  • Data: 2014-04-23 23:42:47
    Temat: Cichy zestaw zamkniętego chłodzenia
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Postanowiłem trochę poczytać opinii użytkowników nt. gotowych zestawów
    chłodzących do CPU.
    Byłem prawie zdecydowany za zakup Corsair H60 lub podobnego z tej serii.
    Wszedłem jednak na forum producenta i znalazłem mnóstwo narzekań na
    głośną pracę pompy. Wielokrotne wymiany zestawów w ramach RMA nie
    pomagały (posty z lat 2011-2012). Porady typu popukać w blok, zmniejszyć
    napięcie nie pomagają na zbyt długo. Może do dziś producent uporał się z
    problemem (przynajmniej u 2late nic nie słychać - wątek "cichy i wydajny
    komputer").
    Podobnie jest z produktem Anteca H20. Tam z kolei zaleca się dać pełne
    napięcie na pompę, wtedy pracuje cicho.

    Czy są na rynku naprawdę ciche zestawy wodne? Mam na myśli proste
    konstrukcje, bez szufladki na płyn. Nie chcę pod biurkiem pralki :)

    --
    pozdrawiam
    Piotr