidem na ACE i plynny to on nie jest. Sporo
    pozostawia do zyczenia wzgledem SGS2. Czy SGS3 trzyma dluzej na baterii
    niz SGS2?

    > I w swietle powyzszego jakze zabawnie brzmi :

    Tyle, ze wszystkie aplikacje dzialaja tak jak powinny. Kalendarz
    idealny, nie trzeba instalowac dodatkowego, BBM lepszy niz kazdy inny
    program IM. Dostaje maila i dzwonie jednym przyciskiem do adresata
    wiadomosci. W celach biznesowych 9900 wystarcza w zupelnosci. Do zabawy
    i multimediow sie niestety nie nadaje. Moze BB10 polaczy te 2 srodowiska
    w sposob idealny. Fajnie by bylo.

    > I jestes zadowolony z wszystkich aplikacji ? :) :) :) ktorych tak Ci
    > brakuje na Androidzie :)

    Aplikacji na A napewno nie brakuje, ale ciezko sie przez nie wszystkie
    przebic i znalezc te perelke. Obecnie i tak jest lepiej ni rok temu, ale
    nadal uwazam ze AppStore jest lepiej zorganizowany i tyle.

    Pozdr
    Marcin

  • 12. Data: 2012-09-28 15:50:54
    Od: Salata <s...@n...interia.nospam.pl>

    On 2012-09-28 13:49, Waldek Godel wrote:
    > Pewnie nie, bo jak się nie kupuje, to nie widać jak są gó***ne.
    > Zdecydowana większość aplikacji w AppWorld jest płatna i to w porównaniu z
    > Marketem (a nawet AppStore) - słono.
    >
    > Nie wspominając o tym, że sam AppWorld już po paru sekundach wywołuje u
    > mnie chęć zabicia się własną pięścią. Albo dokonania masowego brutalnego
    > mordu na przypadkowych przechodniach.

    Dokladnie. Aplikacj to kupilem zaledwie procent tego co kupilem na iOS i
    A. ASAIR to dokladnie 3. Niestety nie naleza do najlepszych, delikatnie
    mowiac, wiec doswiadczenie z zakupami na AppWorld zakonczylem juz jakis
    czas temu. Co nie zmienia faktu, ze licze na zmiane po wprowadzeniu
    BB10. Konkurencja fajna rzecz.

    Pozdr.
    Marcin

  • 13. Data: 2012-09-28 15:51:57
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Waldek Godel nabazgrał(a):

    > 150 zł przy cenie na poziomie 2300 zł to jest dużo więcej?

    Zależy od kraju, na Polskę nie ma jeszcze cen.

    We Włoszech Lumię 920 wyceniono na 599 euro, aparat Samsunga kosztuje 530
    euro. W Niemczech za 920 trzeba będzie zapłacić 649 euro, kiedy na SIII
    trzeba wydać 530 euro. W Rosji natomiast różnica pomiędzy poszczególnymi
    modelami wyniesie 10%.

  • 14. Data: 2012-09-28 15:55:14
    Od: sklep <N...@o...pl>

    W dniu 28.09.2012 10:03, Salata pisze:
    > Witam,
    > tak mnie wzielo na przemyslenia, bo na przelomie roku zaplanowalem sobie
    > kupno nowego sprzetu, a ostatnio sie dzieje.
    (...)
    fajnie to napisałeś, ale jaka puenta? Masz kasy jak lodu, nie
    potrzebujesz telefonu/tabletu tylko zabawki, ale sam nie wiesz jakiej?

    > Szykuje sie naprawde fajny okres. Nie moge sie juz doczekac.
    nuda jak jasna cholera.

    > Na jakie urzadzenia wy czekacie?

    Tańsze? z lepszą baterią? łączące w jednym urządzeniu zalety kilku
    producentów? Moim zdaniem nie bardzo jest na co czekać....

    ToMasz

  • 15. Data: 2012-09-28 16:07:39
    Od: atm <...@v...pl>

    > Liczylem tak samo ze lumia 820 bedzie 4" wersja 800. Niestety sie
    > zawiodlem srodze. Moze 800 po update do 7.8 bedzie posiadala niezbedne
    > mi funkcje to sobie ja kupie za grosze.
    >
    > Pozdrawiam
    > Marcin

    No tak, ale aparat jest w nich slaby...

  • 16. Data: 2012-09-28 20:00:00
    Od: Salata <s...@i...nospam.pl>

    sklep <N...@o...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Tańsze? z lepszą baterią? łączące w jednym urządzeniu zalety kilku
    > producentów? Moim zdaniem nie bardzo jest na co czekać....

