    From: "Maciek" <k...@X...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [CKMK] Elektryk poszukiwany
    Date: Wed, 30 Jun 2010 15:45:17 +0200

    > Pytanie do krakowskiej czesci Grupowiczow, poszukuje elektryka znajacego
    > sie na rzeczy z umiarkowanymi aspiracjami do portfela klienta. Czy ktos
    > moglby polecic jakiegos fachowca, ktory bedzie wiedzial gdzie "wsadzic
    > rece";) ?

    Problem rozwiazany, trafilem do elektryka na Fredry bodajze 16.
    Dla innych walczacych z podobna przypadloscia, powiem co bylo u mnie bo
    czytalem mase watkow i ludzie tez czasem mieli zonka w tej kwestii. Focus
    nie lubi zamiennikow w postaci regulatorow napiecia i nie lubi leciwego
    akumulatora z niska sprawnoscia, choc ladnie jeszcze odpalajacego. Na razie
    wymieniony zostal tylko regulator na oryginal, kontrolka ladowania nie
    zaswieca sie juz, pulsacje czasem delikatne bywaja, ale nie takie jak byly
    wczesniej. To juz aku nie wydala przy naglym poborze pradu przez instalacje
    samochodu np. po wlaczeniu klimy itp.

    Pozdrawiam
    Maciek