  • 1. Data: 2011-04-11 19:26:24
    Temat: Canon RAW Codec + Windows XP
    Od: Piratee <p...@g...pl>

    Witam
    Mam zainstalowany system jak w temacie.
    Zainstalowałem najnowszy Canon RAW Codek abym mógł
    oglądać miniaturki zdjęć w formacie CR2.
    Niestety ale nie wyświetla mi się
    podgląd zdjęć po wgraniu kodeków.

    Czy komuś się wyświetla poprawnie i z którą wersją Canon RAW Codec.
    Sprawdziłem czy wyświetlają się miniaturki pod Windows 7 po
    zainstalowaniu codeka. Tam niestety jest OK.

    Ma ktoś jakieś sugestie.

    Pozdrowienia
    piratee

  • 2. Data: 2011-04-11 20:02:03
    Temat: Re: Canon RAW Codec + Windows XP
    Od: mofiki <k...@g...com>

    On 11 Kwi, 21:26, Piratee <p...@g...pl> wrote:
> [...]
    > Sprawdziłem czy wyświetlają się miniaturki pod Windows 7 po
    > zainstalowaniu codeka. Tam niestety jest OK.

    mam zainstalowany
    http://download.chip.eu/pl/Microsoft-RAW-Image-Thumb
    nailer-and-Viewer_128905.html
    oraz
    http://www.brothersoft.com/arcsoft-raw-thumbnail-vie
    wer-64725.html
    używam kilku różnych aparatów. Nie wiem który program generuje
    miniaturki w explorerze. Ale są. Pozdrawiam R.

  • 3. Data: 2011-04-11 20:44:08
    Od: mofiki <k...@g...com>

    On 11 Kwi, 22:02, mofiki <k...@g...com> wrote:

> [...]
    -viewer-64725.html
    > używam kilku różnych aparatów. Nie wiem który program generuje
    > miniaturki w explorerze. Ale są. Pozdrawiam R.

    sprawdziłem przed chwilą Arcsoft thumbnail viewer tworzy miniaturki i
    prawy klawisz- info exif aparatów: różne canony, olympus i raf - fuji,
    nef itd
    Pozdrawiam R.

  • 4. Data: 2011-04-12 16:18:11
    Od: Piratee <p...@g...pl>

    W dniu 2011-04-11 22:02, mofiki pisze:

> [...]
    wer-64725.html
    > używam kilku różnych aparatów. Nie wiem który program generuje
    > miniaturki w explorerze. Ale są. Pozdrawiam R.
    Dzięki za informacje.
    Zainstalowałem Arcsoft-raw-thumbnail, i teraz muszę go zarejestrować.
    Na stronie musz wpisac serial number ale nie wiem co mam tam wpisać??

    Pozdrowienia
    piratee

  • 5. Data: 2011-04-12 16:38:04
    Od: Piratee <p...@g...pl>

> [...]
    wer-64725.html
    > używam kilku różnych aparatów. Nie wiem który program generuje
    > miniaturki w explorerze. Ale są. Pozdrawiam R.

    Chyba zrobili płatny :((
    Bo na oficjalnej stronie jest trial.

    Pozdrowienia
    piratee

  • 6. Data: 2011-04-12 16:47:01
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-12 18:38, Piratee pisze:

    nailer-and-Viewer_128905.html
    wer-64725.html

    > Witam
    > Chyba zrobili płatny :((
    > Bo na oficjalnej stronie jest trial.

    Miniaturki możesz mieć także w darmowym programie IrfanView.

    --
    animka

  • 7. Data: 2011-04-12 16:52:06
    Od: Piratee <p...@g...pl>

    W dniu 2011-04-12 18:47, animka pisze:

    >>> http://www.brothersoft.com/arcsoft-raw-thumbnail-vie
    wer-64725.html

    > Miniaturki możesz mieć także w darmowym programie IrfanView.

    OK
    szkoda tylko, że firmowe oprogramowanie nie działa prawidłowo pod XP

    Pozdrowienia
    piratee

  • 8. Data: 2011-04-12 17:03:56
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-12 18:52, Piratee pisze:

    > OK
    > szkoda tylko, że firmowe oprogramowanie nie działa prawidłowo pod XP

    Mam drukarkę Brother właśnie i bez tego programu (
    http://www.brothersoft.com/arcsoft-raw-thumbnail-vie
    wer-64725.html)
    drukuje mi miniaturki.

    --
    animka

  • 9. Data: 2011-04-12 17:06:48
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    > OK
    > szkoda tylko, że firmowe oprogramowanie nie działa prawidłowo pod XP

    W Irfan View będziesz miał ( ustawia się w skojarzeniach plików) Canon
    Raw Format. Może Ci się to przyda z tym kodekiem.

    --
    animka

  • 10. Data: 2011-04-12 17:25:28
    Od: mofiki <k...@g...com>

    On 12 Kwi, 18:18, Piratee <p...@g...pl> wrote:

    bnailer-and-Viewer...
    ewer-64725.html

    > Witam
    > Dzi ki za informacje.
    > Zainstalowa em Arcsoft-raw-thumbnail, i teraz musz go zarejestrowa .
    > Na stronie musz wpisac serial number ale nie wiem co mam tam wpisa ??
    >
    > Pozdrowienia
    > piratee

    w podanym linku jest starsza wersja w pełni free. Pozdrawiam R.