  • 81. Data: 2011-06-30 09:56:17
    Temat: Re: CB radio - zestaw - na jakie funkcje i parametry zwracać uwagę przy zakupie?
    Od: p0li <p...@p...onet.pl>

    O->Dnia 2011-06-29 00:19:45 niejaki Maciej M. napisał:
    > Co do auta - to mam tak unikatowe coś (XM), że trafienie na kogoś z CB i
    > XM'em jest wielkim rarytasem - tzn. ja sobie nie przypominam ;)

    no nie gadaj??
    (właściciel xm-a z cb :))

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 82. Data: 2011-06-30 10:40:32
    Od: "Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl>

    On 2011-06-30 08:25, Myjk wrote:

    > Trzeba ciągnąć tak jak oryginalny kabel FM
    > -- do bocznego słupka tylnego, a następnie
    > progami najsamprzód.

    U mnie kabel idzie słupkiem przednim (OIDP prawym), a to oznacza
    grzebanie dosyć poważne w całej desce rozdzielczej.

    --
    MM

  • 83. Data: 2011-06-30 10:42:13
    Temat: Re: CB radio - zestaw - na jakie funkcje i parametry zwracac uwage przy zakupie?
    Od: "Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl>

    On 2011-06-30 08:34, Grejon wrote:

    > Poważnie? http://www.ceneo.pl/1142481

    Masz rację, przeoczyłem - tak czy siak to ~4 stówki... może póżniej.

    Pozdrawiam,

    --
    MM

  • 84. Data: 2011-06-30 10:43:06
    Od: "Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl>

    On 2011-06-30 09:56, p0li wrote:

    > no nie gadaj??
    > (właściciel xm-a z cb :))

    No wiesz, ale ja twojego żelazka jeszcze nie widziałem na drodze - może
    kiedyś ;)

    Z ciekawości - co i jak masz zamontowane (antena)?

    --
    MM

  • 85. Data: 2011-06-30 10:50:37
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    > Hello Mikołaj,

    a ja polecam taką antenę:
    http://www.cbmarket.pl/antenacbsiriotriflex-p-73.htm
    l (dałem za nią 190 zł)
    u mnie w aucie wygląda identycznie jak ta od radia, radio fm odbiera równie
    dobrze, CB wystarczająco - zasięgu nie podam - kilka km - ale wcześniej
    miałem Presidenta - nie pamiętam modelu ale miał 140 albo 160cm długości -
    jak dla mnie zbierał po prostu za dużo- kilkanaście kilometrów IMO jest
    fajne w szczerym polu, jak jest więcej dróg równoległych czy w podobnych
    kierunkach to już można błędnie zinterpretować informacje.

    Lukasz

  • 86. Data: 2011-06-30 10:59:13
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl> wrote in message

    > I po najblizszej wizycie w myjni wymieniam na nowa? ;)

    A normalna antene radiowa tez wymieniasz po myjni?

    > Swoja droga jak sie taki Triflex do bata na 5/8 sprawuje?

    Jak dziala z bliska - miales okazje posluchac 2 tygodnie temu :-P
    Zasieg mniejszy niz "normalny" bat, ale wystarczajacy - pisalem w tym watku
    o testach, jakie ostatnio zrobilem...

    --
    Axel

  • 87. Data: 2011-06-30 11:04:49
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    wa-i1681376581.html
    > ASC widze ma dopiero III...

    Nie - byla wersja II z ASC, moja siostra takiego uzywa. Ja mam Harrego III i
    ASC praktycznie nie uzywam - wole sam pokrecic squelchem (i RF-gainem).
    Ale poniewaz sie skrzywiles na Presidenta, ze drogi - podalem Ci tanie
    rozwiazanie. Jeszcze tansze to Alan 109.

    > O o o - fajny, dlugi bacik na 5/8 fali - podziekowal, wezme pod uwage.
    > Pozdrawiam,

    Tak w ogole, to trzeba bylo zapuscic temat dwa tygodnie temu in real -
    popatrzylbys na rozwiazania w roznych autach, pomacal, potestowal....

    --
    Axel

  • 88. Data: 2011-06-30 11:45:45
    Temat: Re: CB radio - zestaw - na jakie funkcj?
    Od: SALAMON <s...@p...beztego.fm>

    W dniu 2011-06-29 12:43, ? pisze:

    > Urban nie urban (ale ten urban?:)) fakie sa fakty.
    > Jakos nie ustosunkowales sie do przestrajania radyjek dzialajacych w 5.

    > Nie dwa, tylko wlasnie przez to, ze byl przestrajany z us, gdzie sa
    > "5" to sial na 2 sasiednie kanaly, a nie dwa wyzej.

    jeśli #17 i #19 to są według Ciebie 2 sąsiednie kanały, to ja Ci
    gratuluję wiedzy. To jest 30 kilo. A na tyle słyszałem Unidena 510 na
    gierkówce w zeszłym tygodniu.
    Skąd wiem, że to było to radio? Zapytałem panienki z czego nadaje.

    SALAMON

  • 89. Data: 2011-06-30 11:55:02
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-06-29, Maciej M. <xenes@[no-spam]> wrote:

    > A nie wystarczy dać kawałek czegoś na stopkę magnetyczną anteny, zamiast
    > naklejania czegoś po lakierze?

    Nie. Lakier nie jest rysowany przez samą podstawę magnetyczną, tylko
    przez piasek/kurz pomiędzy podstawą a dachem.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 90. Data: 2011-06-30 12:53:15
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Użytkownik "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com> napisał w wiadomości
    > Nie - byla wersja II z ASC, moja siostra takiego uzywa. Ja mam Harrego III
    > i ASC praktycznie nie uzywam - wole sam pokrecic squelchem (i RF-gainem).

    a ja sobie chwalę, nie mam RF-gaina i nie uważam aby był mi niezbędny, a ASC
    używam prawie cały czas (jakieś małe TTI) - oczywiście poza miastem, w
    mieście skręcam więcej SQ albo wyłączam radio ze względu na pysie i inne
    takie..

    Lukasz