  • 1. Data: 2009-07-02 20:35:32
    Temat: Canon PowerShot G10 czy coś lepszego?
    Od: Marek <n...@n...w.pl>

    hej,
    Szukam jakiegoś wypasionego kompaktu typu PowerShot G10. Ponieważ nie
    jest dla mnie specjalnie istotna cena, chciałem zapytac czy moze ktos
    podpowie coś ciekawszego. A jeśli tak, to co?
    Aparat kupuję na kilka lat, w tej chwili mam juz szosty rok Canona G3 i
    calkiem go sobie chwalę. Ale...
    Czego mi najbardziej potrzeba a brakuje w G3? Dobrej jakości,
    niezaszumionych zdjęć w wyższych ISO (200 w górę), szerokiego kąta i
    może zoomu więcej niż x4.
    Do tej pory przeglądałem (w necie) parametry i opinie o FinePix S2000HD,
    S8100fd, Canon PowerShot SX1 (i SX10) IS, Panasonic Lumix DMC-FZ28.
    Myslalem o tym PowerShot SX1, ale potem poczytalem opinie, uwzglednilem
    tez jego wagę :) Aparat ma byc bardziej poreczny. No i do uzytku przez
    całą rodzinę, dlatego potrzebuję all-in-one - z wbudowaną lampą i
    obiektywem.
    A, co mi bardzo odpowiada w canonach - ruchomy LCD, swietna rzecz do
    zdjęć znad głowy albo do polozenia w trawie.
    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 2. Data: 2009-07-02 21:00:05
    Temat: Re: Canon PowerShot G10 czy coś lepszego?
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <4...@m...serwer>,
    Marek <n...@n...w.pl> wrote:

> [...]
    > A, co mi bardzo odpowiada w canonach - ruchomy LCD, swietna rzecz do
    > zdjęć znad głowy albo do polozenia w trawie.

    Ale to juz nie w serii G. Od pewnego czasu...

    TA

  • 3. Data: 2009-07-02 21:57:36
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Marek napisał:
> [...]
    > jest dla mnie specjalnie istotna cena, chciałem zapytac czy moze ktos
    > podpowie coś ciekawszego. A jeśli tak, to co?

    Jak cena nie gra roli to E-P1 ;)

    m.
    --
    Agit-prop jest wieczny, zmieniają się tylko słowa.

  • 4. Data: 2009-07-03 00:27:55
    Od: Marek <n...@n...w.pl>

    Cześć Mikolaj Machowski
    Thu, 2 Jul 2009 21:57:36 +0000 (UTC) w
    <news:slrnh4qao5.9h5.mikmach@blacher.nos> napisałeś:

    > E-P1

    jedyny jaki znalazlem pod tym symbolem to Olympus PEN E-P1. o tym
    piszesz?
    cena w budzecie, ale do tego trzeba miec obiektywy a ja potrzebuje
    hybryde czy kompakt - kompletny, ze wszystkim. chyba, ze kitowy obiektyw
    zalatwi sprawe. jest podglad fotografowanego obiektu na lcd? a lcd
    odchylany?
    ok, ok. moge sam sprawdzic, teraz juz troche pozno, jutro poczytam.
    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 5. Data: 2009-07-03 05:36:05
    Od: TomekM <t...@g...com>

> [...]
    > hybryde czy kompakt - kompletny, ze wszystkim. chyba, ze kitowy obiektyw
    > zalatwi sprawe. jest podglad fotografowanego obiektu na lcd? a lcd

    E-P1 to takie skrzyżowanie lustrzanki z kompaktem.
    Tzn. ma matrycę z lustrzanki, a całą resztę z kompaktu.
    W efekcie jakość zdjęć powinna jest wyraźnie lepsza jak z kompaktu,
    zwłaszcza przy wyższym ISO szumy będą niższe.
    Ekran LCD ma oczywiście podgląd, ale nie jest odchylany.
    Nie ma też wbudowanej lampy błyskowej,
    aczkolwiek wysoka użyteczna czułość i stabilizacja częściowo to
    rekompensuje.

  • 6. Data: 2009-07-03 14:07:48
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Marek napisał:
> [...]
    > hybryde czy kompakt - kompletny, ze wszystkim. chyba, ze kitowy obiektyw
    > zalatwi sprawe. jest podglad fotografowanego obiektu na lcd? a lcd

    Kitowy zoom może wystarczyć. Ekranik nie jest odchylany.

    m.
    --
    People tend to not say anything when they are satisfied, and to say
    something when they are not, so you tend to only hear negatives, so

  • 7. Data: 2009-07-04 14:13:48
    Od: Marek <n...@n...w.pl>

    Cześć TomekM
    Thu, 2 Jul 2009 22:36:05 -0700 (PDT) w
    qn.googlegroups.com>
    napisałeś:

    > E-P1 to takie skrzyżowanie lustrzanki z kompaktem.

    dzięki za wyjaśnienie. zaiste, pokręcony aparat i jeszcze ten retro
    styl... :)
    prawdę mówiąc nie podoba mi się. no i brak lampy, mimo wszystko to
    dyskwalifikujące dla moich założen. szukam dalej.
    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 8. Data: 2009-07-04 14:18:33
    Od: Marek <n...@n...w.pl>

    Cześć Mikolaj Machowski
    Thu, 2 Jul 2009 21:57:36 +0000 (UTC) w
    <news:slrnh4qao5.9h5.mikmach@blacher.nos> napisałeś:

    > Jak cena nie gra roli to E-P1 ;)

    juz spojrzalem i napisalem :)
    i szukam dalej.
    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 9. Data: 2009-07-04 18:15:33
    Od: kibic <a...@o...pl>

    Można kupić panasonika GH1 i obiektyw od PEN-EP1. niewiem czy nie za
    duze.

    z klasycznych kompaktów to Nikon P6000, Panas LX-3 i Canon G10. nic
    idchylanego obecnie z płaskich kompaktów niema. Zobacz czy ci podpasi
    zupełne maleństwo Canon SX200

  • 10. Data: 2009-07-04 19:31:19
    Temat: Panasonic DMCFZ28 (was: Canon PowerShot G10 czy coś lepszego?)
    Od: Marek <n...@n...w.pl>

    dość pozytywnie piszą o tym Panasonicu DMC FZ28. przeglądnąłem tez
    dokładniej opis Sony Cybershot DSC-HX1, ale nie ukrywam, ze nie jestem
    fanem tej firmy, niezbyt tez odpowiada mi memory stick jako nosnik.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek