  • 41. Data: 2009-05-28 08:03:33
    Temat: Re: Canon wystraszył się Pentaksa
    Od: "gebi" <g...@p...fm>

    Użytkownik "John Smith" <u...@e...net> napisał w wiadomości
    news:gvl6t6$rmc$1@node1.news.atman.pl...
    > Z jednej strony niby kalka językowa, bo tytuł oryginału to "The
    > Cameraman"
    Spiderman, Batman, Superman, Candyman i najgroźniejszy z nich wszystkich,
    postrach wszystkich gości weselnych Cameraman!

  • 42. Data: 2009-05-28 08:06:11
    Od: Jan Rudziński <j...@a...net>

    Cześć wszystkim

    gebi napisał(a):

    > Bohater tej książki pewnie miał tyle do czynienia z operatorem,

    Owszem, był bardzo cenionym i dośiwadczonym, profesjonalnym operatorem
    kamery.

    > co ta
    > pozycja (za niecale 14zł 336stron) z książką.
    > Obserwuje przyjaciela
    > ukrytą kamerą (może jeszcze kamerką internetową) czyli wygląda na to, że
    > wpływu zbytniego na akcję nie miał, czyli można go nazwać "kamerzystą" :-)

    Gdybyś przeczytał tę "pozycję", nie pisałbyś takich głupot.

    --
    Pozdrowienia
    Janek (sygnaturka zastępcza)

  • 43. Data: 2009-05-28 08:21:13
    Od: John Smith <u...@e...net>

    gebi napisał(a):
    > Użytkownik "John Smith" <u...@e...net> napisał w wiadomości
    > Spiderman, Batman, Superman, Candyman i najgroźniejszy z nich
    > wszystkich, postrach wszystkich gości weselnych Cameraman!

    Truman, Furman (inaczej Agroman)!

    brrrrr!!
    :-)

    --
    Mirek

  • 44. Data: 2009-05-28 08:34:12
    Od: Krasnal <k...@o...pl>

    To był 28 maj (czwartek), gdy o godz. 7:43 *JD* napisał(a):

    > To jak o wędkarzu powiedzieć "rybak" ;)

    Akurat mój kumpel który jest maniakiem łowienia i często robi wypady
    głównie na pstrągi nie lubi określenia wędkarz a właśnie rybak. Twierdzi,
    że wędkarz to taki co nad wodą siedzi lub chodzi z wędką, a rybak to ktoś,
    kto łapie ryby ;).

    --
    Krasnal...

  • 45. Data: 2009-05-28 18:39:37
    Od: JD <j...@g...com>

    John Smith wrote:

    > Albo o fotografie powiedzieć "aparaciarz" :-)

    Albo o fotografiku fotograf :)
    JD

  • 46. Data: 2009-05-28 19:41:57
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    j...@a...at wrote:
    > nowym narzedziem marketingu jest , ze doplacasz zeby czegos nie miec.
    > tzn seryjnie produkowany produkt jest tanszy od takiego samego
    > produktu , w ktoryms czegos na zyczenie nie zainstalowano.

    masz na myśli "programy tematyczne" czy coś innego? Przyznam, że mnie
    zaintrygowałeś

    B.

    --
    Remove -trap- when replying. Usun -trap- gdy odpisujesz.

  • 47. Data: 2009-05-28 21:32:27
    Temat: [5DII] nowy, 24P, F/W w testach
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    W następnym po właśnie zaanonsowanym (06/02/09) firmware zobaczymy wsparcie dla
    m. in. 24P. Generalnie to zhaczą swój f/w :) bo wiedzą, że Nikon to zrobił w
    nadchodzącym modelu i chcą być pierwsi.

    pozdrawiam,
    gietrzy

  • 48. Data: 2009-05-28 23:01:15
    Temat: Re: [5DII] nowy, 24P, F/W w testach
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    gietrzy pisze:
    > W następnym po właśnie zaanonsowanym (06/02/09) firmware zobaczymy wsparcie dla
    > m. in. 24P. Generalnie to zhaczą swój f/w :) bo wiedzą, że Nikon to zrobił w
    > nadchodzącym modelu i chcą być pierwsi.

    A co to 24P ???

    Pozdrawiam,
    Paweł W.