  • 11. Data: 2011-04-12 19:06:56
    Temat: Re: Canon RAW Codec + Windows XP
    Od: Piratee <p...@g...pl>

    W dniu 2011-04-12 19:25, mofiki pisze:
> [...]
    nailer-and-Viewer...
    >>> oraz
    >>> http://www.brothersoft.com/arcsoft-raw-thumbnail-vie
    wer-64725.html

    > w podanym linku jest starsza wersja w pełni free. Pozdrawiam R.
    niestety ale ta wersja też już się rejestruje ;]

  • 12. Data: 2011-04-18 19:33:01
    Od: Piratee <p...@g...pl>

    W dniu 2011-04-12 19:06, animka pisze:

    > W Irfan View będziesz miał ( ustawia się w skojarzeniach plików) Canon
    > Raw Format. Może Ci się to przyda z tym kodekiem.

    Witam
    Niestety ale arcsoft zainstalowałem i zarejestrowałem, ale dalej mi nie
    wyświetla (pewnie już w systemie jest śmietnik)
    Zobaczę jeszcze IrfanView w wolnej chwili.

    Dzięki za zainteresowanie tematem.

    Pozdrowienia
    piratee