  • 1. Data: 2010-12-17 20:51:02
    Temat: Ceny aut z kratką
    Od: Koziołek <d...@X...pl>

    Przeglądam od czasu moto allegro i zastanawia mnie ostanio jedna rzecz: otóż
    odniosłem wrażenie, jakby poznikały szroty z homologacją VAT-1 - pełny odpis
    vatu. A pytam dlatego, bo w firmie dożynamy takiego kangura z 98 roku w
    którym jest sporo rzeczy do roboty włącznie z blacharką, a służy on nam
    tylko do wywożenia śmieci.
    Jakiś czas temu wartość samochodu (w świetle potrzebnych nakładów)
    ocenialiśmy na jakieś 2 tysiące złotych. Natomiast teraz nie ma praktycznie
    do czego się odnieść i za bardzo nie wiem, czy te auta podrożały, potaniały
    i jaki bedzie trend. Generalnie chodzi o to, że ww. kangur ma silnik
    benzynowy, a resztę aut mamy na ropę i pytanie, co z parchem robić :)

    Z harcerskim pozdrowieniem,

    Koziołek
    --
    http://www.przepraszamzacrossposta.blox.pl

  • 2. Data: 2010-12-17 22:15:35
    Temat: Re: Ceny aut z kratką
    Od: BearBag <b...@o...pl>

    Dnia Fri, 17 Dec 2010 20:51:02 +0100, Koziołek napisał(a):

> [...]
    > i jaki bedzie trend. Generalnie chodzi o to, że ww. kangur ma silnik
    > benzynowy, a resztę aut mamy na ropę i pytanie, co z parchem robić :)

    ja tam nie widze zeby cos poznikało, auto takie jest z wiadomych powodów
    tansze i o wiele trudniejsze do sprzedania. Jesli jest sprawne technicznie
    i nic sie nie sypie w sposób lawinowy to 2tys powinniście wziąć.
    Pozdrawia BearBag...

  • 3. Data: 2010-12-17 22:28:33
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    sorzedac bo do konca roku mozna vat odliczac
    potem juz nie. dlatego teraz kratki tak w cenie

  • 4. Data: 2010-12-17 22:35:17
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > sorzedac bo do konca roku mozna vat odliczac
    > potem juz nie.

    Co jest jawnym skurywysynstwem biorac pod uwage, ze VAT ma byc neutralny dla
    przedsiebiorcy.

    Dysiek

  • 5. Data: 2010-12-17 22:37:52
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:iegkm3$okf$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
    > sorzedac bo do konca roku mozna vat odliczac
    > potem juz nie. dlatego teraz kratki tak w cenie

    a wiesz co to VAT-1 ?

    --
    Picasso

  • 6. Data: 2010-12-17 23:05:03
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > a wiesz co to VAT-1 ?

    rozwin swoja tworcza wypowiedz

  • 7. Data: 2010-12-17 23:05:23
    Temat: Re: Ceny aut z kratkš
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Co jest jawnym skurywysynstwem biorac pod uwage, ze VAT ma byc neutralny
    > dla przedsiebiorcy.

    jest dziura to i łatkę trzeba

  • 8. Data: 2010-12-17 23:11:30
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:iegmqf$osq$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
    > rozwin swoja tworcza wypowiedz

    VAT-1 to pelna ciezarowka i zmiana przepisow ich nie dotyka a co za tym
    idzie, nie ma powodu na zmiane popytu na nie.

    --
    Picasso

  • 9. Data: 2010-12-18 08:59:50
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > VAT-1 to pelna ciezarowka i zmiana przepisow ich nie dotyka a co za tym
    > idzie, nie ma powodu na zmiane popytu na nie.

    doczytalem wlasnie:) masz racje:))) moja fura (a mam punto z vat-1) firmowa
    bedzie mogla miec odliczane paliwo co mnie bardzo ale to bardzo
    cieszy:)))))))))))))))))
    juz kombinowałem czy nie robić jakichś zapasów paliwa (zeby korzystac
    jeszcze z odliczenia za grudzien) a tu prosze jaka wspaniała
    nowinka:))))))))))0

    bylem swiecie przekonany po kilku doniesieniach prasowych ze WSZYSTKIE
    kratkowowzy i takze ciezarowki (takze duze) beda mialy zabrana mozliwosc
    odliczania vatu. teraz zaczalem kopac i na wp trafilem na artykuł gdzie w
    pierwszym zdaniu juz sprawa jest jasno postawiona!

    dzieki za poprawienie humoru:)))))))))))))
    sir

  • 10. Data: 2010-12-18 09:02:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    > pierwszym zdaniu juz sprawa jest jasno postawiona!
    >
    > dzieki za poprawienie humoru:)))))))))))))

    A możesz jakiś link do tego artykułu?