eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmChamskie praktyki Ery - Granie na czekanie
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 51

  • 41. Data: 2010-05-22 15:00:01
    Temat: Re: Chamskie praktyki Ery - Granie na czekanie
    Od: ".Zykfryd." <x...@w...pl>

    W dniu 2010-05-21 18:25, Piotr M pisze:

    > Przejdź do Play to zmienisz zdanie.
    > Bo tym powiedzeniu Play jest wyjątkiem do reguły :P
    >

    Dziękuje już byłem i mi wystarczy, zarówno Play on-line jak i ich usługi
    telefoniczne, nie wspomnę już o biurze obsługi klienta przekonały mnie
    że jednak mój operator najgorszy nie jest i nawet era z której wypisałem
    się kilka lat temu z powodu kiepskiej jakości usług i wysokich cen
    wyrasta przy Play na super przyjaznego klientowi i niezwykle
    zaawansowanego technicznie.


  • 42. Data: 2010-05-22 20:29:51
    Temat: Re: Chamskie praktyki Ery - Granie na czekanie
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Akarm
    z dnia: 2010-05-21 19:06:
    > Paweł Gąska napisał:
    >> Witam,
    >> W odpowiedzi na maila od Skylla
    >> z dnia: 2010-05-21 15:41:
    >>> Jak widzisz, społeczność tutejsza zawsze prawie trzyma stronę operatora
    >>> :-). Ciekawe dlaczego. Tymczasem masz niewątpliwie racje, że każde takie
    >>> sztuczki należy piętnować i uprzedzać innych. Podobne numery są z
    >>> darmową usługą przez tydzień czy miesiąc, która robi się sama płatna i
    >>> włączają ci ja sami, ale wyłaczyć musisz już sam, itp...
    >> <howgh>!
    >
    > Chyba nie zawsze... Do mnie zadzwonili żeby poinformować o mijającym
    > terminie darmowej usługi i zaproponowali wyłączenie.
    u mnie mogli zadzwonić do 200... modemów <lol>


    --
    Pozdrawiam
    Paweł


  • 43. Data: 2010-05-22 20:34:44
    Temat: Re: Chamskie praktyki Ery - Granie na czekanie
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od J.F.
    z dnia: 2010-05-21 17:13:
    > Użytkownik "Paweł Gąska" <c...@o...pl> napisał w
    >> lepszy numer robili z GG, uruchamiali to GGówno automatycznie w
    >> "promocji" na 7 dni i wysyłali SMSa jak zdeaktywować tę GGównianą
    >> usługę, jak ktoś nie zdeaktywował to 5PLN miesięcznie poszło psu w
    >> du...budę ;)
    >> jak ktoś miał karty wsadzone w modemy i nie czytał SMSów (u nas w
    >> firmie), to potem 3 miesiące trwała reklamacja tej "promocji" i potem
    >> cyt. "w drodze wyjątku" oddali kasę
    >
    > A nie bylo tak ze tylko tym ktorzy sie na jakas tam promocje zgodzili ?
    > Czytac regulaminy.
    ale jaki regulamin??

    włączyli bez żadnej naszej "ingerencji/potwierdzenia" GG w dniu 1
    stycznia 2010 na 7 dni próbnych wysyłając SMSa (do modemów?! <rotfl>),
    że usługa po 7 dniach będzie płatna 5PLN miesięcznie, potem zaczęli
    kasować te 5PLN i zorientowałem się (bo to ja odpowiadam za finanse tych
    kart), że coś dziwnie znika kasa i po śledztwie wewnętrznym i
    przejrzeniu skrzynek z SMSami doszedłem co to i te palanty zamiast to
    wyłączyć od razu, wozili się z nami jeszcze 3 miesiące

    >
    >> ERA = nie polecam!
    >
    > No coz, ja w zasadzie jestem zadowolony.
    bo masz jedną kartę, jak pisałem jak ktoś ma jedną kartę to obsługa jest
    ok, jak 200 to dno i metr mułu, i widać oni nie lubią jak ktoś ma więcej
    niż jedną ich kartę... no i już powoli zbliżamy się do tego poziomu,
    handlowiec z konkurencji się ucieszył :]

    --
    Pozdrawiam
    Paweł


  • 44. Data: 2010-05-23 08:41:35
    Temat: Re: Chamskie praktyki Ery - Granie na czekanie
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 22 May 2010 22:34:44 +0200, Paweł Gąska wrote:
    >W odpowiedzi na maila od J.F.
    >> No coz, ja w zasadzie jestem zadowolony.
    >bo masz jedną kartę, jak pisałem jak ktoś ma jedną kartę to obsługa jest
    >ok, jak 200 to dno i metr mułu, i widać oni nie lubią jak ktoś ma więcej
    >niż jedną ich kartę...

    No ale co - jak ktos ma 200 kart to mu wlaczaja GG, a jak ma jedna to
    nie ?

    Po prostu trafiles na jakis wybryk czy pomylke .. no coz, jak ktos ma
    200 kart, to moze co tydzien trafia na jakis wybryk :-)

    J.


  • 45. Data: 2010-05-23 09:19:18
    Temat: Re: Chamskie praktyki Ery - Granie na czekanie
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od J.F.
    z dnia: 2010-05-23 10:41:
    > On Sat, 22 May 2010 22:34:44 +0200, Paweł Gąska wrote:
    >> W odpowiedzi na maila od J.F.
    >>> No coz, ja w zasadzie jestem zadowolony.
    >> bo masz jedną kartę, jak pisałem jak ktoś ma jedną kartę to obsługa jest
    >> ok, jak 200 to dno i metr mułu, i widać oni nie lubią jak ktoś ma więcej
    >> niż jedną ich kartę...
    >
    > No ale co - jak ktos ma 200 kart to mu wlaczaja GG, a jak ma jedna to
    > nie ?
    >
    > Po prostu trafiles na jakis wybryk czy pomylke .. no coz, jak ktos ma
    > 200 kart, to moze co tydzien trafia na jakis wybryk :-)
    ok, trafiłem na wybryk/pomyłkę, to czemu reklamacja z problemami trwała
    3 miesiące i to ja miałem udowadniać, że nie mam garba?

    ja tu piętnuję DNO obsługi klienta w ERZe, a nie to że kretyńsko coś
    włączyli i potem sami nie potrafili dojść gdzie komu i po co, i jeszcze
    zasłaniali się setką paragrafów?

    ja bym powiedział w 24h "przepraszamy, już wyłączyliśmy, kasę
    oddaliśmy", a nie elaborat o regulaminie i SMSach, btw: do tej pory nie
    wyjaśnili czy ja mam w modemach obowiązek czytania SMSów?? tylko
    odpisali mi w dwuekranowym elaboracie, że więcej do mnie nie odpiszą..
    czyt. "sp....laj", no i to robimy, konkurencja odpisuje w 15 minut i na
    razie większych problemów nie było... ale czekam ;)

    więc ok, mogę polecić komuś kto chce mieć _jedną_ kartę u nich,
    wszystkie firmy z nami współpracujące zostały poinformowane, że
    zerwaliśmy z nimi współpracę i dlaczego

    --
    Pozdrawiam
    Paweł


  • 46. Data: 2010-05-23 09:25:18
    Temat: Re: Chamskie praktyki Ery - Granie na czekanie
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 23 May 2010 11:19:18 +0200, Paweł Gąska wrote:
    >W odpowiedzi na maila od J.F.
    >> Po prostu trafiles na jakis wybryk czy pomylke .. no coz, jak ktos ma
    >> 200 kart, to moze co tydzien trafia na jakis wybryk :-)
    >ok, trafiłem na wybryk/pomyłkę, to czemu reklamacja z problemami trwała
    >3 miesiące i to ja miałem udowadniać, że nie mam garba?
    >
    >ja bym powiedział w 24h "przepraszamy, już wyłączyliśmy, kasę
    >oddaliśmy",

    Wiesz, ty masz jednego klienta, czy moze 200, a oni maja 10 mln.
    Trzeba nad tym jakos zapanowac, nie mozna w 24h wycofywac :-)

    >a nie elaborat o regulaminie i SMSach, btw: do tej pory nie
    >wyjaśnili czy ja mam w modemach obowiązek czytania SMSów?? tylko
    >odpisali mi w dwuekranowym elaboracie, że więcej do mnie nie odpiszą..
    >czyt. "sp....laj", no i to robimy, konkurencja odpisuje w 15 minut i na
    >razie większych problemów nie było... ale czekam ;)

    Bo to sie nadaje do UKE :-)

    >więc ok, mogę polecić komuś kto chce mieć _jedną_ kartę u nich,

    Nie - ja moge polecic, Ty nie powinienes :-)

    J.


  • 47. Data: 2010-05-23 18:12:51
    Temat: Re: Chamskie praktyki Ery - Granie na czekanie
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od J.F.
    z dnia: 2010-05-23 11:25:
    > On Sun, 23 May 2010 11:19:18 +0200, Paweł Gąska wrote:
    >> W odpowiedzi na maila od J.F.
    >>> Po prostu trafiles na jakis wybryk czy pomylke .. no coz, jak ktos ma
    >>> 200 kart, to moze co tydzien trafia na jakis wybryk :-)
    >> ok, trafiłem na wybryk/pomyłkę, to czemu reklamacja z problemami trwała
    >> 3 miesiące i to ja miałem udowadniać, że nie mam garba?
    >>
    >> ja bym powiedział w 24h "przepraszamy, już wyłączyliśmy, kasę
    >> oddaliśmy",
    >
    > Wiesz, ty masz jednego klienta, czy moze 200, a oni maja 10 mln.
    > Trzeba nad tym jakos zapanowac, nie mozna w 24h wycofywac :-)
    chodzi Ci o to, że z tych okradzionych 10 mln klientów tylko kilku to
    GGówno reklamowało, a reszta jest dojona po 5PLN miesięcznie nawet o tym
    nie wiedząc? :]

    to tym bardziej tym co reklamowali oddałbym w 24h, żeby smród nie
    poszedł i żeby reszta się nie zorientowała... tak tylko w Erze ;)

    >
    >> a nie elaborat o regulaminie i SMSach, btw: do tej pory nie
    >> wyjaśnili czy ja mam w modemach obowiązek czytania SMSów?? tylko
    >> odpisali mi w dwuekranowym elaboracie, że więcej do mnie nie odpiszą..
    >> czyt. "sp....laj", no i to robimy, konkurencja odpisuje w 15 minut i na
    >> razie większych problemów nie było... ale czekam ;)
    >
    > Bo to sie nadaje do UKE :-)
    UKE wali ich karą, a oni doją w inny sposób tę resztę klientów, żeby te
    kary zapłacić, bo zyski kradnie ta góra co ją Solorz z pierdla wyciągnął

    >
    >> więc ok, mogę polecić komuś kto chce mieć _jedną_ kartę u nich,
    >
    > Nie - ja moge polecic, Ty nie powinienes :-)
    będę polecał... wrogom i konkurencji ;P

    --
    Pozdrawiam
    Paweł


  • 48. Data: 2010-05-23 18:35:21
    Temat: Re: Chamskie praktyki Ery - Granie na czekanie
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 23 May 2010 20:12:51 +0200, Paweł Gąska wrote:
    >W odpowiedzi na maila od J.F.
    >>> ja bym powiedział w 24h "przepraszamy, już wyłączyliśmy, kasę
    >>> oddaliśmy",
    >> Wiesz, ty masz jednego klienta, czy moze 200, a oni maja 10 mln.
    >> Trzeba nad tym jakos zapanowac, nie mozna w 24h wycofywac :-)
    >chodzi Ci o to, że z tych okradzionych 10 mln klientów tylko kilku to
    >GGówno reklamowało, a reszta jest dojona po 5PLN miesięcznie nawet o tym
    >nie wiedząc? :]

    Nie, o to ze na wszystko masz Procedury, a i obiektywnie system jest
    skomplikowany i w 24h nie da sie naprawic.

    Natomiast przypominasz sobie zeby ktos inny na grupie na to GG
    narzekal ? Wcale tym 10 mln nie wlaczono ?