    Napisz mi kiedy ostatnio się tyle działo na rynku? Czekam co nowego
    zaprezentuje Google. Mam nadzieje na solidna optymalizacje i konkretne
    nowości kiedy bedą zapowiadac v5. Nadal szukam urządzenia, które zastąpi mi
    wszystkie aparaty. Coś ja Fritz!Box wsród routerow DSL. W tej chwili to
    chyba tylko android jest najbliższy, spełnienia większości warunków. Tylko
    ten czas pracy na baterii mnie odstrasza do kupna urządzenia z zielonym
    robotem. Już nawet przestałem zwracać uwagę na obecność slotu na kartę
    pamięci, ale ten Galaxy Nexus jest taki wielki.

    --
    regards Marcin

  • 17. Data: 2012-09-28 20:02:55
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 28 Sep 2012 18:00:00 GMT, Salata napisał(a):

    > nowości kiedy bedą zapowiadac v5. Nadal szukam urządzenia, które zastąpi mi
    > wszystkie aparaty. Coś ja Fritz!Box wsród routerow DSL. W tej chwili to

    Czyli szukasz czegoś co jest bardzo drogie, ale jest masowo na lewo
    przywożone z innego kraju, nieoficjalnie przerabiane, tracąc sporo jakości
    w podstawowych funkcjach, finalnie za cenę badziewia oferując
    funkcjonalności trochę tylko wyższą od badziewia?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 18. Data: 2012-09-28 23:32:01
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > Napisz mi kiedy ostatnio się tyle działo na rynku?
    może po prostu mamy inne punkty widzenia na tą samą sprawę?
    Dla mnie przełomem były ekrany graficzne, zamiast jednej lini tekstu.
    Kolorowe ekrany były hitem, ale nie dlamnie, bo niczego tak na prawdę
    nie zmieniały. Podobnie z aparatami foto. Dopiero od wprowadzenia
    autofokusa stały się przydatne, do fotografowania wizytówek,
    dokumentów... Duży ekran stał się użyteczny, gdy z niego dało się czytać
    wygodnie książkę, przeglądać pdfy, jakieś tam strony www. Miłym
    zaskoczeniem był fakt że ivona może tą książkę przeczytać, a taki czy
    inny słownik za darmo tłumaczy tak jak bardzo drogi soft z PC 10 lat temu.
    > Czekam co nowego
    > zaprezentuje Google. Mam nadzieje na solidna optymalizacje i konkretne
    > nowości kiedy bedą zapowiadac v5.
    na miarę tego o czym wspomniałem 3 linijki wyżej? Ekran 3D? Podwójny
    aparat do fotek 3D? Rzutnik obrazu, wyświetlana 103 klawiszowa
    klawiatura? Bateria słoneczna dająca 5W z 4 cali?
    Bo tak naprawdę nie wiem na co czekasz.

    ToMasz

  • 19. Data: 2012-09-28 23:39:50
    Od: Salata <s...@i...nospam.pl>

    atm <...@v...pl> wrote:

    > No tak, ale aparat jest w nich slaby...

    Np to taki telefon nigdy nie powstanie, bo wymagania powyższe nawet licząc
    spory budżet nikt nie jest wstanie spełnić. 4", szybko i płynnie, bateria
    3dni, dobra obsługa poczty firmowej, hub z kontaktami i wiadomosciami ala
    Bb10/Palm pre, VPN IPSec i OpenVPN, SIP voip, aparat PureView. minimum 32GB
    rozszerzanej przez microsd. Gps, glonas, zdalne zarządzanie blokowanie i
    wipe urzadzenia. Opłaty patentowe
    pewnie by zabiły sens urzadzenia, a księgowych doprowadziły do samobójstwa.

    --
    regards Marcin

  • 20. Data: 2012-09-28 23:42:05
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-09-28 23:32, ToMasz wrote:

> [...]
    > aparat do fotek 3D? Rzutnik obrazu, wyświetlana 103 klawiszowa
    > klawiatura? Bateria słoneczna dająca 5W z 4 cali?

    Dla mnie znaczacym krokiem naprzod bylby wyswietlacz, ktory bylby
    calkowicie czytelny w sloncu (nawet jako b&w e-ink) zachowojac
    jednoczesnie wszelkie inne parametry zwiazane z kolorem itp. Mogloby
    nawet nastepowac przelaczenie miedzy dwoma trybami jak to ma miejsce w
    galce ocznej.

    Druga rzecz znacznie latwiejsza do osiagniecia: solidny wodoszczelny
    Android z ekranem 4". Producenci uwzieli sie traktowac te telefony po
    macoszemu odnosnie paramatrow a przeciez nie ma najmniejszego
    technicznego przeciwskazania, zeby uszczelnic i dac jakas wytrzymalosc
    na wstrzasy SGS2.

    Ostatnia, oczywista: czas pracy na baterii