  • 81. Data: 2017-10-31 15:09:36
    Temat: Re: Ciągłość przeglądu
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 31 października 2017 13:54:03 UTC+1 użytkownik RadoslawF napisał:

    > Pierwsi zaoszczędzili by na OC typowi kombinatorzy.
    > Oni nie maja "własnego" majątku do zlicytowania.
    > Wszystko jest na żony, kochanki dzieci, dalszą rodzinę i znajomych.

    To oczywiste. Chyba zresztą o tym tez pisałem

  • 82. Data: 2017-10-31 15:10:44
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-10-31 o 15:00, Budzik pisze:

    > Wybacz ale od osoby tak jednoznacznie wyciągajacej wnioski oczekiwałbym
    > czegoś wiecej niz "podobno"... ;-P
    > Ten dziennikarz to jakims starym rzechem jechał bez hamulców czy po
    > prostu zapomniał a auto sprawne i porządne.

    Ten dziennikarz jechał bez badań technicznych, bez prawa jazdy, i bez
    OC. I jeszcze potrącił pieszego na pasach. Szukanie usprawiedliwienia,
    że samochód był nowy i drogi (bo chyba był) jest już tylko ośmieszaniem się.

    --
    Liwiusz

  • 83. Data: 2017-10-31 15:11:17
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-10-31 o 15:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > Ale teraz przeciez tez mozesz trafic na delikwenta bez OC.

    Nie ma znaczenia, bo odszkodowanie mimo to dostaniesz.

    --
    Liwiusz

  • 84. Data: 2017-10-31 15:39:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >OC. I jeszcze potrącił pieszego na pasach. Szukanie
    >usprawiedliwienia, że samochód był nowy i drogi (bo chyba był) jest

    Ale tak w ogole nie mial, czy tylko nie mial przy sobie ?
    Ot, portfele pomylil, nie mial przy sobie PJ, polisy OC ... i DR ?

    Jak samochod 3 letni, to co sie dziwisz, ze o przegladzie zapomnial ?

    A pieszy na pasach - wtargnal czy nie ?

    J.

  • 85. Data: 2017-10-31 17:23:03
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-10-31 o 15:10, Liwiusz pisze:

> [...]
    > OC. I jeszcze potrącił pieszego na pasach. Szukanie usprawiedliwienia,
    > że samochód był nowy i drogi (bo chyba był) jest już tylko ośmieszaniem

    A trzeźwy chociaż był?

  • 86. Data: 2017-10-31 17:31:32
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 31.10.2017 o 12:27 Poldek <p...@i...eu> pisze:

    > Goła i wesoła idiotka wjechała w ciebie, ucięło ci obie nogi. Nie
    > dostajesz nic, bo babeczka nie ma z czego spłacać, a OC nie miała.

    A co jest łatwiejsze:
    - ubezpieczyć się od szkód spowodowanych przez innych (twój ubezpieczyciel
    ci wypłaca odszkodowanie i on potem próbuje to odzyskać od sprawcy; czyli
    faktycznie ubezpiecza cie tylko od niewypłacalnych sprawców, w przypadku
    pozostałych jest tylko pośrednikiem)
    czy
    - zmusić wszystkich by się ubezpieczyli od szkód powodowanych innym
    (obowiązkowe OC, UFG)?

    --
    SW3
    ----

  • 87. Data: 2017-10-31 18:01:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > bez OC. I jeszcze potrącił pieszego na pasach. Szukanie
    > usprawiedliwienia, że samochód był nowy i drogi (bo chyba był) jest

    Ok, no to poniesie konsekwencje (w sensie OC)
    Ja sie tylko pytam, czy ten wypadek był spowodowany niesprawnoscia
    techniczna auta (co by usprawiedliwiało przyczepienie sie do braku
    badan). Bo chyba jeszcze nie przyjeto z załozenia ze brak badan =
    niesprawne auto?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,

  • 88. Data: 2017-10-31 18:01:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Nie ma znaczenia, bo odszkodowanie mimo to dostaniesz.

    To chyba ta odpowiedz powinna sie pojawic pod postem Pldka a nie moim.
    Bo to on sie boi tej sytuacji, ze mu baba nogi utnie autem bez OC (swoja
    droga ja sie bardziej braku nog boje)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    DZIAŁ KADR PRZYPOMINA PRACOWNIKOM O BADANIACH OKRESOWYCH KRWI I KAŁU

  • 89. Data: 2017-10-31 18:40:20
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-10-31 o 18:01, Budzik pisze:

> [...]
    > techniczna auta (co by usprawiedliwiało przyczepienie sie do braku
    > badan). Bo chyba jeszcze nie przyjeto z załozenia ze brak badan =

    To i tak jest mit.
    Czytałem raport policji za rok 2014
    o wypadkach - może są nowsze.
    To takie statystyki ile % z winy pieszych, ile
    młodzi spowodowali, ile z ofiarami, ile w jakim województwie,
    ile pomiędzy 15.00-16.00 godz itp)
    i tam niesprawność pojazdu
    uznana zostala jako przyczyna ok 1% wypadków
    z ofiarami śmiertelnymi
    ( a w ogólnej liczbie wypadków to był jakiś promil)
    Dodatkowo około 50% tych niesprawności, to były braki
    w oświetleniu czy ogumienie czyli coś, co i tak SKP by przepuściła
    na zasadzie: "aha, i proszę wymienić tę żarówkę/opony"
    Więc może niech Poldek przestanie biadolić jak to
    ludziska w tych zdezelowanych próchnach wytaczają
    się na drogi i masakrują niewinnych ludzi.

  • 90. Data: 2017-10-31 18:45:00
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Poldek pisze tak:

    > Samochody niejeżdżące trwale, to są odpady niebezpieczne i należy
    > je utylizować w specjalistycznych zakładach. Podwórko, las, droga,
    > łąka, za stodołą, parking itp. to nie są miejsca do składowania
    > wraków.

    Nie piździ Wowa.

    Nie rozpisuj się tu o wrakach. Mówimy o samochodzie (może być nowy),
    który nikomu nie wyrządzi szkody bo jest unieruchomiony na prywatnej
    posesji (np wyjęty komputer), otoczonej płotem i nikt go nie ukradnie.

    Różne rzeczy można posiadać np sztabę złota i cieszyć nią oko.
    Samochodu nie można sobie posiadać bez opłaty. Wyjeżdzam za granicę na
    3 lata na kontrakt i nie mogę sobie wrócić do ulubionego wychuchanego
    samochodu tylko muszę bulić OC albo sprzedać jakiemuś wypierdkowi.

    Przy czym ludzie i tak jeżdzą bez OC. System, płacą wszyscy z góry i
    bez wyjątku nie chroni przed takimi.

    --
    Piter

    http://piterpro.private.pl/xnews/