  • 31. Data: 2011-07-06 05:57:53
    Temat: Re: Chyle czola ....
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "PeJot" <P...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:iv0ph2$fg6$1@inews.gazeta.pl...

    > Wentylatory też się wyważa, pogadaj z modelarzami lotniczymi.

    Ze tak powiem, rozbawiles mnie z samego rana ;)
    no ale moze kiedys, jak zdecyduje przerobic zony SC na samolot :D

    Pozdrawiam

  • 32. Data: 2011-07-06 05:59:28
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    W dniu 2011-07-06 07:57, Waldek pisze:

    > Ze tak powiem, rozbawiles mnie z samego rana ;)

    A co w tym śmiesznego, jeśli to jest robione fabrycznie ?

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 33. Data: 2011-07-06 06:20:30
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    > A co w tym śmiesznego, jeśli to jest robione fabrycznie ?

    To ze mowimy o wentylatorze na chlodnicy od SC
    wiec zastanawiam sie czy wogole widziales go w naturze
    czy tak sobie poprostu teoretyzujesz ;)

  • 34. Data: 2011-07-06 06:24:03
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    W dniu 2011-07-06 08:20, Waldek pisze:

    > To ze mowimy o wentylatorze na chlodnicy od SC
    > wiec zastanawiam sie czy wogole widziales go w naturze

    A co w nim takiego niezwykłego ?

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 35. Data: 2011-07-06 06:27:26
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    > A co w nim takiego niezwykłego ?

    Jak dla mnie EOT
    - i tak nie dojdziemy do zadnych "konstruktywnych wnioskow"
    Njawazniejsze ze zrobione i dziala
    - tak jak to przewidzial (lub nie) konstruktor tegoz auta.

  • 36. Data: 2011-07-06 08:24:09
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-07-06 08:27, Waldek pisze:

> [...]
    > Njawazniejsze ze zrobione i dziala
    > - tak jak to przewidzial (lub nie) konstruktor tegoz auta.

    Stary, migujesz się od odpowiedzi ;)

    Widziałem już wiele wentylatorów, i osiowych i promieniowych. Sporo też
    próbowałem (najczęściej ze skutkiem pozytywnym) wyważać - swego czasu
    lubiałem grzebać we wszystkim, co ma silnik ;)

    Ktoś się Ciebie pyta - i to bez żadnej złośliwości - a Ty zamiast
    odpowiedzi dajesz EOT. Oj, nieładnie, nieładnie ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.

  • 37. Data: 2011-07-06 08:49:36
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    > Ktoś się Ciebie pyta - i to bez żadnej złośliwości - a Ty zamiast odpowiedzi
    > dajesz EOT. Oj, nieładnie, nieładnie ;)

    Trudno - w takim razie niech bedzie, ze jestem niekulturny ;P
    Nie mam dzis zdrowia do .... walki z wiatrakami ;)
    Calosc gry "nie warta swieczki" , wiec niech juz tak zostanie.