  • 41. Data: 2010-12-18 20:46:55
    Temat: Re: Ciekawostka - okres oczekiwania na nowe polo
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 18 Dec 2010 20:31:52 +0100, J.F. napisał(a):

    > Inne modele nie sa z RPA :-)

    Ale dowodzi, że zwalanie winy na transport kolejowy jest bezsensowne.
    A statek z RPA do Hamburga będzie płynął zdecydowanie nie więcej niż
    tydzień. Można jeszcze założyć, że nie pływa codziennie, może nawet nie co
    tydzień. Załóżmy, że co dwa tygodnie. Razem trzy. Produkcja tyle samo (no..
    niech będzie parę godzin więcej), zamówienie idzie przez internet.
    Ile się czeka na normalną wersję Polo?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 42. Data: 2010-12-18 21:28:07
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 10-12-18 16:09, Pszemol pisze:
    > "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message

    > Ja myślę że to wszystko pic na wodę, a tak naprawdę rozchodzi się
    > o to, że detalista w Polsce nie chce brać na siebie ryzyka włożenia
    > kasy w auto i zaoferowanie go potem klientowi od ręki tylko gra
    > pieniędzmi klienta który już podpisał umowę. Takie handlowanie
    > nie zasługuje u mnie na zbyt duże uznanie. Marża detalisty właśnie
    > bierze się stąd, że to on właśnie ryzykuje pieniądze w zakup hurtowy
    > i potem szuka chętnych detalicznie. Sprzedawać auta pod gotowe
    > zamówienia to każdy głupek potrafi - tu masz prawie zerowe ryzyko.

    a klient dostaje fajne narzędzie do negocjacji: " W sumie w salonie Y
    auto X mam w tej samej cenie ale czekam tylko 3 miesiące".
    pozdrawiam
    marcin

  • 43. Data: 2010-12-18 21:39:18
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marcin Jan" <t...@g...pl> wrote in message

    > a klient dostaje fajne narzędzie do negocjacji: " W sumie w salonie Y auto
    > X mam w tej samej cenie ale czekam tylko 3 miesiące".

    Daleko taką negocjacją nie zajdziesz, bo jeśli nie jest prawdą co mówisz
    to łatwo dealer dealera rozpozna i wiedzą co kto ma i ile na co czeka.

  • 44. Data: 2010-12-18 22:22:33
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 18 Dec 2010 19:46:55 +0000, Waldek Godel wrote:

    >Ale dowodzi, że zwalanie winy na transport kolejowy jest bezsensowne.

    No przeciez nie zwalam calej winy. Transport musi sie uzbierac, statek
    musi przeplynac, a na koniec trzeba rozwiezc po Europie .. i nawet nie
    pisalem ze koleja.

    J.

  • 45. Data: 2010-12-18 22:24:22
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 18 Dec 2010 10:42:01 -0600, Pszemol wrote:

    >Ale ile % z tych osób dojeżdża na tą wyspę z przedmieści
    >a ile dojeżdża zza rogu, z centrum miasta,

    Ja nie wiem, ale jak tak wszyscy pisza ze NJ jest sypialnia NY .. to
    sie zastanawiam gdzie parkuja swoje fury ..

    J.

  • 46. Data: 2010-12-18 22:28:50
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 18 Dec 2010 22:22:33 +0100, J.F. napisał(a):

    > No przeciez nie zwalam calej winy. Transport musi sie uzbierac, statek
    > musi przeplynac, a na koniec trzeba rozwiezc po Europie .. i nawet nie
    > pisalem ze koleja.

    Ale inne też trzeba rozwieźć, więc ostatnią część sobie daruj.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 47. Data: 2010-12-18 23:31:29
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Ja nie wiem, ale jak tak wszyscy pisza ze NJ jest sypialnia NY ..
    > to sie zastanawiam gdzie parkuja swoje fury ..

    Manhattan to tylko wyspa obok miasta NY...
    Cała metropolia nowojorska jest dużo większa.

  • 48. Data: 2010-12-19 11:27:57
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 18 Dec 2010 16:31:29 -0600, Pszemol wrote:

    >Manhattan to tylko wyspa obok miasta NY...
    >Cała metropolia nowojorska jest dużo większa.

    Ale tam blizej "centrum" pewnie tez sie nie daje zaparkowac na ulicy ?

    J.

  • 49. Data: 2010-12-19 13:24:14
    Od: Arek <a...@...a.z.e.t.a.pl>

    wrote:

    > M.in.
    >
    > Phaser 8500 / 8550 / 8560 / 8860
    > Phaser 7750 / 7760
    > Phaser 7500
    >
    > zreszta HP tez juz ta metode zaczal przyjmowac.

    Takie numery już chyba w każdej dziedzinie. Oscyloskopy, był jakiś bodaj
    rigol, jeden 50MHz, drugi 100MHz, różnica - nazwa modelu wklepana w
    firmware. Hack firmware i nagle masz 100MHz dużo taniej.

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 50. Data: 2010-12-19 16:25:31
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2010-12-18 20:46, Waldek Godel pisze:

    > A statek z RPA do Hamburga będzie płynął zdecydowanie nie więcej niż
    > tydzień.

    Zdecydowanie nie masz racji. To jest około 7000 MM, a taki dystans
    statek pokona w dwa (przy szybkości 20 knotów) do trzech (przy szybkości
    14 knotów) tygodni pod warunkiem, że nie zawija po drodze nigdzie indziej.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm