  • 51. Data: 2010-12-19 16:36:30
    Temat: Re: Ciekawostka - okres oczekiwania na nowe polo
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 19 Dec 2010 16:25:31 +0100, LEPEK napisał(a):

    > Zdecydowanie nie masz racji. To jest około 7000 MM, a taki dystans
    > statek pokona w dwa (przy szybkości 20 knotów) do trzech (przy szybkości
    > 14 knotów) tygodni pod warunkiem, że nie zawija po drodze nigdzie indziej.

    15 dni w pierwszym linku z google:
    http://www.rantzau.de/TravelServices/DAL_Kalahari.pd
    "die Fahrtdauer von Bremerhaven nach Kapstadt beträgt ca. 15 Tage."

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 52. Data: 2010-12-19 17:26:35
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Sun, 19 Dec 2010 13:24:14 +0100,
    Arek <a...@...a.z.e.t.a.pl> screamed:

    > Takie numery już chyba w każdej dziedzinie. Oscyloskopy, był jakiś bodaj
    > rigol, jeden 50MHz, drugi 100MHz, różnica - nazwa modelu wklepana w
    > firmware. Hack firmware i nagle masz 100MHz dużo taniej.

    Jeśli masz na myśli firmę zaczynającą się na Rig i kończącą na ol to
    warto jeszcze dodać, że w obu przypadkach przetworniki A/D były
    overclockowane...

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:229B ]
    [ 17:25:40 user up 12656 days, 5:20, 1 user, load average: 0.99, 0.50, 0.45 ]

    Dogs believe they are humans. Cats believe they are God.

  • 53. Data: 2010-12-19 20:40:03
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2010-12-19 16:36, Waldek Godel pisze:

    > 15 dni w pierwszym linku z google:
    > http://www.rantzau.de/TravelServices/DAL_Kalahari.pd
    > "die Fahrtdauer von Bremerhaven nach Kapstadt beträgt ca. 15 Tage."

    No, czyli nie "zdecydowanie nie więcej niż tydzień", bo ponad dwa razy
    dłużej.
    Przy czym samochodów z fabryki na place składowe to nie targa się raczej
    w kontenerach, a samochodowcami. Np takimi
    http://marinetraffic.com/ais/shipdetails.aspx?MMSI=2
    66259000
    http://marinetraffic.com/ais/shipdetails.aspx?MMSI=3
    72995000
    A te już - mimo, że wybrałem te nowoczesne, jak widać - aż tak szybkie
    mnie są - średnia koło 17 knotów i już mamy da i pół tygodnia minimum.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 54. Data: 2010-12-19 23:12:46
    Od: Mario <c...@o...pl>

    > dymają. Jest taka strategia marketingowa że jak coś jest trudno dostępne
    > to robi się to ekskluzywne.

    Ale słowo 'ekskluzywne' to właśnie znaczy - na wyłączność, trudno
    dostępne. Nie myl tego z pojęciem 'luksusowe' :-)

    pozdrawiam
    mario

  • 55. Data: 2010-12-19 23:20:44
    Od: "Sklavin" <sklawin.w@_gazeta.pl>

    Użytkownik "Marcin Jan" <t...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    > mnie to się nie od dziś wydaje że koncerny motoryzacyjne nieźle nas
    > dymają. Jest taka strategia marketingowa że jak coś jest trudno dostępne
    > to robi się to ekskluzywne. A ja ostatnio się mocno zdziwiłem jak w aucie
    > klasy kompakt z tego roku *automatycznie* opuszczane elektryczne szyby
    > występują jako opcja a jeszcze bardziej się zdziwiłem jak chciałem
    > przyciemnić zegary i okazało się że to jest w opcji. Ile tak szczerze
    > kosztować może układ który to uruchamia?

    Zapewne to było coś ze stajni VW ? Wieść gminna niesie, że od roku
    modelowego 2012 koła i kierownica również mają być w opcji. Kierunkowskazy
    zapewne są w opcji od dawna przynajmniej takie odnoszę wrażenie jeżdżąc po
    Warszawie.

  • 56. Data: 2010-12-20 09:54:10
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> writes:

    > No ale wiesz - te korki nie biora sie z niczego - ktos te samochody ma
    > i nimi jezdzi :-)

    Nigdy nie widziałeś korka z samych taksówek? Bo ja w NYC widziałem.

    MJ

  • 57. Data: 2010-12-20 19:01:31
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

> [...]

    A tak z ciekawosci, bo widze ze np oferuja tam taka jette TDI, jak tam
    sie zapatruja klienci na takie samochody bo to raczej rarytas na tamtym
    rynku chyba.

    PZDr
    Adam