eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmChamskie praktyki Ery - Granie na czekanie › Re: Chamskie praktyki Ery - Granie na czekanie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Paweł Gąska <c...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Chamskie praktyki Ery - Granie na czekanie
    Date: Sun, 23 May 2010 11:19:18 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 37
    Message-ID: <htarug$n0k$1@news.onet.pl>
    References: <ht5ugi$8hs$1@news.onet.pl> <ht64aa$s1i$1@news.onet.pl>
    <ht67vj$7oo$1@news.onet.pl> <ht9f4v$mr6$1@news.onet.pl>
    <9...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: triskel.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1274606352 23572 212.180.164.12 (23 May 2010 09:19:12 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 23 May 2010 09:19:12 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.9.1.9)
    Gecko/20100317 Thunderbird/3.0.4
    In-Reply-To: <9...@4...com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:993969
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od J.F.
    z dnia: 2010-05-23 10:41:
    > On Sat, 22 May 2010 22:34:44 +0200, Paweł Gąska wrote:
    >> W odpowiedzi na maila od J.F.
    >>> No coz, ja w zasadzie jestem zadowolony.
    >> bo masz jedną kartę, jak pisałem jak ktoś ma jedną kartę to obsługa jest
    >> ok, jak 200 to dno i metr mułu, i widać oni nie lubią jak ktoś ma więcej
    >> niż jedną ich kartę...
    >
    > No ale co - jak ktos ma 200 kart to mu wlaczaja GG, a jak ma jedna to
    > nie ?
    >
    > Po prostu trafiles na jakis wybryk czy pomylke .. no coz, jak ktos ma
    > 200 kart, to moze co tydzien trafia na jakis wybryk :-)
    ok, trafiłem na wybryk/pomyłkę, to czemu reklamacja z problemami trwała
    3 miesiące i to ja miałem udowadniać, że nie mam garba?

    ja tu piętnuję DNO obsługi klienta w ERZe, a nie to że kretyńsko coś
    włączyli i potem sami nie potrafili dojść gdzie komu i po co, i jeszcze
    zasłaniali się setką paragrafów?

    ja bym powiedział w 24h "przepraszamy, już wyłączyliśmy, kasę
    oddaliśmy", a nie elaborat o regulaminie i SMSach, btw: do tej pory nie
    wyjaśnili czy ja mam w modemach obowiązek czytania SMSów?? tylko
    odpisali mi w dwuekranowym elaboracie, że więcej do mnie nie odpiszą..
    czyt. "sp....laj", no i to robimy, konkurencja odpisuje w 15 minut i na
    razie większych problemów nie było... ale czekam ;)

    więc ok, mogę polecić komuś kto chce mieć _jedną_ kartę u nich,
    wszystkie firmy z nami współpracujące zostały poinformowane, że
    zerwaliśmy z nimi współpracę i dlaczego

    --
    Pozdrawiam
    Paweł

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: