  • 21. Data: 2009-06-26 12:23:18
    Temat: Re: Ciekawostka
    Od: Chuck <c...@c...org>

    2009-06-26 11:30, Slawek 'IDEall' Fydryk napisał(a):

    > Tu masz poprawną wersję tej grafiki:
    > http://i241.photobucket.com/albums/ff155/Vip_blast/m
    onspiral.png
    > tamten gif nadaje się do... właściwie do niczego się nie nadaje.

    Dzięki, na tym obrazku zdecydowanie lepiej widać.
    ładnie w Gimpie można zdjąć po kolei kolory i widać, że cała spirala
    jest w tym samym kolorze.

    Jak ktoś bardzo nie wierzy, to uwierzy, jak sprawdzi jaką paletę barw ma
    ten plik.
    http://img329.imageshack.us/img329/1403/paleta.png

    pozdro
    --
    CZAK

  • 22. Data: 2009-06-26 12:39:34
    Od: bans <g...@o...pl>

    Slawek 'IDEall' Fydryk pisze:

    > Tu masz poprawną wersję tej grafiki:
    > http://i241.photobucket.com/albums/ff155/Vip_blast/m
    onspiral.png

    O, tu fajnie widać. W lewym górnym rogu "niebieska" spirala jest
    wyraźnie zielona. Można teraz wzdłuż niej przesunąć wzrok i zobaczyć,
    jak niebieski niejako "na żywo" zamienia sie w zielony - choć tylko do
    pewnego momentu, potem mózg znów głupieje.

    --
    bans

  • 23. Data: 2009-06-26 15:23:43
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

    > Według zen najlepiej widzi się świat, gdy człowiekowi nie
    > przeszkadzają jego uprzedzenia. Każde porównanie, każda racjonalna
    > myśl jest budowaniem przybliżonego modelu świata, który powoli zaczyna
    > przesłaniać rzeczywistość. Ludzie patrzą na otoczenie przez pryzmat
    > swoich uwarunkowań. Powstaje na skutek tego dysonans, z którego
    > wywodzi się cierpienie. Pustka jest brakiem uwarunkowań. Myśli
    > pojawiają się, gdy są konieczne, gdy jednak się ich nie przytrzymuje,
    > ani nie zwalcza, przemijają bez śladu. Umysł jest wówczas jak lustro.
    > Po dalszej medytacji znika nawet lustro.

    Czy ty dostałeś kiosaku po głowie, że takie rzeczy gadasz?

  • 24. Data: 2009-06-26 16:01:15
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "mg" napisał
    > Najlepszy przyklad, ze czcowiek widzi mozgiem. Aparat nie. Dlatego tak
    > czesto wykonane zdjecia ronia sie od naszych wyobrazen. 90% sukcesu w
    > fotografii, to nauczyc sie patrzec na otaczajaca rzeczywistosc tak jak
    > "widzi" ja aparat...

    Ciepło, ciepło ...

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Zen

[...]

    Dżizas, czym się trzeba nastukać żeby wymyslić coś takiego... ; )

    adam

  • 25. Data: 2009-06-26 17:16:53
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    Marx pisze:
    > ten drugi przyklad to oszustwo, kolory sa rozne (nieznacznie ale sa)

    ? Nie są. Oba maja skladowe RGB(0,255,150).

    --
    Mateusz Papiernik, Maticomp Webdesign
    Projektowanie i realizacja witryn WWW

  • 26. Data: 2009-06-27 16:31:53
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Proces XX YY <j...@u...at> zwrócił błąd:

    > mnie to nijak nie wychodzi.
    > nie jestem widac podatny na magoczne sztuczki.
    > wydrukowalem na papierze , zamalowalem na czarno reszte
    > zielony nadal zielonym , niebieski niebieskim.

    Z tego co piszesz to właśnie jesteś bardziej podatny na magiczne
    sztuczki.

    Na kogo głosowałeś? ;)

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8

  • 27. Data: 2009-06-28 10:17:24
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    mg pisze:
> [...]
    > ani nie zwalcza, przemijają bez śladu. Umysł jest wówczas jak lustro.
    > Po dalszej medytacji znika nawet lustro.

    Dlatego przed pstryknięciem pejzażyku zawsze przymykam jedno oko - od
    razu odpada połowa ujęć.
    A przy obróbce często na chwilę obijam zdjęcie lustrzanie - przychodzą
    nowe pomysły. Albo zmniejszam podgląd, włączam jasną/ciemną ramkę itp.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 28. Data: 2009-06-28 10:22:43
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    XX YY pisze:

    > mnie to nijak nie wychodzi.
    > nie jestem widac podatny na magoczne sztuczki.
    > wydrukowalem na papierze , zamalowalem na czarno reszte
    > zielony nadal zielonym , niebieski niebieskim.

    Kłamiesz i masz kiepską drukarkę :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /jako Polak oczywiście jestem tolerancyjny i uczciwy/

  • 29. Data: 2009-06-29 09:06:51
    Od: Henio <p...@h...eu>

    Z tego co się na szybko zorientowałem to chodzi o to że sam zielony
    inaczej wygląda niż przy innych kolorach, ale...
    Sprawdzając programikiem Color Spy (najeżdżasz kursorem na kolor a on
    pokazuje Ci go w skali RGB), to te kolory zielone na obu rysunkach to
    są zupełnie inne kolory.

  • 30. Data: 2009-06-29 09:07:34
    Od: "Damian \"Indygo\" Mikoda" <d...@g...com>

    To i ja się dołączę do zabawy: