  • 1. Data: 2010-06-10 09:52:23
    Temat: [CKMK] Elektryk poszukiwany
    Od: "Maciek" <k...@X...pl>

    Samochod - Focus I 1.8 Zetec, mam problem z serii "voodoo", mianowicie
    pulsujace napiecie instalacji co za tym idzie cale podswietlanie deski
    rozdzielczej, swiatla, losowo zaswieca sie lampka ladowania akumulatora
    (przewaznie przy wiekszym obciazeniu instalacji). Komputer zglasza blad -
    uszkodzenie alternatora.
    Wymieniony byl regulator, sprawdzone byly przewody. Sam alternator byl
    wyciagany po wymianie regulatora i sprawdzany w serwisie zajmujacym sie
    tylko alternatorami, rozrusznikami itp. W teorii jest ok.
    Pytanie do krakowskiej czesci Grupowiczow, poszukuje elektryka znajacego sie
    na rzeczy z umiarkowanymi aspiracjami do portfela klienta. Czy ktos moglby
    polecic jakiegos fachowca, ktory bedzie wiedzial gdzie "wsadzic rece";) ?

    Pozdrawiam
    Maciek

  • 2. Data: 2010-06-10 11:41:09
    Temat: Re: [CKMK] Elektryk poszukiwany
    Od: Agent0700 <a...@g...pl>

    > moglby polecic jakiegos fachowca, ktory bedzie wiedzial gdzie "wsadzic
    > rece";) ?

    Sprawdź masę czy dobrze styka, oczyść itp.

  • 3. Data: 2010-06-10 13:03:47
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    W dniu 2010-06-10 09:52, Maciek pisze:
> [...]
    > sie na rzeczy z umiarkowanymi aspiracjami do portfela klienta. Czy ktos
    > moglby polecic jakiegos fachowca, ktory bedzie wiedzial gdzie "wsadzic

    Ja mialem swojego czasu problem z instalacja w Escorcie i po wizycie w
    trzech zakladach dotarlem do pana Stópki (ma warsztat vis a vis M1 o ile
    pamietam ale to musisz poszukac). Pracowal nad problemem chyba ze dwa
    dni ale znalazl (przepalona izolacja w jednej z wiazek przewodow i
    iskrzenie do innego przewodu). Nie skasowal mnie za to jakos okrutnie.

    --
    jarek

  • 4. Data: 2010-06-10 13:21:50
    Od: "Maciek" <k...@X...pl>

    > Sprawdź masę czy dobrze styka, oczyść itp.

    sprawdze jeszcze we wlasnym zakresie, nie zaszkodzi, chociaz wiem, ze to
    bylo sprawdzane, przez mechanikow, ktorym ufam i mam poczucie dobrze
    wykonanej roboty w tej kwestii. Chocby nawet widac naklucia, wiec kitu nie
    wciskaja, siedzieli i robili pomiary. Co bylo podejrzane przeczyscili,
    przynajmniej teoretycznie

    Maciek

  • 5. Data: 2010-06-10 13:30:42
    Od: "Maciek" <k...@X...pl>

> [...]
    > ale znalazl (przepalona izolacja w jednej z wiazek przewodow i iskrzenie
    > do innego przewodu). Nie skasowal mnie za to jakos okrutnie.

    Dzieki, ale pamietasz w ktorym miejscu? Centralna moze? Tam jest chyba sporo
    roznych serwisow.

    Maciek

  • 6. Data: 2010-06-10 13:33:06
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    W dniu 2010-06-10 13:30, Maciek pisze:

    > Dzieki, ale pamietasz w ktorym miejscu? Centralna moze? Tam jest chyba
    > sporo roznych serwisow.

    Wlasnie tam gdzies. Wjezdzalo sie miedzy te "domki/budki" - cale mnostwo
    tam lakiernikow, mechanikow, elektrykow etc :)

    Ha, znalazlem w googlu. Stupka przez 'u' nie 'ó' :)
    Ryszardy. Centralna 77

    --
    jarek

  • 7. Data: 2010-06-30 15:45:17
    Od: "Maciek" <k...@X...pl>

> [...]
    > sie na rzeczy z umiarkowanymi aspiracjami do portfela klienta. Czy ktos
    > moglby polecic jakiegos fachowca, ktory bedzie wiedzial gdzie "wsadzic

    Problem rozwiazany, trafilem do elektryka na Fredry bodajze 16.
    Dla innych walczacych z podobna przypadloscia, powiem co bylo u mnie bo
    czytalem mase watkow i ludzie tez czasem mieli zonka w tej kwestii. Focus
    nie lubi zamiennikow w postaci regulatorow napiecia i nie lubi leciwego
    akumulatora z niska sprawnoscia, choc ladnie jeszcze odpalajacego. Na razie
    wymieniony zostal tylko regulator na oryginal, kontrolka ladowania nie
    zaswieca sie juz, pulsacje czasem delikatne bywaja, ale nie takie jak byly
    wczesniej. To juz aku nie wydala przy naglym poborze pradu przez instalacje
    samochodu np. po wlaczeniu klimy itp.

    Pozdrawiam
    Maciek