  • 31. Data: 2009-05-27 18:55:11
    Temat: Re: Canon wystraszył się Pentaksa
    Od: f1969 <"[odspamiacz]fotograf1969"@gazeta.pl>

    Krasnal pisze:

    > Ok, zaczynam czaić. Nie jestem kamerzystą a i fotografem jakims dobrym też
    > nie ;).

    Jak już to operatorem :-)
    Kamerzysta to dla operatora obraźliwe ;-)

    --
    f1969

  • 32. Data: 2009-05-27 18:58:33
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    Paweł W. wrote:

    > Historia ograniczania użyteczności na siłę jest dłuższa niż się na pozór
    > wydaje.

    to jedno z tradycyjnych narzędzi marketingu. Stosowane chyba w każdym
    sektorze, przez niektórych producentów częściej niż przez innych.

    B.

    --
    Remove -trap- when replying. Usun -trap- gdy odpisujesz.

  • 33. Data: 2009-05-27 20:25:21
    Od: j...@a...at

    .

    > to jedno z tradycyjnych narzędzi marketingu. Stosowane chyba w każdym
    > sektorze, przez niektórych producentów częściej niż przez innych.
    >
    > B.
    >
    > --

    nowym narzedziem marketingu jest , ze doplacasz zeby czegos nie miec.
    tzn seryjnie produkowany produkt jest tanszy od takiego samego
    produktu , w ktoryms czegos na zyczenie nie zainstalowano.

  • 34. Data: 2009-05-28 05:43:54
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "f1969" <"[odspamiacz]fotograf1969"@gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:gvjuhe$kn5$1@inews.gazeta.pl...

    > Jak już to operatorem :-)
    > Kamerzysta to dla operatora obraźliwe ;-)

    To jak o wędkarzu powiedzieć "rybak" ;)

    JD

  • 35. Data: 2009-05-28 07:23:37
    Od: "gebi" <g...@p...fm>

    Użytkownik "JD" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "f1969" <"[odspamiacz]fotograf1969"@gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > To jak o wędkarzu powiedzieć "rybak" ;)
    Szczerze mówiąc zawsze denerwowało mnie wołanie ludzi: "Skameruj mnie,
    skameruj...", prawie tak samo jak sformułowanie "Co nie?". Tak jakby nie można
    było wymyślić innego określenia na tą czynność.

  • 36. Data: 2009-05-28 07:29:55
    Od: John Smith <u...@e...net>

    JD napisał(a):
    > Użytkownik "f1969" <"[odspamiacz]fotograf1969"@gazeta.pl> napisał w
    >
    > To jak o wędkarzu powiedzieć "rybak" ;)

    Albo o fotografie powiedzieć "aparaciarz" :-)

    --
    Mirek

  • 37. Data: 2009-05-28 07:30:34
    Od: Jan Rudziński <j...@a...net>

    Cześć wszystkim

    f1969 napisał(a):

    > Jak już to operatorem :-)
    > Kamerzysta to dla operatora obraźliwe ;-)

    Szkoda, że tłumacz tej książki o tym nie wiedział:

    http://www.gandalf.com.pl/b/kamerzysta-pocket/

    --
    Pozdrowienia
    Janek (sygnaturka zastępcza)

  • 38. Data: 2009-05-28 07:40:59
    Od: "gebi" <g...@p...fm>

    Użytkownik "Jan Rudziński" <j...@a...net> napisał w wiadomości
    > Cześć wszystkim

    > Szkoda, że tłumacz tej książki o tym nie wiedział:
    >
    > http://www.gandalf.com.pl/b/kamerzysta-pocket/
    Bohater tej książki pewnie miał tyle do czynienia z operatorem, co ta pozycja
    (za niecale 14zł 336stron) z książką. Obserwuje przyjaciela ukrytą kamerą (może
    jeszcze kamerką internetową) czyli wygląda na to, że wpływu zbytniego na akcję
    nie miał, czyli można go nazwać "kamerzystą" :-)

  • 39. Data: 2009-05-28 07:44:50
    Od: "gebi" <g...@p...fm>

    Użytkownik "gebi" <g...@p...fm> napisał w wiadomości
    > pozycja (za niecale 14zł 336stron)
    Hmm, nie myślałem, że papier jest już taki tani: 341stron za 4,53zł :-P
    http://www.gandalf.com.pl/b/ciecie/

  • 40. Data: 2009-05-28 07:55:52
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Jan Rudziński napisał(a):
    > Cześć wszystkim

    > Szkoda, że tłumacz tej książki o tym nie wiedział:
    >
    > http://www.gandalf.com.pl/b/kamerzysta-pocket/

    Z jednej strony niby kalka językowa, bo tytuł oryginału to "The
    Cameraman", z drugiej zaś, wyrwane z kontekstu "Operator" mogło się
    wydawać zbyt generyczne i kojarzyć z dowolnym operatorem, np. operatorem
    koparki ręcznej.

    --
    Mirek