  • 21. Data: 2012-06-15 12:27:53
    Temat: Re: Canon EOS 650D
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > Użytkownik "mt" napisał w wiadomości grup

    > Tylko, że to nie jest jakaś super nowość (znaczy w przypadku Canona jest),
    > oprócz wspomnianych już wcześniej Nikonów serii 1 coś takiego stosowało
    > już Fuji 2 lata temu (a że w kompakcie a nie lustrzance to nie ma
    > znaczenia, idea ta sama):
    > http://www.dpreview.com/news/2010/8/5/fujifilmpd

    Jak już pisałem idea była znana, ale z jakichś nieznanych mi powodów nikt
    tego wcześniej nie użył w lustrzance. Więc jeśli to były powody techniczne i
    zostały przezwyciężone to jest to krok naprzód jeśli to był tylko marketing
    na zasadzie "dawkujemy nowe technologie po jednej na rok abyśmy mieli co
    roku coś nowego do pokazania" to do rewolucji ciągle daleko, ale jest
    nadzieja, że inni producenci to podchwycą.

    Dla mnie jako użytkownika lustrzanek istotne jest to, ze jest nadzieja, że
    za kilka lat to rozwiązanie się spopularyzuje i udoskonali. I mnie to
    cieszy, bo nie chcę rezygnować z zalet lustrzanki a czasem potrzebuję używać
    LV.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 22. Data: 2012-06-15 12:33:25
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał w wiadomości grup
    .

    > A to ja się... zaraz, powoli... toć to kolejny krok, aby uzyskać cechy
    > lustrzanki w aparacie bez lustra, wiec będzie kiedys kolejna okazja do
    > flejmu ;)

    No toć dlatego z zagranicznych komentarzach pojawiają się sugestie, że to
    przymiarka do EVIL'a lub samego IL'a, a nowe obiektywy mają być przenośne
    między systemem EOS i tym nowym (przez przejściówkę).

    A zbyt na takie coś byłby spory. 5D do pracy i mały EVIL na
    wycieczki/imprezy a do tego komplet naleśników (które z przejściówką byłyby
    bardziej hamburgerami).

    Pozdrawiam
    Ergie

    pzdr, Gotfryd

  • 23. Data: 2012-06-15 12:40:20
    Od: mt <f...@i...pl>

    Ergie pisze:

> [...]
    > abyśmy mieli co roku coś nowego do pokazania" to do rewolucji ciągle
    > daleko, ale jest nadzieja, że inni producenci to podchwycą.

    Raczej to drugie. Nie było parcia na AF fazowy z matrycy w lustrach,
    dopóki funkcjonalność filmowania w lustrzankach nie zaczęła odgrywać
    istotnej roli (a co za tym idzie potrzeba śledzącego szybkiego AF).

    --
    marcin

  • 24. Data: 2012-07-23 12:42:53
    Od: Pawel Brzozowski <b...@y...ru>

    Ergie pisze:
    > Informacja o nowości na grupie dopiero dzień po premierze...
    > po czterech dniach zamiast setek postów ciągle tylko jeden...
    >
    > Nareszcie! Wbrew pesymistom nie trwało to nawet 10 lat by amatorskie
    > cyfrowe lustrzanki tak się upowszechniły, że kolejne premiery nie są
    > wyczekiwane jak lądowanie na księżycu, a tłumy ludzi gotowych obrażać
    > wszystkich innych za kolor paska na obiektywie lub jego brak przeniosły
    > się na fora o smartfonach.

    Ja myślę, że to raczej wolny schyłek usenetu - ale to OT :)

    --
    Paweł Brzozowski

    http://brzoza.net
    http://fotowarsztaty.com

  • 25. Data: 2012-07-24 11:34:31
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Pawel Brzozowski wrote in <news:juj9re$43g$1@inews.gazeta.pl>
    > Ja myślę, że to raczej wolny schyłek usenetu - ale to OT :)

    A szkoda, bo w porownaniu do forow usenet (pomimo swojej archaicznosci) ma
    bardzo wiele zalet.
    www.astrofizyka.info/informatyka/usenetkonf/fora_vs_
    grupy_dyskusyjne.html

    Swoja droga EOSa 650D dotyczy juz pierwsza akcja serwisowa: wymiana
    wadliwej gumy na korpusie ;-)
    www.canonrumors.com/2012/07/canon-eos-rebel-t4i650d-
    service-advisory
    http://nt.interia.pl/foto/news/czy-jestes-uczulony-n
    a-swojego-canona,1820182,3609
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 26. Data: 2012-07-24 15:41:22
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > Ja myślę, że to raczej wolny schyłek usenetu - ale to OT :)

    Wiem, ale zamiast tego wolę widzieć szklankę do połowy pełną :-)