  • Data: 2014-04-23 23:53:02
    Temat: Re: Cichy zestaw zamkniętego chłodzenia
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-04-23 23:42, Piotr Rezmer wrote:
    > Postanowiłem trochę poczytać opinii użytkowników nt. gotowych zestawów
    > chłodzących do CPU.
    > Byłem prawie zdecydowany za zakup Corsair H60 lub podobnego z tej serii.
    > Wszedłem jednak na forum producenta i znalazłem mnóstwo narzekań na
    > głośną pracę pompy. Wielokrotne wymiany zestawów w ramach RMA nie
    > pomagały (posty z lat 2011-2012). Porady typu popukać w blok, zmniejszyć
    > napięcie nie pomagają na zbyt długo. Może do dziś producent uporał się z
    > problemem (przynajmniej u 2late nic nie słychać - wątek "cichy i wydajny
    > komputer").
> [...]

    Swego czasu rowniez rozwazalem zakup zestawu Corsaira i rowniez
    odpuscilem, glownie ze wzgledu na uwagi odnosnie dosc glosnej pracy
    pompy. Dzwiek podobno bardziej dokuczliwy niz cichy wiatrak. Zreszta
    wiatraki i tak beda, tyle ze w innym miejscu.
    Druga rzecz, ktora mnie zniechecila to zysk na temperaturze w stosunku
    do obecnego chlodzenia. W tej chwili mam Prolimatech Megahalems, roznica
    wyniosla raptem kilka stopni. Dlatego koniec koncow zostalem przy
    prostym powietrznym z jednym wolno obracajacym sie wiatrakiem.
    Niezaleznie od obciazenia procesor pracuje w niskich temperaturach.