  • 1. Data: 2011-03-17 19:27:13
    Temat: Canon kompakcik - co padło?
    Od: "Wojtek" <w...@w...pl>

    Witam,

    chciałem zapytać, czy ktoś spotkał się z podobnym problemem. W kompakciku
    canona po paru latach użytkowania zaczął robić dziwne zdjęcia. Oto przykład:

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/6edd5895bd
    c180b5.html

    Co mogło paść? Czy nadaje się to do naprawy, wymiany? czy się opłaca
    naprawiać?

    pozdrawiam,
    Wojtek

  • 2. Data: 2011-03-17 20:29:05
    Temat: Re: Canon kompakcik - co padło?
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Wojtek" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Co mogło paść? Czy nadaje się to do naprawy, wymiany? czy się opłaca
    > naprawiać?

    Pewnie matryca, byly felerny matryce SONY, które Canon wymieniał za darmo
    nawet po gwarancji, ale nie napisałeś jaki masz model aparatu.

  • 3. Data: 2011-03-17 20:34:54
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Wojtek wrote:
    > W kompakciku
    > canona po paru latach użytkowania zaczął robić dziwne zdjęcia. Oto przykład:
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/6edd5895bd
    c180b5.html

    Sprawdz czy Twoj model jest na liscie www.imaging-resource.com/badccds.html

    Jesli tak, wyslij do
    Foto i Video CSI
    ul. Zytnia 15
    01-014 Warszawa
    www.e-csi.pl
    Wada naprawiana bezplatnie po gwarancji, nawet bez dostarczonych
    dokumentow.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 4. Data: 2011-03-18 07:02:16
    Od: "Wojtek" <w...@i...pl>

    > Sprawdz czy Twoj model jest na liscie
    > www.imaging-resource.com/badccds.html

    A85. Jest na liście. Czyli fajnie - naprawią za darmo. Ok. Dzięki za
    informacje, pocieszyliście mnie.

    Wojtek

  • 5. Data: 2011-06-02 17:09:24
    Od: "Wojtek" <w...@w...pl>

    > A85. Jest na liście. Czyli fajnie - naprawią za darmo. Ok. Dzięki za
    > informacje, pocieszyliście mnie.
    >
    > Wojtek

    Żeby zamknąć wątek powiem jeszcze, że aparacik naprawili, wymienili matryce
    i cyka fotki jak nowy. Świetna postawa producenta. Wszystko za darmo.
    Jedynie koszt wysłania do W-wy musiałem ponieść ja. Ale to parenaście PLN.

    pozdrawiam,
    Wojtek