  • 11. Data: 2009-07-09 23:31:27
    Temat: Panasoniki kuszą (was: Canon PowerShot G10 czy coś lepszego?)
    Od: Marek <n...@n...w.pl>

    Cześć kibic
    Sat, 4 Jul 2009 11:15:33 -0700 (PDT) w
    <news:47ad7ea8-68de-4703-a90d-cd266805f79a@t13g2000y
    qt.googlegroups.com>
    napisałeś:

    > Można kupić panasonika GH1 i obiektyw od PEN-EP1. niewiem czy nie za
    > duze.

    jeszcze raz przeanalizowalem swoje potrzeby i oczekiwania i
    skonfrontowalem to z rynkiem. obecnie mam dylemat taki: Panasonic FZ28,
    pierwszy wybór, mam zamiar go jutro pooglądać, potrzymać itp. Prawie
    spelnia moje warunki.
    niedługo potem nasunał mi sie znacznie bardziej atrakcyjny dla mnie
    Panasonic G1. Cóż, wymiary troche spore z podstawowym obiektywem, ale
    jaka matryca! No i wygodny, odchylany ekranik, ktory tak polubilem w
    starym Canonie G3.
    A teraz, zanęcił mnie Panasonic GH1, który dodatkowo daje mozliwosc
    filmowania. Moze rzadko wykorzystywana, ale czasem moze byc naprawde
    przydatna.
    Jako że cena nie jest najwazniejszym kryterium, poczekam chyba, az bede
    mial okazje wziąć do reki wszystkie trzy (GH1 jeszcze nie widzę w swojej
    okolicy) i wtedy cos postanowię.
    Wobec powyzszego jestem nadal bardzo otwarty na Wasze opinie.
    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 12. Data: 2009-07-11 22:50:00
    Od: "Agent" <w...@o...pl>

    Użytkownik "Marek" <n...@n...w.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > okolicy) i wtedy cos postanowię.
    > Wobec powyzszego jestem nadal bardzo otwarty na Wasze opinie.
    Jak cena GH1 nie ma dla Ciebie znaczenia to proponuję kupić wszystkie 3
    aparaty i używać w zalezności od nastroju lub pogody lub fazy księzyca itp.

  • 13. Data: 2009-08-14 01:03:41
    Temat: Re: Canon PowerShot G10 czy coś lepszego?
    Od: Marek <n...@n...w.pl>

    Cześć Marek
    Thu, 2 Jul 2009 21:35:32 +0100 w <news:4eyfp2so10h2.dlg@markowy.serwer>
    napisałeś:

    > hej,
    > Szukam jakiegoś wypasionego kompaktu typu PowerShot G10.

    dzieki za porady w tym watku. po dluzszej analizie postanowiłem 2
    rzeczy:
    1.kupię najnowszą wersje panasonika - lumix FZ38 (35). zaawansowany
    kompakt i hybryda. idealny aparat dla calej rodziny z masa wodotryskow.
    do tego przystepna cena: 300 funtow z kartą sd 4 GB i futeralem. juz
    zamowilem na amazonie.
    2. ustrzele jakąś tansza, uzywaną lustrzanke (tak do ok. 200 funtow),
    zeby sprawdzic jak bardzo dobrze (o ile znaczaco lepiej od fz38) bedzie
    sie sprawowac przy wysokich iso i trudnych warunkach oswietlenia. kiedy
    uznam, ze jednak lustrzanka to jest to - przedam lumixa i zainwestuje w
    porzadne obiektywy. jesli jednak lumix w 90% przypadkow mi sie sprawdzi
    - zostane przy tym tandemie. ewentualni pozegnam lustro.
    3. jesli zaden z nich nie spelni moich oczekiwan - powroce do koncepcji
    panasonica g1 lub gh1, (z obiektywem 14-140).
    czyli swinki morskiej (bo wlasciwie ani to lustrzanka, ani kompakt).

    --
    Pozdrawiam,
    Marek