  • 1. Data: 2010-05-20 18:36:59
    Temat: łącze z internetem
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Witam!
    Znajoma ma zamiar przebywać w Polsce
    przez miesiąc i korzystać z internetu 3G.
    Jaka sieć polecacie we Wrocławiu?

    Ja mam pozytywne doświadczenia z Orange
    a negatywne z PLusa. Znajoma pyta o PLAY.

    Co mam jej poradzić?
    Na miesiąc, do majlowania i czytania
    plików ppt i przeglądania netu, pewnie z Youtube
    włącznie, więc limit miesięczny jaki?

    feromon

  • 2. Data: 2010-05-22 09:51:23
    Temat: Re: łącze z internetem
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "Feromon" <f...@w...pl>

> [...]
    >
    > Co mam jej poradzić?
    > Na miesiąc, do majlowania i czytania
    > plików ppt i przeglądania netu, pewnie z Youtube

    2GB za 30zł ?