    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Czemu nie mam RTL na mini
    Date: Thu, 11 Mar 2010 22:16:44 +0100

    W dniu 2010-03-11 21:16, Padre pisze:
    > brak układania
    > było założyć kilka własnych list z dowolna numeracją i kolejnością
    > kanałów oraz wyszukać wszystkie dostępne programy FTA z dowolnego
    > satelity więc powyższe twierdzenie jest niezgodne z prawdą.

    Możliwe, że kiedyś było inaczej. Jeszcze rok temu, jak się dowiadywałem,
    to był jeden model bodajże Samsunga, co to miał. Ale potem go wycofali,
    bo podobno był awaryjny i jak kupowałem teraz CP w lutym czy jakoś tak,
    to nie było takich dekoderów do wyboru.

    > O ile jeszcze brak możliwości zmiany numerów jest do wybaczenia

    Dla mnie nie jest. Jeszcze jakby dało się usunąć niechciane, to jeszcze.
    Ale tak muszę się przedzierać przez 20 kanałów, żeby napotkać 1 właściwy.

    ATPO: Wciąż nikt nie odpowiedział jak uzyskać kanał RTL na dekoderze
    mini i czemu na zwykłym jest, a na mini go nie ma. On jest w sekcji
    powyżej 500, jako FTA, więc dziwne, że się nie łapie.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek