  • 1. Data: 2010-07-19 18:11:05
    Temat: Jaki aparat dla podroznika :) ???
    Od: "Feniks" <s...@n...jest>

    Witam :)

    Planuje kupic jakis niedrogi aparat cyfrowy (drogiego szkoda bo zgubie lub
    zniszcze) sluzacy glownie do robienia zdjec w podrozy (nie moze byc zatem za
    wielki i niewygodny chyba ze przemawiac bedzie za tym jakas super jakosc
    ;) ) Kwota ktora chcialbym wydac to 600 - 800 zl (znalazlby sie i 1000
    tylko zalezy "po co", wolalbym sie trzymac tego nizszego przedzialu)

    Wymagania :

    1) koniecznie na baterie AA (paluszki, akumulatorki) , najlepiej x4 ,
    ewentualnie x2 - zeby jak najwiecej zdjec dalo rade bez wymiany baterii :)
    2) dobra jakosc fot - wiec chybanajlepiej jakis markowy np. Canon
    3) bez zadnych wad typu zaciemnia zdjecia, rozjasnia, lampa jest kiepska
    ktore sa czestymi "bonusami" to roznych modeli a ktore wtajemniczeni na
    pewno znaja :)
    4) stabilizator obrazu
    5) na standardowe karty SD/SDHC 4 - 16 GB

    wiecej wymagan nie mam ... no mogla by byc jeszcze w miare solidna
    konstrukcja calosci coby sie nie rozlecial po jednym wyjezdzie :)
    parametry typu rozdzielczosci itd. mam niewgorowane ktore zapewne spelnia
    kazdy "wspolczesny" aparat :) zoom moglby byc jakis wiekszy ale tez
    niekoniecznie :) rzeczy typu krecenie filmow, bajery, albumy, tryby typu
    "akwarium, dzieci i pies" ;) sa rzecza trzeciorzedna :)

    ale juz bezposrednie wystwietlanie na telewizorku tez by sie w sumie
    przydalo :)

    z gory serdecznie dzieki za jakies podpowiedzi/nakierunkowanie poszukiwan
    :)

  • 2. Data: 2010-07-19 18:18:58
    Temat: Re: Jaki aparat dla podroznika :) ???
    Od: "Feniks" <s...@n...jest>

    aha... nie chce nic sugerowac ale Canon PowerShot SX 120 IS za okolo 600 zl
    wydaje sie byc solidnym aparatem, moze uzytkownicy maja jakies uwagi
    odnosnie wad tego sprzetu ???

  • 3. Data: 2010-07-19 19:09:27
    Od: EMPI <e...@p...onet.pl>

    Hej!

    ja bym polecał wyczaić w dobrym stanie używany Canon S3 IS

    EMPI
    http://www.empi.art.pl

  • 4. Data: 2010-07-19 22:06:47
    Od: "Feniks" <s...@n...jest>

    dzieki ale raczej nie chce uzywanego :) chocby datego ze nie mam zbytnio
    czasu szukac i sprawdzac "czy jest w dobrym stanie", nie znam sie tez
    zbytnio na aparatach :) chce kupic od reki "na juz" bo lada chwila wyjezdzam
    :)

    pzdr ;)

    P.S. no i wiem ze zawsze i do kazdej sumy "warto troche dolozyc" ale
    jednak bede sie trzymal swoich ram cenowych wiec prosze nie proponujcie
    aparatow znaczaco drozszych np. za 1,5-2k :) - zwlaszcza ze oczekuje
    jedynie solidnego aparatu a nie jakiegos szczytu techniki a kazdy z nich i
    tak za rok czy dwa bedzie archaiczny :)

  • 5. Data: 2010-07-20 00:34:22
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <4c44cc78$0$2587$65785112@news.neostrada.pl>,
    "Feniks" <s...@n...jest> wrote:

> [...]
    > aparatow znaczaco drozszych np. za 1,5-2k :) - zwlaszcza ze oczekuje
    > jedynie solidnego aparatu a nie jakiegos szczytu techniki a kazdy z nich i

    No to przyjmij do wiadomosci ze nie ma takiego aparatu jaki sobie
    wymarzyles.
    Albo musisz kupic kradziony, albo, przy twoim podejsciu, pierwszy lepszy
    jaki ci sie nawinie w cenie jaka sobie zalozyles.

    TA

  • 6. Data: 2010-07-20 05:52:39
    Od: Krzysztof Chajęcki <k...@g...com>

    Dnia Mon, 19 Jul 2010 20:11:05 +0200, Feniks napisał(a):

> [...]
    > zatem za wielki i niewygodny chyba ze przemawiac bedzie za tym jakas
    > super jakosc ;) ) Kwota ktora chcialbym wydac to 600 - 800 zl

    rozważ któryś z superzoomów Fuji. Powinny spełnić Twoje oczekiwania i
    pięknie oddają kolorki... ;-) W tym przedziale cenowym będzie to model
    S1600 lub też S2500HD.

    --
    pzdr
    meping

  • 7. Data: 2010-07-20 16:15:47
    Od: "Feniks" <s...@n...jest>

> [...]
    > Albo musisz kupic kradziony, albo, przy twoim podejsciu, pierwszy lepszy
    > jaki ci sie nawinie w cenie jaka sobie zalozyles.

    A gowno prawda bo jest calkiem sporo modeli spelniajacych moje niewygorwane
    oczekiwiania ( z tymi "marzeniami" tobym nie przesadzal :) )
    Kwestia polecenia ktoregos modelu wlasnie od praktykow/uzytkownikow (jako
    jedynie jakas pomoc w wyborze i temu mial sluzyc ten post)

  • 8. Data: 2010-07-20 16:17:07
    Od: "Feniks" <s...@n...jest>

    Użytkownik "Krzysztof Chajęcki" <k...@g...com> napisał w
    wiadomości news:i23dj6$i8t$1@inews.gazeta.pl...

    > rozważ któryś z superzoomów Fuji. Powinny spełnić Twoje oczekiwania i
    > pięknie oddają kolorki... ;-) W tym przedziale cenowym będzie to model
> [...]

    no wlasnie myslalem nad S2500HD ( w Neo24 maja promocje po 720 ) - jakies
    opinie nte tego modelu ??

  • 9. Data: 2010-07-20 17:51:27
    Od: "emarcin" <e...@t...pl>

    > A gowno prawda bo jest calkiem sporo modeli spelniajacych moje
    > niewygorwane ....

    Zanim użyje się takiego sformułowania należy przejśc się do sklepu
    i "pomacać" obecne aparaty. W 99% niestety nie spełniają kryterium
    w miarę (?!) solidnej budowy, o pozostałych wymaganiach nie wspomnę.

    A wracając do ... gówno prawda ....- przy takim przekonaniu, postaw
    może jednak pytanie - który z x, y, z jest najlepszy.

    Pozdrawiam emarcin

  • 10. Data: 2010-07-20 21:07:36
    Od: "Feniks" <s...@n...jest>

    no ok, fakt ze wszystko to chinszczyzna :P ale pomijac dzisiejsza jakos
    wykonania sprzetu elektronicznego mysle ze wymagania zasilanie na baterie
    AA, stabilizator obrazu i dobra jakosc zdjec (jak na ta klase cenowo
    oczywiscie) nie sa zbyt wygorowane :)

    Jak na razie rzucily mi sie bardziej w oczy takie modele jak :

    Canon PowerShot SX 120 IS ~ 600 zl

    Fuji S2500 HD - 729 zl

    Troche inne gabaryty ale co do jakosci w/w sprzet i ewentualnych wad moze
    sie ktos wypowie ? :P No i jakich moich kryteriow one nie spelniaja ?;)