  • 1. Data: 2010-12-17 20:42:17
    Temat: Ciekawostka - okres oczekiwania na nowe polo
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Hej.

    W zasadzie to jako ciekawostka.

    Okres oczekiwania na nowe Polo Cross, od momentu zlozenia zamowienia
    wynosi.... ok 5 miesiecy :P

    Prawde mowiac nie spodziewalem sie takiego okresu, myslalem ze takie
    bardziej ekskluzywne samochody to sie czeka pol roku, rok ;)

    PZDr
    Adam

  • 2. Data: 2010-12-17 22:51:18
    Temat: Re: Ciekawostka - okres oczekiwania na nowe polo
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 10-12-17 20:42, Adam Szewczak pisze:
> [...]
    >
    > Prawde mowiac nie spodziewalem sie takiego okresu, myslalem ze takie
    > bardziej ekskluzywne samochody to sie czeka pol roku, rok ;)

    mnie to się nie od dziś wydaje że koncerny motoryzacyjne nieźle nas
    dymają. Jest taka strategia marketingowa że jak coś jest trudno dostępne
    to robi się to ekskluzywne. A ja ostatnio się mocno zdziwiłem jak w
    aucie klasy kompakt z tego roku *automatycznie* opuszczane elektryczne
    szyby występują jako opcja a jeszcze bardziej się zdziwiłem jak chciałem
    przyciemnić zegary i okazało się że to jest w opcji. Ile tak szczerze
    kosztować może układ który to uruchamia? Nawet zakładając że auto to
    golas to ile można doliczyć do ceny auta za takie coś? Tylko nie
    piszczcie o homologacjach, plissss.
    Oj chyba jeszcze rynek nowych aut nie dostał jeszcze mocno w dupę.
    BTW autko miało klimę, i tu in + wyjście radio z wyjście na usb,
    pozdrawiam
    marcin

  • 3. Data: 2010-12-17 22:55:43
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Jan" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Oj chyba jeszcze rynek nowych aut nie dostał jeszcze mocno w dupę.
    > BTW autko miało klimę, i tu in + wyjście radio z wyjście na usb,

    A ja bym sie nie zdziwil ze w takim to samochodzie to jest zamontowane w
    wiekszosci fabrycznie a aktywuje sie to odpowiednim wpisem do kompa albo
    jakims dodatkowym wtykiem.

    Tak jak dla przykladu niektore modele drukarek Xeroxa wychodza dokladnie
    takie same acz w roznych wersjach (dupleks, siec, wieksza rozdzielczosc)
    uaktywnienie niektorych opcji jest robione tylko i wylacznie za pomoca
    odpowiedniej karty SIM.

    PZDr
    Adam

  • 4. Data: 2010-12-18 03:23:30
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> wrote in message
> [...]
    > takie same acz w roznych wersjach (dupleks, siec, wieksza rozdzielczosc)
    > uaktywnienie niektorych opcji jest robione tylko i wylacznie za pomoca

    Które to modele drukarek Xeroxa są identyczne z dupleksem i bez?

  • 5. Data: 2010-12-18 03:26:31
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    >
    > Prawde mowiac nie spodziewalem sie takiego okresu, myslalem ze takie
    > bardziej ekskluzywne samochody to sie czeka pol roku, rok ;)

    Mieszkam od 12 lat w USA i szczerze mówiąc tutaj wybór aut na placu
    u każdego sprzedawcy jest tak duży że jak słucham takich opowieści
    że trzeba czekać na nowe auto to mam ochotę między bajki to włożyć.

    Ale może jest w tym metoda? Tylko jak oni to w USA robią, że auta
    na placu stoją, sprzedawca za nie płaci przechowywanie, ma umoczoną
    gotówkę a mimo to auta lepiej wyposażone niż w Polsce i tańsze są...

  • 6. Data: 2010-12-18 09:23:42
    Od: PJ <p...@g...com>

    to jest przecież autko klasy niższej, o nietypowym wyposażeniu, które
    MUSI poczekać na swoja kolej, dla koncernu to są jakieś nędzne grosze
    wiec czekają spokojnie aż zbierze się kilkadziesiąt/kilkaset zamówień
    na coś takiego żeby puścić transport, przezbroić linie itp prosta
    ekonomia wiec skąd te zdziwienie ?

    P.

  • 7. Data: 2010-12-18 09:48:50
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "PJ" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
[...]

    Nie wiem jak z tym przezbrojeniem linii bo te polo jest produkowane jako
    jedyne w ... RPA ;P

    PZDr
    Adam

  • 8. Data: 2010-12-18 09:51:20
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    > "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> wrote in message
    >
    > Które to modele drukarek Xeroxa są identyczne z dupleksem i bez?

