  • 1. Data: 2009-05-26 21:13:21
    Temat: gdzie moge zakupic tanio 500D lub 40D
    Od: "mzmich88" <U...@p...fm>

    Witam. Prosze o porade, gdzie mozna zakupic tanio oryginalny z Canon Polska
    aparat 40d lub 500D. Zalezy mi aby aparat byl z sieci a nie z importu.
    Oprocz tego jakie obiektywy zakupic do tego aparatu do robienia zdjec makro
    i tele. Chcialbym od razu pelny kpl. Obiektywy oczywiscie do zaakceptowania
    cenowo (mozliwie najtansze tzn optymalne cenowo ;-). dzieki z gory.

    Michal

  • 2. Data: 2009-05-26 21:17:15
    Temat: Re: gdzie moge zakupic tanio 500D lub 40D
    Od: "Zibi" <l...@i...pl>

    Użytkownik "mzmich88" napisał w wiadomości:

> [...]
    > zaakceptowania cenowo (mozliwie najtansze tzn optymalne cenowo ;-). dzieki

    Ten link: http://infobot.pl/r/1ew5 i pierwszy rezultat.
    Dla 500D można zrobić podobnie.

    -- Zibi

  • 3. Data: 2009-05-26 21:34:43
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

> [...]
    > zaakceptowania cenowo (mozliwie najtansze tzn optymalne cenowo ;-). dzieki

    Zapytaj tego czlowieka:
    0499
    W zeszłym roku brałem u niego 40D, szybko i bezproblemowo, rachunek,
    gwarancja z europejskiej dystrybucji, miał wtedy jedne z niższych cen.

    adam

  • 4. Data: 2009-05-27 06:56:56
    Od: FD <f...@o...pl>

    adam pisze:
    > Użytkownik "mzmich88" napisał

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^!!

> [...]
    > W zeszłym roku brałem u niego 40D, szybko i bezproblemowo, rachunek,
    > gwarancja z europejskiej dystrybucji, miał wtedy jedne z niższych cen.

    naucz sie czytac ze zrozumieniem
    pomijam fakt ze nie ma tego co potrzeba....

  • 5. Data: 2009-05-27 08:04:31
    Od: "fatum777" <f...@g...pl>

> [...]
    > zaakceptowania cenowo (mozliwie najtansze tzn optymalne cenowo ;-). dzieki

    Ja kupiłem 500D tu
    http://www.allegro.pl/item645457075_fotoit_canon_eos
    _500d_body_dostepny_f_ra_gwar.html
    na miejscu na Czerniakowskiej.
    Sporo tam sprzętu mają mimo malutkiego biura. Gwarancja jest, ale instrukcji
    po Polski to już nie :P

    Pozdro.

  • 6. Data: 2009-05-27 08:20:44
    Od: "q...@g...com" <q...@g...com>

    On 27 Maj, 08:56, FD <f...@o...pl> wrote:
> [...]
    Po pierwsze wydaje mi sie, ze Canon Polska tez importuje sprzet, ktory
    Polska chyba jeszcze nie produkuje.

    > naucz sie czytac ze zrozumieniem
    > pomijam fakt ze nie ma tego co potrzeba....
    Bardzo "grzeczna" odpowiedz!

  • 7. Data: 2009-05-27 08:51:38
    Od: "awygo" <a...@g...pl>

    Użytkownik "mzmich88" <U...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > zaakceptowania cenowo (mozliwie najtansze tzn optymalne cenowo ;-). dzieki

    http://www.euro.com.pl/cyfrowe-lustrzanki,_Canon.bht
    ml?keyword=40d

  • 8. Data: 2009-05-27 11:47:57
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "FD" napisał

    0499

    > naucz sie czytac ze zrozumieniem
    > pomijam fakt ze nie ma tego co potrzeba....

    Kawy się napij.

    adam