  • 31. Data: 2011-06-29 10:49:14
    Temat: Re: CB radio - zestaw - na jakie funkcje i parametry zwracać uwagę przy zakupie?
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> wrote in message
    news:slrnj0jp7p.t64.krzysiek.kielczewski@krzyk.sail-
    ho.pl...

    > Dobrze zbierać to nawet na widelcu się da, gorzej z nadawaniem. (Nie
    > mówię, że triflex źle nadaje, tego nie wiem)

    Ostatnio wreszcie mialem okazje przetestowac Triflexa (a mam go od roku :-).
    W zestawie z Harrym III, z drugiej strony 20-letnia Cobra 10 + Sirio AS-100.
    Bezproblemowa lacznosc w obie strony mialem na 10 km (wedlug pikietazu), z 8
    km lacznosc byla idealna. Z powodow oczywistych nie testowalem na 19-tym,
    tylko na 21, wiec wiadomo, ze na 19-tce zasieg bedzie mniejszy ze wzgledu na
    natlok w eterze.

    --
    Axel

  • 32. Data: 2011-06-29 10:58:07
    Temat: Re: CB radio - zestaw - na jakie funkcje i parametry zwracac uwage przy zakupie?
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl> wrote in message

    > Mialem okazje przetestowac jakiegos Uniteka z blizej nieokreslona antena -
    > zbierac zaklócen nie zbieralo.
    > Co do auta - to mam tak unikatowe cos (XM), ze trafienie na kogos z CB i
    > XM'em jest wielkim rarytasem - tzn. ja sobie nie przypominam ;)

    Oj tam, oj tam. Ja widzialem dwa tygodnie temu w Korbielowie :-P

    --
    Axel

  • 33. Data: 2011-06-29 11:07:05
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    > Co do Presidenta - raczej odpada, 400zl za same radio na poczatek to
    > raczej za duzo.

    No to proponuje Ci to:

    http://allegro.pl/cb-radio-m-tech-legend-ii-sklep-w-
    wa-i1681376581.html

    To jest klon radia President Harry II.

    > Oczywiscie bedzie podstawa magnetyczna, tylko i wylacznie - zadnych dziur.

    ML-145

    --
    Axel

  • 34. Data: 2011-06-29 12:17:15
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-06-29, Mirek Ptak <n...@n...pl> wrote:

    > Kurka, ciągle za duże - myślę o zmianie swojego na coś znacznie
    > mniejszego, bo przy nowej konsoli trochę mam mało miejsca na radio...

    Jeszcze za duże? To rzeczywiście masz mało miejsca.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 35. Data: 2011-06-29 12:18:31
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-06-28, Maciej M. <xenes@[no-spam]> wrote:

    > Oczywiście będzie podstawa magnetyczna, tylko i wyłącznie - żadnych dziur.

    Koniecznie naklej kawałek folii w miejscu gdzie będziesz stawiał antenę.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 36. Data: 2011-06-29 12:24:57
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    > Hello Maciej,
    >
    > Wednesday, June 29, 2011, 12:25:24 AM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Spory kłopot w sobie ma - schrzaniona część nadawcza - sieje po
    > sąsiednich kanałach. Z tego powodu został wycofany z obrotu.
    >
    > [...]

    Wycofany zostal dlatego ze:
    - byl konkurencja dla presidenta
    - byl sprowadzany z us i przerabiany przez kowali, przez co sial po
    sasiednich kanalach

    Ja mam dobrze przerobionego i dziala rownie dobrze ;)

    Jak czyta mnie maciek z gliwic ze stacjonarki to wie o czym mowa :)

    --
    Mikołaj Jopczyński, Tychy Online

    tel: 32 7 400 000 | mikolaj (at) tychy-online.pl | gg: 311167 |
    www.tychy-online.pl

    Znajdz nas na Facebooku: http://www.facebook.com/TychyOnline

  • 37. Data: 2011-06-29 12:25:41
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    W dniu 2011-06-29 10:08, Maciej M. pisze:

    > Ano u mnie nie ma, mam tylko ekstra bagażnik dachowy ale on jeszcze nie
    > zdążył być założony od zakupu auta ;)
    >
    > Stąd tylko wariant magnetyczny zakładam.
    >
    > Pozdrawiam,

    To blad. Bo antena w dziurze dziala o niebo lepiej.

  • 38. Data: 2011-06-29 12:29:07
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Mikołaj,

    [...]

    > To blad. Bo antena w dziurze dziala o niebo lepiej.

    Dobra, zestrojona antena na magnesie działa wystarczająco dobrze.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 39. Data: 2011-06-29 12:32:06
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Mikołaj,

    > Wycofany zostal dlatego ze:
    > - byl konkurencja dla presidenta

    Jasne - dziesiątki innych nie było konkurencją. Wierz dalej w
    urban-legend i i teorie spiskowe.

    > - byl sprowadzany z us i przerabiany przez kowali, przez co sial po
    > sasiednich kanalach
    > Ja mam dobrze przerobionego i dziala rownie dobrze ;)

    Jasne - bo to nie Ty słyszysz skrzeczenia po "dwa wyżej".

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 40. Data: 2011-06-29 12:42:31
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-06-29 12:32, *RoMan Mandziejewicz* napisał, a mnie coś
    podkusiło, żeby odpisać:
    > Jasne - dziesiątki innych nie było konkurencją. Wierz dalej w
    > urban-legend i i teorie spiskowe.

    Dziesiątki innych nie reklamowały się jako klony (zresztą zgodnie z
    prawdą) Johnego i Harrego :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak - Signum '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
    President Herbert *old* on board :)