    M.in.

    Phaser 8500 / 8550 / 8560 / 8860
    Phaser 7750 / 7760
    Phaser 7500

    zreszta HP tez juz ta metode zaczal przyjmowac.

    PZDr
    Adam

  • 9. Data: 2010-12-18 10:03:09
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-12-18 03:26, Pszemol pisze:
    > Mieszkam od 12 lat w USA i szczerze mówiąc tutaj wybór aut na placu
    > u każdego sprzedawcy jest tak duży że jak słucham takich opowieści
    > że trzeba czekać na nowe auto to mam ochotę między bajki to włożyć.

    A ile sie kupuje nowych aut w USA a ile w Polsce? To sa zupelnie inne
    rynki, inne pieniadze, inne podejscie do samochodu jako takiego i inni
    klienci. Nie ma sensu tego porownywac. I tak zlote czasy minely i nowych
    aut Amerykanie nie kupuja tak duzo. Roznica jest taka, ze w USA samochod
    musi miec KAZDY - nawet po to, zeby podjezdzac sobie pod skrzynke na
    listy. Wystarczy porownac liczbe miejsc parkingowych - zawsze gdzies sie
    da zaparkowac, nawet na Manhattanie, inaczej jest wszystko projektowane.
    W USA sie po prostu nie chodzi na piechote, chyba ze sie jest Polakiem
    rozbierajacym azbest. W Polsce to, mimo wszystko, troche luksus, chociaz
    to sie tez zmienia. Zwroc jeszcze z laski swojej uwage na cene paliwa w
    stosunku do zarobkow. Amerykanie biadola jak to zle maja i strasznie a
    co maja powiedziec Polacy placacy za litr 5zl? I mimo to dalej jezdza.
    To jest inny standard zycia i inne priorytety. Przyklad - w latach 80.
    nawet biedota murzynska, mieszkajaca w przyczepach campingowych, miala
    VHS i kolorowe telewizory (te juz kilkanascie lat wczesniej). Bo to dla
    nich towar pierwszej potrzeby. I tak maja wpojone, ze MUSZA to miec. Tak
    samo jak auto.
    Sam swoje auto kupilem od kopa w USA, nie musialem czekac, wiec wiem.

  • 10. Data: 2010-12-18 11:27:57
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 17 Dec 2010 20:26:31 -0600, Pszemol wrote:
    >Mieszkam od 12 lat w USA i szczerze mówiąc tutaj wybór aut na placu
    >u każdego sprzedawcy jest tak duży że jak słucham takich opowieści
    >że trzeba czekać na nowe auto to mam ochotę między bajki to włożyć.

    Moze przejdz sie kiedys do salonu i porozmawiaj udajac ze chcesz
    kupic? Najlepiej poczekaj az ktoras z popularnych marek oglosi nowy
    model, zobaczymy czy mozna go tak od reki kupic, czy tez trzeba sie
    zapisac pol roku wczesniej, bo przeciez kazdy chce jezdzic najnowszym
    modelem :-P
    Grudzien .. to moze tez dobry moment na sprawdzenie.

    Lotus Elise - ponoc mieli zamowien na poltora roku zanim jeszcze
    zaczeli produkcje. Ale to specyficzny rynek byl.

    >Ale może jest w tym metoda? Tylko jak oni to w USA robią, że auta
    >na placu stoją, sprzedawca za nie płaci przechowywanie, ma umoczoną
    >gotówkę a mimo to auta lepiej wyposażone niż w Polsce i tańsze są...

    Moze wlasnie dlatego.
    Jak masz 7 roznych modeli, kazdy w 8 kolorach, kazdy w czterech
    standardach wyposazenia, kazdy z 4 silnikami do wyboru .. to ja nie
    wiem czy w USA macie takie duze place w miastach :-)

    Co innego jak do wyboru jest duzy rodzinny sedan, van lub pickup,
    kazdy w 8 kolorach .. i to by bylo na tyle, bo co za roznica silnik
    3.1 czy 3.8 - jak klient chce na szybko mocne auto to nie bedzie
    wybrzydzal w kolorze, jak czerwone to mu sie wytlumaczy ze ten silnik
    co akurat jest na placu jest lepszy, a o wyposazeniu nie ma co
    rozmawiac, bo przeciez najlepsze.

    Ale pewnie przesadzam i jest wiecej kombinacji. I jak gdzies nie stoi
    na skladzie akurat takie, to tez sie czeka, bo fabryki raczej w
    dluzszym cyklu pracuja.

    J.