    From: Karolek <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Cenne rady kierowcy rajdowego z TVP INFO
    Date: Tue, 07 Dec 2010 20:44:02 +0100
    <id2ke3$hsq$2@news.onet.pl> <id2ort$vh$1@news.onet.pl>
    <id2pm2$22k$1@usenet.news.interia.pl> <id2tam$95d$1@inews.gazeta.pl>
    <id2vaj$p2r$1@news.onet.pl> <id317q$nae$1@inews.gazeta.pl>
    <id345a$ml$1@news.mm.pl> <id3638$cc5$1@inews.gazeta.pl>
    <id36j2$199n$1@news.mm.pl> <id50u1$jo$1@inews.gazeta.pl>
    <id5589$1fli$1@news.mm.pl> <4cf8a4ad$0$27033$65785112@news.neostrada.pl>
    <ida8u8$29kj$1@news.mm.pl> <4cf92fc8$0$22806$65785112@news.neostrada.pl>
    <idd39f$17j3$1@news.mm.pl> <4cfa8fcd$0$20997$65785112@news.neostrada.pl>
    <idfl7h$12oe$1@news.mm.pl> <4cfb6696$0$22812$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2010-12-05 11:16, Tomasz Pyra pisze:

    > Oczywiście - i tak samo było kiedyś w Wikipedii kiedy to autorzy
    > artykułu z niej tą tabelkę spisali.
    > Z Wikipedii akurat tą tabelkę wywaliłem - po wymianie maili z redaktorem
    > Tekniikan Maailma, który napisał że sprawdził w archiwum i takich danych
    > nie publikowali.
    > Ponoć kiedyś testowali ABS Golfa 3 który miał wyłącznik ABS, ale i tak
    > wyników w takiej formie nie publikowali.

    Sie bawie w archeologa i co znajduje... <fmg98f$ok2$1@atlantis.news.tpi.pl>
    A tam przez Pana Tomasza Pyre wklejony link
    "http://www.technikajazdy.info/nauka-jazdy/hamowanie
    -abs/"
    Buahah, to sie nazywa ironia losu.
    Dziwne, ze wtedy strona byla wiarygodna, dziwne, ze wtedy zarzucal
    pierdylionem linkow na poparcie swoich slow, dziwne, ze ma teraz czas i
    ochote mailowac z finskim redaktorem, a wielki problem sprawia mu
    ustosunkowac sie do prostych pytan i jakze jasno i wprost napisanego
    artykulu na temat zalet ABS Plus i zjawisk z jakich wynikaja, za to
    energii mu nie brakuje do rozpierdalania meritum sprawy jakas formula 1
    i migania sie od odpowiedzi.
    Brawo, osiagasz szczyty na PMS, na pewno przyklasna ci twoi kompani Arek
    (G) czy inny radek cos tam, mozesz byc z siebie dumny.

    --
    Karolek