    >to tym bardziej tym co reklamowali oddałbym w 24h, żeby smród nie
    >poszedł i żeby reszta się nie zorientowała... tak tylko w Erze ;)

    W TP kiedys szesc miesiecy z rzedu reklamowalem.

    >>> a nie elaborat o regulaminie i SMSach, btw: do tej pory nie
    >>> wyjaśnili czy ja mam w modemach obowiązek czytania SMSów?? [...]
    >> Bo to sie nadaje do UKE :-)
    >UKE wali ich karą, a oni doją w inny sposób tę resztę klientów, żeby te
    >kary zapłacić, bo zyski kradnie ta góra co ją Solorz z pierdla wyciągnął

    Ale juz musza kombinowac. I w koncu ktos dojdzie do wniosku ze
    prosciej bedzie przestrzegac dobrych zwyczajow.

    J.


  • 49. Data: 2010-05-23 19:24:09
    Temat: Re: Chamskie praktyki Ery - Granie na czekanie
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od J.F.
    z dnia: 2010-05-23 20:35:
    > Nie, o to ze na wszystko masz Procedury, a i obiektywnie system jest
    > skomplikowany i w 24h nie da sie naprawic.
    naprawić? hmmm... wyłączyć i oddać kasę? da się w 24h, sprawdzone innym
    kanałem :]
    co więcej da się w 15 minut i mają na to procedury, też sprawdzone innym
    kanałem, inny kanał = udawanie klienta indywidualnego :]

    > Natomiast przypominasz sobie zeby ktos inny na grupie na to GG
    > narzekal ? Wcale tym 10 mln nie wlaczono ?
    zdecydowana większość z tych 10 mln (aż tylu używa kart BC?) nawet nie
    wie, że ma to GGówno włączone i kasują ich 5PLN miesięcznie <lol>

    >
    >> to tym bardziej tym co reklamowali oddałbym w 24h, żeby smród nie
    >> poszedł i żeby reszta się nie zorientowała... tak tylko w Erze ;)
    >
    > W TP kiedys szesc miesiecy z rzedu reklamowalem.
    telekomunę to ja pożegnałem ładnych parę lat temu też z awanturą :D

    >
    >>>> a nie elaborat o regulaminie i SMSach, btw: do tej pory nie
    >>>> wyjaśnili czy ja mam w modemach obowiązek czytania SMSów?? [...]
    >>> Bo to sie nadaje do UKE :-)
    >> UKE wali ich karą, a oni doją w inny sposób tę resztę klientów, żeby te
    >> kary zapłacić, bo zyski kradnie ta góra co ją Solorz z pierdla wyciągnął
    >
    > Ale juz musza kombinowac. I w koncu ktos dojdzie do wniosku ze
    > prosciej bedzie przestrzegac dobrych zwyczajow.
    ale kto? bok? ich szefowie? to trzeba by najpierw zaorać i posiać na nowo ;)

    --
    Pozdrawiam
    Paweł


  • 50. Data: 2010-05-23 21:48:45
    Temat: Re: [NTG]Re: Chamskie praktyki Ery - Granie na czekanie
    Od: z <z...@g...pl>

    brum pisze:

    > widac, ze dlugo zyli w socjalizmie
    > nie dosc, ze nie potrafia sie o siebie zatroszczyc (chcacemu nie dzieje sie
    > krzywda), to jeszcze wymagaja, zeby za pieniadze podatnikow ktos ich chronil
    > przed skutkami ich wlasnych zaniechan
    > no bo kto to widzial, zeby ceny w taksowce prywatnej ustalal jej wlasciciel
    > i zeby byla wolna konkurencja - rozboj w bialy dzien, zamknac takiego i -
    > nomen omen - zreSocjalizowac
    >
    >

    Napisz czy głosowałeś za wejściem do UE.
    Ja przeciwko ale jak już jesteśmy to wymagam tego co w traktatach jest
    zapisane. Takie życie. Albo rybki albo akwarium.

    z

strony : 1 ... 4 . [ 5 ] . 6


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: