  • 11. Data: 2011-07-01 22:15:29
    Temat: Re: Chyle czola ....
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "bratsiostry" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:iulf7a$9bs$1@usenet.news.interia.pl...

    > Ale po co?
    > Sądzisz, że reszta pociągnie następne 35000 km?
    > Nie kombinuj - grubszy drut zwiększy p-stwo przepalenia przy zatrzymaniu
    > silnika. Jeśli chcesz przewijać to zrób tak jak fabryka zrobiła.

    Ale o jakiej reszcie mowa - reszcie auta ?
    Ten egz. gania glownie po miescie i raczej na krotkich odcinkach
    stad taki maly przebieg pomimo lat - autko zony do pracy i na zakupy.

    Myslalem zeby dac (jesli sie zmiesci, a wyglada "na oko" ze tak)
    ciut grubszy drut i dolozyc zwojow.
    W sklepie w ktorym bylem gosciu oferowal za 60zl od daewoo (wyprzedaz)
    wygladal b.solidnie, ale po ogledzinach stwierdzilem ze nie wejdzie
    gabarytowo

  • 12. Data: 2011-07-02 08:01:41
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 01-07-2011 o 23:27:17 Waldek <s...@n...cpam> napisał(a):

    > Użytkownik "d530" <d...@p...com> napisał w wiadomości

    > W lokalnym sklepie gostek rzucil kwote 180 zl :]
    > na aledrogo widzialem ~125 (nie sprawdzalem ile wysylka)
    > Tesciu ma w zapasach rozne druty nawojowe, kiedys tam nalogowo nawijal
    > trafa ;)
    > wiec koszt w tym wypadku = czas wlasny + ew. satysfakcja ;)
    To przewiń ale drut daj taki sam, tylko parę zwojów więcej jak oczywiście
    zmieścisz, zmniejszy się wtedy trochę prąd i szanse spalenia także.
    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 13. Data: 2011-07-02 08:20:05
    Od: "Krzysztof Kucharski" <s...@B...poczta.onet.pl>

    Witan

    Użytkownik "Waldek" <s...@n...cpam> napisał w wiadomości
    [...]
    > W lokalnym sklepie gostek rzucil kwote 180 zl :]
    > na aledrogo widzialem ~125 (nie sprawdzalem ile wysylka)
    [...]

    W rydwanie bojowym (CC700) mojej Pani padł był rozrusznik. Poszukałem
    nieco dłużej i znalazłem szrot, w którym zanabyłem takowyż za 40 zł. Z
    dostawą do domu. Szukajcie, a znajdziecie ;-)
    Jeszcze lepsze przebicie jest w przypadku modułów zapłonu
    elektronicznego. Nowy - od 1300 do 1500 zł. Używka - ceny od 50 zł, z
    gwarancją wymiany na inny egzemplarz, gdyby ten szwankował.
    BTW - stary rozrusznik zachowałem. Kiedyś, jesienią, z czystej
    ciekawości i dla "sportu" zobaczę, co było przyczyną jego
    niedomagania.

    Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski

  • 14. Data: 2011-07-02 11:15:23
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > Może się nada do cienko-cienko.
    >
    > --
    > Jarek
    Pomyliłeś samochody.

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Łazar

  • 15. Data: 2011-07-02 13:58:22
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    W dniu 2011-07-01 21:34, Waldek pisze:

    > Skoro juz rozdarte, to jest pewna pokusa przewinac
    > mysle ze daloby sie upchnac ciut wiecej zwojow
    > ew. grubszym drutem - moze jakies wskazowki ?

    Zastanów się skąd weźmiesz izolacje czołowe i czym zgrzejesz haki
    komutatora. Impregnacja to pikuś, ale wypadało by toto wyważyć, mimo że
    producent tego nie zrobił.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 16. Data: 2011-07-02 14:06:16
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    coś oszukujesz, przecież tam jest bezpiecznik, watowałeś go gwoździem?

  • 17. Data: 2011-07-02 17:50:37
    Od: "Marek S" <s...@o...pl>

    Użytkownik "identifikator: 20110701" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:iun8kq$8bj$1@news.onet.pl...
    > coś oszukujesz, przecież tam jest bezpiecznik, watowałeś go gwoździem?
    A ja chyle czoła nad sknerstwem .... byle taniej .. a co twoja Pani nie
    zasługuje na wymianę auta ? A ty chcesz przewijać ... dużo czasu masz )))

  • 18. Data: 2011-07-02 22:12:59
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "PeJot" <P...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Zastanów się skąd weźmiesz izolacje czołowe i czym zgrzejesz haki
    > komutatora. Impregnacja to pikuś,

    Damy rade, jak mawia Bob budowniczy z dobranocki ;)

    > ale wypadało by toto wyważyć, mimo że producent tego nie zrobił.

    Tego nie przeskocze, jednak biorac pod uwage
    "precyzje" wykonania tegoz silnika, jakos mnie to nie dziwi ;)

  • 19. Data: 2011-07-02 22:19:06
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    >To przewiń ale drut daj taki sam, tylko parę zwojów więcej jak oczywiście
    >zmieścisz, zmniejszy się wtedy trochę prąd i szanse spalenia także.

    Wirnik w fazie suszenia po impregnacji
    o sukcesie badz ew. porazce - poinformuje
    w poniedzialek lub wtorek ;)

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2011-07-03 06:28:31
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    W dniu 2011-07-03 00:12, Waldek pisze:

    > Tego nie przeskocze, jednak biorac pod uwage
    > "precyzje" wykonania tegoz silnika, jakos mnie to nie dziwi ;)

    Może właśnie dlatego zdechł.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem